27-01-2010, 10:10 PM
Salongi saab praeguse pakasega soojaks ainult suuremate pööretega (ntx maanteel) sõites. Mootor ka korralikult soojaks ei lähe, ehkki termostaat värskelt vahetatud ja radikas eest kinni kaetud.
Autol on küll lisasoojendus, kuid selle displei tuhatoosi kõrval on pime ja ei oska kusagilt viga otsima ka hakata.
Ning korduvalt püstitatud, kuid ikkagi selgusetuks jäänud teema: mille jaoks ikkagi on jahutusvedeliku elektriline lisapump? Millal see konkreetselt peaks rakenduma ning mis seda juhib? Pump oli maha põlenud, sai see korda tehtud, kuid ei tööta ta sellegipoolest, tõenäoliselt on koos pumba mahapõlemisega siirdunud taevastele radadele ka pumba juhtimine, kuid kahjuks ei oska kusagilt otsima hakata. Kapotialused kaitsmed igatahes endiselt kõik terved.
Kas webasto ja pumba jaoks on mingid eraldi releeplokid? Kaitsmed?
Autol on küll lisasoojendus, kuid selle displei tuhatoosi kõrval on pime ja ei oska kusagilt viga otsima ka hakata.
Ning korduvalt püstitatud, kuid ikkagi selgusetuks jäänud teema: mille jaoks ikkagi on jahutusvedeliku elektriline lisapump? Millal see konkreetselt peaks rakenduma ning mis seda juhib? Pump oli maha põlenud, sai see korda tehtud, kuid ei tööta ta sellegipoolest, tõenäoliselt on koos pumba mahapõlemisega siirdunud taevastele radadele ka pumba juhtimine, kuid kahjuks ei oska kusagilt otsima hakata. Kapotialused kaitsmed igatahes endiselt kõik terved.
Kas webasto ja pumba jaoks on mingid eraldi releeplokid? Kaitsmed?