24-09-2009, 11:01 PM
Pumba hinda ei oska öelda. Enne kui vahetama hakkad ole täitsa kindel. et viga just pumbas. Sest üldiselt on pumbad veel pikema elueaga kui mootorid, ainuke mis neid tapab on hapetega pestud kütus.
Enne tasuks siiski mootori surved ära mõõta.
Kas pihustitele said õiged otsad? DN0SD265
kas kontrolliti stendis ka või laoti lihtsalt teised otsad sisse.
Mootor lagiseb ka kõvasti?
Kas väntvõlli ja nukvõlli märgid kattuvad?
Võid ju proovida natuke süüte nurka muuta. Selleks on reguleerimis polt "8" padruniga keeratav, pumba ploki külge kinnitumise kõrval. Eelnevalt tuleb pump vabaks lasta 3 polti mootori otsa kaane juurest ja üks mootori poolsel küljel.
Keerad poltidelt lihtsalt pinge maha, mitte välja. Reguleerimise ajal võib natuke õli immitseda ploki ja pumba vahelt.
Juhul kui pump maha võtta vaheta kindlasti ka pumba ja ploki vaheline kummi rõngas ära.
Enne tasuks siiski mootori surved ära mõõta.
Kas pihustitele said õiged otsad? DN0SD265
kas kontrolliti stendis ka või laoti lihtsalt teised otsad sisse.
Mootor lagiseb ka kõvasti?
Kas väntvõlli ja nukvõlli märgid kattuvad?
Võid ju proovida natuke süüte nurka muuta. Selleks on reguleerimis polt "8" padruniga keeratav, pumba ploki külge kinnitumise kõrval. Eelnevalt tuleb pump vabaks lasta 3 polti mootori otsa kaane juurest ja üks mootori poolsel küljel.
Keerad poltidelt lihtsalt pinge maha, mitte välja. Reguleerimise ajal võib natuke õli immitseda ploki ja pumba vahelt.
Juhul kui pump maha võtta vaheta kindlasti ka pumba ja ploki vaheline kummi rõngas ära.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans