Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uus G-klass 15.1.2018
#1
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=41906

Saksa autokontsern Daimler avaldas uue G-klassi maasturi debüüdi kuupäeva: selleks on 15. jaanuar.

Teadet saatis ka pisike reklaamvideo, kus räägitakse sellest, et uus auto säilitab seni tootmises olnud G-klassi DNA.

Uue auto kohta on ametlikult teada vaid see, et see on ruumikam kui eelkäija, samuti on pandud rõhku auto ökonoomsusele ja sõiduomaduste lihvimisel.




Vasta
#2
Eks Daimler on juba aastaid rääkinud G wagoni sellisel kujul tootmisest maha võtmisest ja see asendatatakse olemasolevate maasturitega. Mercedesel on neid juba igas mõõdus, kuid sellegipoolest õnneks on nad aru saanud et selise ikoonilise mudeli tootmise lõpetamine ei ole turunduse seisukohalt mõistlik, isegi siis, kui G ise ei ole kasumlik.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
G löpetamisest on räägitud jah juba aastaid kuid önneks asendatakse kere poolest siiski üsna identse isendiga kui vahepeal paar a tagasi oli uus mudelikavand ikka väga jube suur ja kole nagu Escalade.

Uus sisu ka väga ilus-kunagine C-klassi sisu (vist isegi kuni aastani 2014) ei sobinud kohe kuidagi G-klassile.

Ning ma ei usu et G oleks kahjulik müüa-50% G-de müügist moodustavad AMG mudelid.
Vasta
#4



Kuidas meeldib? Endale meeldib et säilitati algupärane kuju (vahepeal levisid juba mingid Hummer H3-taolised jubedused) kuid need välised uuendused esialgu veidrad-suunatuled tahapoole nurga all, tagatulede ümaram kuju, peeglid jne-kõik kuidagi "silutud".

Silumiste jaoks on ju teised mudelid-GL, ML jne.

Hetkeseisuga eelistaks vist siiski W463 välimust W464 sisuga. Sisu on tõesti ilus.
Vasta
#5
Need ümarad led päevasõidutuled on inetud....
Vasta
#6
Need torkavad jah esimesena silma. Mingi ägeda kandilise sisuga oleks võinud olla.
Vasta
#7
Ma olen G-klassi fännanud lapsest saati. Ja mul on siiralt hea meel, et Daimler AG otsustas investeerida uude platvormi jättes alles vana mudeli kerekuju. 40a vana veermik on selgelt suurim kitsaskoht W463'l.

Küll aga olen ma sama segaduses, et kui jätta alles vana kuju, siis milleks oli vaja seda ümaramaks lihvida? Kerenurgad, koopakaared, stanged, tuled jne. Lugesin kuskilt, et aerodünaamika marginaalseks parandamiseks ja et need tükid ei näeks nii "juurde pandud" välja. Noh, minu meelest selles nende võlu seisneski.

Aga igal juhul, W464 on ikoon juba sündides ning kaasaegse sisu ja veermikuga (eeskätt sõltumatu esivedrustuse tõttu) on see igati kaasaegne ka tarbida. Miinust ei saa nad kindlasti, W463 ilmselt oli üks kasumlikemaid projekte, kuna nurgast leitud juppidest kokku laotud villiseid müüdi ju täiesti kosmilise hinnaga. W464 müüginumbrid ilmselt hakkavad mühinal kasvama.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#8
Kõik märgid näitavad, et mudelitähis jääb ikka W463: demo-autod olid 463 VIN-iga, liin on juba sisse seatud ja Daimler ei maini kuskil W464-ja, ikka W463. Kvaliteet copy-paste ajakirjandus töötab.

Aerodünaamika paranes aga pindala suurenes, ehk tuuletakistus on täpselt sama, mis vanal.

See nüüd on puhtalt subjektiivne aga kandiline vorm tundub ajatum. Kui jätta LED-tuled ja mõned muud detailid välja, siis uus kuidagi kisub sinna 90-nendatesse Confused Aga eks tehnika oli igapäeva kasutamiseks paljudele juba liiga iidne.

See on ilmelt tõsi, et kasumimarginaal on neil masinatel palju suurem kui mingil Fordi F-seeria truckidel, mida 100 tükki tunnis müüakse. Austria käsitöölisel kulus 38 aastat, et 300 000 Gelänewagenit ehitada, Ford müüs eelmine aasta USAs kolm korda nii palju kastikaid.

Ole mureta, see uus G mudel vanast kindlasti odavam ei ole. Ja ka vanad ’villised’ liiguvad juba ’kosmiliste hindadega’. MB ise müüs hiljuti ühe 75 tuhande EURO eest: Mercedes-Benz W 460 280 GE Cabriolet. Või kui vaadata, mis raha on nõus ameeriklased nende eest välja käima, näiteks Bring A Trailer või eBay.

Aga W461 pidavat tootmisesse jääma: kindlasti sõjaväed, suurorganisatsioonid, Austraali, Indoneesia, Lõuna-Aafrika turg; aga veel ei tea, kas midagi ka Euroopa tsiviili tuleb.
Vasta
#9
Mida rohkem seda uut vaatan seda harjumatum-ausalt öeldes lausa kole on. Mingi silutud versioon vanast. Aga vana võlu seisneski tahumatuses.

