Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V-klass
#1
Vitod.. Vianod

Plaanis üks 97 aasta Vito Ambiente soetada. Mersude alal täielik võhik ja ootan kõikvõimalikku infot selle isendi kohta. Tegu on 2,3TD Aut.masinga.

Eriti huvitab:
Roostekindlus (kust tasuks enne ostmist otsida)
Kütusekulu...
Tüüpvead....
Mis süsteeme peaks kindlasti kontollima...
Mis põhimõttel töötab õhkvedrustus ja mis se nupp peaks tegema kui seda vajutada?
Kus töökojas peaks enne ostu üle laskma vaadata?
Soovitused info jne.

Kui läheb kaubaks on üks Mercedes-Benz klubi liige teil juures.:demond:
Vasta
#2
On endal üks V230 2,3TD ja 98a. Võin päris põhjaliku ülevaate asjast anda kui huvitab aga siis peaksid minule helistama, sest siin läheks kirjutamine päris pikaks! Üld joontes olen väga rahul, asi on praktiline ja ka ökonoomne. Ning kui teda korralikult hoiad ja õigesti ekspluateerid siis peab vastu ja teenib kaua! Number on 5033537 Riho.
Vasta
#3
Kuidas Vitodel juhi istme alt see aku välja käib. Kas peab võtma istme poltidest lahti koos liuguritega?:help:
Vasta
#4
rumcais Kirjutas:On endal üks V230 2,3TD ja 98a. Võin päris põhjaliku ülevaate asjast anda kui huvitab aga siis peaksid minule helistama, sest siin läheks kirjutamine päris pikaks! Üld joontes olen väga rahul, asi on praktiline ja ka ökonoomne. Ning kui teda korralikult hoiad ja õigesti ekspluateerid siis peab vastu ja teenib kaua! Number on 5033537 Riho.

Ülivahva oleks, kui ikka viitsiksid selle jutu siia kirja panna, siis oleks teistel kah hiljem hea lugeda!

Offroader Kirjutas:Kuidas Vitodel juhi istme alt see aku välja käib. Kas peab võtma istme poltidest lahti koos liuguritega?

Ei pea istet ära võtma!
Lükka iste täitsa ette, võta plastkate aku kohalt ära, keera juhtmed ning aku kinnitus lahti. Siis eemalda istme küljepealt see luuk, kust kaitsmetele ligi saad, ja sealt avast saadki aku kätte. NB! Võib tunduda, et aku ei mahu sealt küljepealt avast välja, aga tegelikult mahub küll ja täitsa valutult.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
Tüüpvigadest võin rääkida ise ka, kuigi mul on -99 Vito 112CDI, ehk siis tavalise turbodiisli kohta ei oska midagi väga tarka öelda.

Põhiline viga on see, et auto roostetab. Kõik luukide ääred lähevad vuugi vahelt roostesse, samuti roostetavad istmete alused kastid (mõlemalt poolt, niiet ärge ajage seda jama, et ainult akukast õhutuse puudumise tõttu). V-klassil seda istmete aluste roostet raskem tuvastada, kui Vitol, kuna kastid on plastkatetega kaetud. Teoreetiliselt peaks MB selle roosteremondi garantiikorras ära tegema, kuid ei ole praktikat Eesti MB esindusega selles osas. Korra küsisin Keila Autokeskusest ja nemad ütlesid, et ei tee (kuigi nad on ka ametlik MB esindus). Samas, Soomes tehakse ära see töö kõikidel alla 10.a. vanustel MB-del ja sealjuures ei pea olema täiusliku hooldusajalooga!

Veel kipuvad lagunema veovõllid. Eriti manuaalkastiga ja veojõukontrolliga autodel (automaadil pidid need tugevdatud olema). Veojõukontroll oma ABS-i raksutamisega lõhub veovõlli ja kui on veel 90kW mootor ka, mis veab samal ajal, siis lõhub kohe mõnuga. Sõbra 108CDI 60kW, ilma vj-kontrollita ning pole mingisuguseid probleeme veovõllidega...

Turbodiislite kohta olen kuulnud niipalju, et miski õli- ja veekanal pidid olema liiga lähestikku ja tänu sellele on vaja vahetada plokikaanetihendit iga u 150 000 km järel.

Käigukangi trosse soovitaks kah vaadata, ehk et kui käigud lülituvad raskelt, siis vaja vahetada.

CDI-del veel omad hellad kohad mootoril, kuid remondini jõuab asi ainult tänu inimeste teadmatusele.

Üdjoontes on tegemist heade sõiduomadustega ruumika ning mugava autoga, eriti, kui tegemist on V-klassiga. Vastupidavuse üle ei saa ka kurta - peab ainult õigel ajal hooldama.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#6
kui on vähegi võimalik,siis ära osta alla 1999 aasta,sest alates 99 aastast kõrvaldati V-klassil ära lapsehaigused ja pandi peale CDI mootor.
2,3 durbodiisel võib küll olla lollikindel,aga sõidumõnu pole,kuna ta lihtsalt eiastu edasi.
pean teist sellist masinat,esimene oli 2,3 turbo automaatkastiga,nüüd oman CDI-d sammuti automaatkastiga,seega kogemusi omajagu V-klassiga.....
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  V-KLASS 2015 armatuuri alune juhtmestik Raiki 1 155 07-11-2023, 05:14 PM
Viimane postitus: chrishere
  V-klass tossab Jusspoiss 1 306 15-05-2023, 07:25 PM
Viimane postitus: jsv
  MB v-klass, kapotiandur Ellu 5 1,022 07-01-2023, 05:56 PM
Viimane postitus: juulius1
  V Klass 2015 spido pime hammer 0 642 29-10-2021, 09:17 AM
Viimane postitus: hammer
  V klass 250 Argoh 5 1,557 16-05-2021, 09:40 PM
Viimane postitus: Randar
  v-klass manuaaliks w638 allan23 1 2,736 23-02-2019, 01:14 PM
Viimane postitus: stihl
  X klass väljas v6sa 16 9,831 15-01-2018, 09:20 AM
Viimane postitus: v6sa
  v klass 638 18'' rehv allan23 5 5,625 19-12-2017, 02:40 PM
Viimane postitus: Remmelgas
  w638 v klass ukse juhtmed allan23 3 4,417 03-09-2016, 07:44 AM
Viimane postitus: Henry
  v-klass v220cdi 2000.a. õhkvedrustuse juhtmete markeering andrese61 0 1,941 04-10-2013, 04:52 PM
Viimane postitus: andrese61



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne