29-05-2006, 12:29 PM
Anc on sul ASR? Alusta sellest...usu mind võin natuke rääkida ASR ja kruisi tööpõhimõttest....
Ilma ASR-ita auto - kuirs=servopump(reguleerib gaasi hoovastikku)+kang+aju. Simpel, kui saad juhtmestikku ka, probleeme pole...
ASR - Servopump(teine kui ilma ASR)+potentsimeeter+ABS/ASR aju+kruisi/ASR aju+kang
ASR puhul on gaasi jutimine elektrooniline, hoovastik tuleb mootrisse(süsteem on teine, isegi amort on vahel), vahel on potentsiomeeter, mis loeb asendit ja annab servole käsu, mis positsioonis hoida hoovastikku. ASR - kui rakendub - antakse servole käsk mootori pööret langetada, et ohtu vältida...Ühesõnaga ASR/ABS/kruis on kõik ühes tükis ja omavahel seotud ja lahutamatud....Ma tahaks näha kuda see aftermarket toodang selle juhtmisega hakkama saab, nii et sul ASR ka õieti töötama jääb...
Aga meil Hundiga on üks teooria veel pooleli väheke, olen suht kindel et ASR'iga auto puhul, millel ju gaas on nii või naa elektrooniliselt juhitav ja servo on juba mootoril, on kruisi lisamine ainult kangi lisamise teema...
Elame-näeme....
Ilma ASR-ita auto - kuirs=servopump(reguleerib gaasi hoovastikku)+kang+aju. Simpel, kui saad juhtmestikku ka, probleeme pole...
ASR - Servopump(teine kui ilma ASR)+potentsimeeter+ABS/ASR aju+kruisi/ASR aju+kang
ASR puhul on gaasi jutimine elektrooniline, hoovastik tuleb mootrisse(süsteem on teine, isegi amort on vahel), vahel on potentsiomeeter, mis loeb asendit ja annab servole käsu, mis positsioonis hoida hoovastikku. ASR - kui rakendub - antakse servole käsk mootori pööret langetada, et ohtu vältida...Ühesõnaga ASR/ABS/kruis on kõik ühes tükis ja omavahel seotud ja lahutamatud....Ma tahaks näha kuda see aftermarket toodang selle juhtmisega hakkama saab, nii et sul ASR ka õieti töötama jääb...
Aga meil Hundiga on üks teooria veel pooleli väheke, olen suht kindel et ASR'iga auto puhul, millel ju gaas on nii või naa elektrooniliselt juhitav ja servo on juba mootoril, on kruisi lisamine ainult kangi lisamise teema...
Elame-näeme....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”