Ehk parim variant oleks siiski minumeelest olnud prakt. identne vana kere + uus sisu + uus tehnika.
Vasta
#10


2019 G63 AMG

4.0 V8 Bi-Turbo
430kW 585hj
850Nm @ 2500-3500RPM
AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
0-100 4.5 sek
V-max limiteeritud 220km/h (240km/h AMG Driver's Package)
Vasta
#11
mulle ka G klass olnud lemmik juba aegade algusest, isegi poiss mul teab seda ja linnas ikka näitab kui mõnda näeb. Eile kusjuures nägime viru keskuse juures tiirutamas G63 6x6...ma ei uskunud et sellist asja kunagi eestis üldse näha saab, loomulikult oli vene reg numbriga.
Aga tagasi tulles selle uue mudeli juurde, siis hea et niigi läks...ma kartsin et tuleb midagi palju voolujoonelisemat ja G faktor kaob täiesti!
Vasta
#12
Vau-6x6 Tallinnas on töesti fenomenaalne. Vast önnestub endal ka näha.
Vasta
#13
6X6 ehk masin mille hind hetkel alates 880 000€-st oli suht omapärane vaatepilt Akadeemia tee ühikate juures Icon_lol

Teemasse ka - igava sakslase video aga autot näeb selgelt ja saab hästi aimu mis elukaga tegu. 6 minuti juures siseneb autosse.

www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#14
Stockholmis töötades oli 6x6 igapäevane nähtus ja vahel isegi 5-6 reas. Nimelt meil kontor seal sõjaväeosa lähedal, kus neid 6x6si oli kümneid. Loomulikult sõjaväe specis elik laudadest kastide jms varustusega
Vasta
#15
Korralik sõiduproov teel ja maastikul




www.mbshop.ee - varuosad ja lisavarustus. LEIUNURK
Vasta
#16
Jep tehnika, vöimsus, salong (S-klassi sisu vs eelmine C-klassi sisu) jne köik kindlasti suur hüpe edasi kuid välimus ei anna asu. Ta lihtsalt pole nii cool kui "originaal".

Samas sooviks neid juba Tallinna teedel oma silmaga näha.
Vasta
#17
Eesti oma kodukootud Motors24 G63 video:

"Mr AMG" väga põhjalik video:
Vasta
#18
Käisin proovisin ka sõita uue G63ga Silberis. Väga mõnus oli. Ei põruta, ei nigise. Noh, 180k autost ju võiks seda ka eeldada.Smile Hääl on tuntavalt lahjem kui oli 55'l või eelmisel 63'l. Aga mootor on ju ka väiksem. Edasi astub kõvasti, tagumikuga niiväga aru ei saagi, aga kell käib kolme numbrini küll kohe märgatavalt kiiremini kui minu ML63'l, mille kiirendusaeg on pool sekundit aeglasem. Samas, käigukast on nii sujuv, et käiguvahetustest ei saa midagi aru. See ilmselt pärsib veidi tagumikutunnetust kiirendusel. Infotainmenti on nii palju, et selle selgeks õppimine ja käe sisse harjutamine võtab ilmselt nädalaid. Mille osas ma ei oska seisukohta võtta on uksed - ilge jõuga peab kinni taguma neid. See on lahe, et lukustamise hääl ja tunnetus on samaks jäetud, aga normaalse hooga lüües need kinni ei lähe - peab ikka jõuga virutama. Ja tagaluugile oleks võinud siiski elektrilise luku ja ajami panna, et nupust või jalaviibutusest lahti ja kinni saaks lasta.

Kokkuvõttes, mulje jäi väga hea. Tehniliselt on tegu ikka väga suure hüppega. Aga eelmine G63 meeldib mulle välimuselt rohkem, hääl on tummisem ja temas on seda jaburust märksa rohkem, mis G-klassi AMG nii ihaldusväärseks teeb. Uus on nii palju normaalsem ja mõistlikum, et sellest on veidral kombel isegi veidi kahju.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#19
Uus pidi paremini juhitav olema, tänu uuele vedrustusele - kas see väide sai ka kinnitust?
Vasta
#20
Mis teeb uuest öö ja päeva eelmisega, ongi vedrustus, nimelt esisild.
Uuel mudelil on esisild sõltumatu vedrustusega/õõtsadega.
See peaks ta ka meie linnateedel palju, palju sõidetavamaks tegema, kui eelmised täissillaga mudelid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W251 R-Klass salongivahetus Tainted 0 86 06-02-2024, 06:38 PM
Viimane postitus: Tainted
  2007 G55-le 2018 G63 mufflerid+summutiotsad (A4634907701)? nostromo 10 1,499 05-06-2022, 08:53 PM
Viimane postitus: nostromo
  Tere. Elektrisüsteemi rike r klass Raulka 7 1,176 10-01-2022, 07:59 PM
Viimane postitus: Mercedes w251
  R klass käigukasti mure thutmoses 17 4,314 12-01-2021, 10:41 AM
Viimane postitus: v6sa
  M: Mercedes-Benz G-klass tagatuled 2002 aasta kristo55 0 2,439 18-11-2014, 08:17 PM
Viimane postitus: kristo55
  R-klass 2007 bluetoothi moodul handsfree jaoks renku3 8 7,212 22-08-2013, 10:37 AM
Viimane postitus: Laur
  G-klass W463 esisillas mõra Helx1 4 4,769 27-11-2012, 07:05 PM
Viimane postitus: hents99
  G-klass W463 rooliotste vahetus Gandiline 10 11,541 12-09-2012, 11:53 AM
Viimane postitus: v6sa
  G-klass 2003 tagumiste piduriketaste vahetus Gandiline 1 2,974 30-03-2012, 01:52 AM
Viimane postitus: R129
  Uus 2012a M-Klass w166 marek 0 3,333 05-07-2011, 02:04 AM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne