Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: W212, E200d DPFi jamad
#1
Tere!

Viimasel ajal on hakanud põlema mootori tuli, mis ütleb, et liiga sagedasti põletab tahmafiltirt. Võimaliku põhjusena on ilmselgelt viga toitesüsteemis. Star annab samuti ühe veana pihustite vea.
Lisaks ei meeldi mulle ka mootori töö, pisut puterdab. Mis süvendab minu veendumust veelgi.
Pärnus ei ole mul neid kuskil kontollida. Meil siin kül Diiselland, aga pidi olema mingi pikema koodiga pihusti ja vajab mingit muud stendi.

Ma ei tahaks nagu kohe osta 4 uut pihustit, kui tuleb välja, et ainult 1 on pekkis või viga üldse kuskil mujal.

Palun soovitage, võimalusel Talllinnas, kes seda on võimeline tegema. Kes teab, mida ta teeb.


H.

Vasta
#2
Pihusti parandusnäidud korras? Selle järgi näeb ikka üldiselt ära, milline pihusti korrast ära on.

Isegi enne puterdavat käimist näeb juba parandusnäidu järgi ära kõige kehvema pihusti, kui juba puterdab siis peaks õite lihtne olema.
Vasta
#3
Tead, sellega nii, et need näidud ei pidavat olema väga vettpidavad..vähemasti nii räägiti.
Samas saan ka aru, sest mehhaanilist osa ju elektroonika ei tea, impulss võib olla üks, aga mis tegelikult juhtub, see võib olla midagi muud.

PS, kui kellegi juhtub vedelema korralikud pihustid riiulis, siis võib mulle pakkuda.

H.
Vasta
#4
99% tegelikult näeb sellega ära. See on stendijate jutt, et sa ikka viiksid neile stendida.
Kui parandusnäit on suur, siis põhjusega ja tihti just mehhaanilise osa tõttu.

Mina olen nii enda kui kliendi autodel lähtunud alati eelkõige parandusnäitudest ja puusse pole siiani pannud. On ka teisi selliseid mehi, kes ainult sellest juhinduvad. Vahetad kõige halvema näiduga pihusti ära ja vaatad mis edasi saab. Mahakeeramine, stendimine kõik lisaraha ja lõpuks saad sama info natukene spetsiifilisemalt.
Vasta
#5
Korrektsiooni arvud on pool tõde. Neid kasutatakse vaid tühikäigul, seda mis toimub koormusel ja suure rõhu all sa ilma stendita ei tea.
Milline on kõige halvem näit ? Üks kompenseerib teise tööd...kumb siis paha on ? Smile
Üldiselt väga säästu värk on ühe pihustiga remondis käia....varsti saad järgmisega minna...
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Ma korra proovin paaritada, vaatame, mis arvuti ütleb. Aga soovitage, kellel on oskused ja võimalused testimiseks

H
Vasta
#7
Palun veidi veel nõu.

MB on ses mõttes paras piider, et ega ta väga peale Stari ligi ei lase. Ja nende seadmetega on pisut tuuga, kui kohe tarvis
Kas pihustite koodide sisestamine on võimalik ka mingi muus seadmega? Nt Bosch? Launch?
Isegi kui ju katsetada ühega, siis peab ju nagunii koodi sisestama.

Ise küsin, ise vastan..tundub, et Icarsoft V2.0 teeb seda

H.
Vasta
#8
Helista sinna kui Diiselland ei aita...

Õisu Diisel
Aadress: Pikk 1, Oisu, 72301 Järva maakond, Eesti

Telefon: +372 387 1070

Saan aru et Star olemas
mis ta sulle pihustveaks ütles?
Kui ikka hakkad lahti võtma siis ikka kõik maha ja kontrolli,kui muud ei saa siis tihendiseibid saad vahetatud.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#9
Tere.

Selle stariga on pisut keeruline, korra pandi külge. Ega neid ülemäära palju Pärnus pole. Konkreetset korrektsiooni ei tea. See nädal polnud üldse aega ka. Järgmisel peab tegelema.
See Oisu oleks variant. Tänud

H
Vasta
#10
(20-09-2019, 09:30 PM)Holari Kirjutas: Tere.

Selle stariga on pisut keeruline, korra pandi külge. Ega neid ülemäära palju Pärnus pole. Konkreetset korrektsiooni ei tea. See nädal polnud üldse aega ka. Järgmisel peab tegelema.
See Oisu oleks variant. Tänud

H
Võin sind esmaspäeva hommikull Stari külge riputada ,umbes kella 8 paiku
helista ,siis saame vaadata kas see ka reaalselt õnnestub.
viis-viis -5 1-1-7-1-null
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#11
Tänud. See sobib hästi. Helistan Sulle esmaspäeva hommikul
H.
Vasta
#12
(22-09-2019, 08:42 AM)Holari Kirjutas: Tänud. See sobib hästi. Helistan Sulle esmaspäeva hommikul
H.
Kindlasti täna,sest ma sõidan Pärnust läbi ja tean mis kell startida.

Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#13
Selge
Vasta
#14
Tere!

Kõigepelat tänud ksutajale madis71. Tundub, et pihustite korrektsioon on normi piirides.

