13-09-2009, 11:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2009, 09:23 AM ja muutjaks oli Telepoiss.)
Nii,
Käidud.
Nähtud.
Kuna minu jaoks oli tegu pea esimese MB teemalise ürituse külastusega siis võrdlusmoment puudub, kuid jäin igati rahule.
Vaid stardikoht ei asunud mitte K-Rauta juures nagu juhendis kirjas vaid samal tänaval ca pool km eemal asunud ABC ehituspoe ees parklas.
Alustuseks sai end registreeritud ning tasutud osavõtutasu, kusjuures selle käigus tuli anda ka allkiri, mis kinnitas lubadust kolonnis kenasti ning eeskirjadepäraselt liigelda. Korraldajad küsisid mitmel korral nimepidi Indreku järele.
Korraldajatepoolne suhtumine oli mõnusalt sõbralik, esmane ülevaade ürituse käigust õnnestus saada nii inglise kui ka vene keeles. Teise meie maalt kohaleveerenud seltskonnaga (tumesinine CLK) kuulasime muidugi asjalikul ilmel ka läti keeles peetud lühikoosolekuid
Suurim registreerimisnumber, mida autoaknalt nägin oli 45, võimalik, et osalejaid oli enamgi.
Valdav osa masinatest olid 124 mudelid, ka kabriod, sekka paar SL-i.
Päris tänapäevaseid mudeleid jäi silma vaid paar, ka 140 kupee oli vaid ühe isendi näol esindet.
SEC-e oli ehk 5, sealhulgas üks õudsel kombel sprayga värvitud must diisel (kirja järgi ex 500?) ja USA spec masinast lõigat kabriolett, mis päris viisakalt tehtud, el. katus ja muud jutud...
Sõit läks G seeria maasturi juhtimisel kolonnis Riiast läbi Bauska Pilsrundalesse, sõitu oli ehk ca 70km jagu, kiirus ei kasvanud suureks, küll oli kolonn ikka pikk ja küllap häirisime veidi ülejäänud liiklust. Kohalike tavade kohaselt hoidsime enamasti tee laiale servale ja julgemad said kenasti mööda lasta. Kohapeal sai esialgu külastet väikest vanaauto värkstuba. Näha sai Horchi, kupee BMW-d 1939-st aastast, rimakamat Opel Kapitäni jms masinaid, kokku oli autosid kitsas garaazis 5, lisaks üks Steyr maja ees.
Lõunanaabrid pakkusid maja esisel murul ka pirukat ja kenasti valmistet kohvi. Sealt edasi viis sõit vaid ca poole km kaugusel asunud lossi tõsiselt uhkele hoovile, kuhu masinad spaleerina pargiti.
Loss ise oli muljetavaldavalt suur, Eestis analoogset mõisa polegi.
Paraku hakkas aeg pitsitama ning lossi ekskursioon jäi tegemata.
Sealt edasi liikusin juba omal käel Riiga tagasi ja pärast kümmet olin kenasti kodus.
Silma jäi, et enamik masinaid olid enne kokkutulekut korraliku lihvi saanud, pesemata-poleerimata masinaid ei märganudki. Lõunanaabrid näivad ka armastavat võimalikult läikivaid velgi samuti veidi ehk slaavipäraselt läikisid autoomanike poolt kaasavõetud pikajalgsed läti tütarlapsed
Käidud.
Nähtud.
Kuna minu jaoks oli tegu pea esimese MB teemalise ürituse külastusega siis võrdlusmoment puudub, kuid jäin igati rahule.
Vaid stardikoht ei asunud mitte K-Rauta juures nagu juhendis kirjas vaid samal tänaval ca pool km eemal asunud ABC ehituspoe ees parklas.
Alustuseks sai end registreeritud ning tasutud osavõtutasu, kusjuures selle käigus tuli anda ka allkiri, mis kinnitas lubadust kolonnis kenasti ning eeskirjadepäraselt liigelda. Korraldajad küsisid mitmel korral nimepidi Indreku järele.
Korraldajatepoolne suhtumine oli mõnusalt sõbralik, esmane ülevaade ürituse käigust õnnestus saada nii inglise kui ka vene keeles. Teise meie maalt kohaleveerenud seltskonnaga (tumesinine CLK) kuulasime muidugi asjalikul ilmel ka läti keeles peetud lühikoosolekuid
Suurim registreerimisnumber, mida autoaknalt nägin oli 45, võimalik, et osalejaid oli enamgi.
Valdav osa masinatest olid 124 mudelid, ka kabriod, sekka paar SL-i.
Päris tänapäevaseid mudeleid jäi silma vaid paar, ka 140 kupee oli vaid ühe isendi näol esindet.
SEC-e oli ehk 5, sealhulgas üks õudsel kombel sprayga värvitud must diisel (kirja järgi ex 500?) ja USA spec masinast lõigat kabriolett, mis päris viisakalt tehtud, el. katus ja muud jutud...
Sõit läks G seeria maasturi juhtimisel kolonnis Riiast läbi Bauska Pilsrundalesse, sõitu oli ehk ca 70km jagu, kiirus ei kasvanud suureks, küll oli kolonn ikka pikk ja küllap häirisime veidi ülejäänud liiklust. Kohalike tavade kohaselt hoidsime enamasti tee laiale servale ja julgemad said kenasti mööda lasta. Kohapeal sai esialgu külastet väikest vanaauto värkstuba. Näha sai Horchi, kupee BMW-d 1939-st aastast, rimakamat Opel Kapitäni jms masinaid, kokku oli autosid kitsas garaazis 5, lisaks üks Steyr maja ees.
Lõunanaabrid pakkusid maja esisel murul ka pirukat ja kenasti valmistet kohvi. Sealt edasi viis sõit vaid ca poole km kaugusel asunud lossi tõsiselt uhkele hoovile, kuhu masinad spaleerina pargiti.
Loss ise oli muljetavaldavalt suur, Eestis analoogset mõisa polegi.
Paraku hakkas aeg pitsitama ning lossi ekskursioon jäi tegemata.
Sealt edasi liikusin juba omal käel Riiga tagasi ja pärast kümmet olin kenasti kodus.
Silma jäi, et enamik masinaid olid enne kokkutulekut korraliku lihvi saanud, pesemata-poleerimata masinaid ei märganudki. Lõunanaabrid näivad ka armastavat võimalikult läikivaid velgi samuti veidi ehk slaavipäraselt läikisid autoomanike poolt kaasavõetud pikajalgsed läti tütarlapsed