Asja sa hakata lahkama, kui tekkisid probleemid P246397 ja teine veakood oli seotud, et regeneratsiooni sagedus ei ole OKo ok
Viimast viga ei ole enam täheldanud, P246397 on veel ette tulnud, seda just linna sõitudel.

Kui täna vaatasin sõites 3 parameetritBig GrinPFi täituvus taset, tahma sisaldust ja tuha sisaldust, siis tuhka oli

Alguses, kui sõtma hakkasin, oli täituvus 186%, tuhka 13, tahma 0, mida ma ei usu vaid panen selle Icarsofti süüks.
Sõitm ahakates kukkus DPFi täituvus suht ruttu, läksim maanteele. DPFi täituvus kukkus 69%, tuhk 5.06 ja tahm oli 0,44.

Linna tagasi jõudes, hakkas DPFi täituvus suht ruttu suurenema, autot parkides oli täituvus 81%, tuhk 5.68 ja tahm ikka 0,44.

Ma ei ole maailma suurim spetsialist, aga mulle tundub, et see täitub väga kiiresti. Just linnas sõites.

Vb oleksin pidanud võtma kõrvale ka muud parameetrid, aga nende seoseid hetkel välja tuua on pisut keeruline.
Aga ma arenen.

Kui kellelgi mulle head infot anda, siis palun. Just seda täituvuse kiirust pean silmas, kas see ongi nii kiire? Välismaa foorumitest olen sarnast asja lugenud, aga nagu lõpp lahendust ei kipu keegi välja tooma.

Ja mis jäi silma, siis B28/8 andur näitas 0,01. Selle norm väärtust Star ei andnud, aga 0 vist on halb?

Parimat.

H
Vasta
#15
Tere.

See oli töötava mootoriga. Aga mulle ikka tundub, peale uuringuid, et see näit on päris hea ja peabki selline olema, mis tähendab, et see asi umbes ei ole. STARi arust võiks see olla -0,22-1.2 bar.
Aga täituvus ei taha ikkagi alla minna. Summuti otsa võin homme vaadata, aga kui DPF toimetab, siis ega seal vist midagi hullu olla ei saa, aga homme kidlasti katsetan

H.
Vasta
#16
Täna hommikune 110km sõit algas kenasti tahmaka põletamisega. tegi seda umbes 15km. täituvus läks 90 pealt 70%ni. Seejärel võtsin testri küljest. Jõudsin kohale, panin testri külge ja hopsti, jälle täituvus 96, tuhk 6,8 ja tahm 0.8.
Lähtuvalt netis ingot, siis see 70% täituvus on ikka ulme, sest peaks langema ikka palju madalamale.

Lähtuvalt sellest tundub, et põlemine silindris ei ole kaugelt hea. Ikka kahtlustan pihusteid.....parandage mind ning jagage mõned näpunäited, mis veel võib seda põhjustada


H.
Vasta
#17
Mul on olemas jooks om651 pihusteid ja muud selle mootori kola ka. mis pihustid sellel autol on. Mootoriaju peal ikka SOLENOID kiri?
Mercedes EIS remont ja võtmete lisamine.
M: W212 E200CDI 2012 LHD sedaan varuosadeks, kere sile, tehnika korras
Vasta
#18
Jah, solenoid. Pihusti kood A6510700587.
Kuidas Sinu pakutud pihustite olukord on ja mis hinnaga müüd. Ma leidsin saksast taastatud, koos garantiiga 75 EUR TK. Täpselt süveneda ei jõudnud, kas tahavad vanu tagasi või mitte. .

H.
Vasta
#19
Tere.

Infoks teistele, tundub, et seekord laabus asi 1 pihusti vahetamisega.

H.
Vasta
#20
Tere jälle.
See pagana auto ei lase mul rahulikult olla. Eile hakkas jälle põlema kaua kustus olnud mootori tuli. Panin masina sappa ja tulemus oli P245997. Mis teatab, et jälle on põletuse protsess häiritud. Kustutasin, suht ruttu oli tagasi. Filtri täituvus oli 140%. Läksin maanteele, kustutasin vea, hakkas kenasti põletama, äkki naksti, oli viga tagasi ja põletus katkenud. Uuesti kustutasin vea, hakkas kohe jälle põletama. Siis juba sain mootori häälest aru, kui viga saabus. Kustutasin seda umbes 10x, igakord põletus jätkus, kuniks oli täituvus, mälu järgi, 45%. Siis enam vea kustutades põletus ei jätkunud. Kuigi viga tuli ikka tagasi. Mis panin tähele, kui jälgisin peale vea kustutamist täituvust, siis mingil suvalisel hetkel hüppas see 150-180% ja viga kohe tagasi.
Saan aru et täituvus on tuletus rõhu andurist, mis mõõdab eest ja tagant? Esimene kahtlusalune?
Jagage näpunäiteid ja kel igav, võib kaasa mõelda. Ei tahaks seda jura sealt ära ka võtta, ikkagi ise seda ju sisse hingan. Aga suht väsitav on just selle konkreetse isendiga.

H.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 170 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 128 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 333 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 327 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 552 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 278 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 283 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 289 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 238 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 257 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne