Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190e, 1993, w201 - kaarel
#21
Selle nädalavahetusel hakkas mul lõpuks kahju roolivõimu pumbast, mis manööverdamise ajal väga nutust häält tegi. Vahetasin filtri ja vedeliku ning hoopis teine asi.

[Pilt: 32346-IMG_0011.JPG]
[Pilt: 56983-IMG_0012.JPG]
[Pilt: 95543-IMG_0013.JPG]

Ühtlasi avastasin, et kusagil on mingi jama ning radika ventilaator käib kogu aeg ringi. Auto läheb samas soojaks kenasti ja mootori temperatuur on normis. On kellelgi mingeid häid pakkumisi? Ventika lüliti?

Vasta
#22
Järjekordne küsimus targematele - mille jaoks võiksid olla esimeste istmete all pistikud?

Võiks nagu olla turvapadja jaoks, aga miks siis on samasugune pistik ka kõrvalistuja istme all, kel patja pole?

Või on hoopis peegli juures oleva turvavöö märgutule jaoks, aga mulle tundub, et see vilgub alati sõltumata sellest kas rihmad on kõigil kinnitatud või mitte.

Võiks olla istmesoendused, aga neid minuteada sel autol pole.

Äkki keegi oskab mu uudishimu rahuldada?

Vasta
#23
Laupäeval tõin auto garaazhist välja. Plaan oli temaga esialgu niisama natuke sõita ja siis kunagi hakata talve jooksul leitud juppe külge kruttima, aga kodu poole sõites avastasin, et spidomeeter ja odomeeter ei tööta.

Hakkasin kohe lammutama ja õnneks selgus, et kõik on terve, aga lihtsalt tross oli lahti. Loogiline ka - varasemalt on spidomeetri nõel eriti madalatel kiirustel päris korralikult värelenud. Kui spidoblokk juba väljas oli, siis kangutasin ühe hooga ka keskmiste ventikate ümbrise lahti ja panin külge talvel ebayst tellitud us spec elektriantenni nupu. Üks nupp juures ja üks blank switch likvideeritud.

[Pilt: 68933-30020184_1940376679330231_1457029510_n.jpg]
Vasta
#24
Väike teaser nädalavahetusel tehtud väljaminekust.

[Pilt: 44259-w201_sisu34.jpg]
Vasta
#25
(17-04-2018, 10:41 AM)kaarel_w201 Kirjutas: Väike teaser nädalavahetusel tehtud väljaminekust.

[Pilt: 44259-w201_sisu34.jpg]

Kust kohast ja mis hinnaga antud sisu ostsid? Väga tihti neid müügis ei paista olevat. Piltidelt paistab hästi säilinud olema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#26
Keegi müüs autot juppideks selle sisuga, jalamatid puudu minuteada.

Avantgarde Azzurro sisu on muidugi äge, mõtlesin juba isegi sellele, kuid sedapuhku polnud võimalusi.
Vasta
#27
(18-04-2018, 11:02 AM)Ott Kirjutas: Keegi müüs autot juppideks selle sisuga, jalamatid puudu minuteada.

Avantgarde Azzurro sisu on muidugi äge, mõtlesin juba isegi sellele, kuid sedapuhku polnud võimalusi.

Otil on õigus, jalamatid on kahjuks tõesti puudu. Kuna originaale leida on ilmselt lootusetu ja uusi jalamatte oleks niikuinii vaja, siis kõik soovitused selle kohta, kus lasta uued teha, on teretulnud. Hea oleks kui kuskil Tallinna kandis.

Püüan nädalavahetusel leida aega, et istmed lahti pakkida ja neid ka pisut hooldada enne autosse panemist. Siis saab loomulikult pilte ka, kuid üldmulje on tõesti viisakas. Eriti arvestades istmete vanust.

(Kuna tegu on soojendusega istmetega, siis kui kellelgi on pakkuda kõike vajalikku istmesoojenduste ühendamiseks, siis võib julgelt endast märku anda.)

Uksepolstrid paistavad samuti mööndustega viisakas korras olevat. Kõik neli on el akendele mõeldud ja esimestele polstritele on keegi kunagi vända augud sisse teinud ja siis millalgi hiljem on need jälle ära parandatud. Kunagi tuleb need lasta täielikult ära korrastada.

Ühtlasi sain samalt müüjalt ka esimesed el aknad ja nende juhtmestiku. Panen need autosse kohe kui õige relee olen leidnud (silberist võtab tellimine 5 tööpäeva, ehk on kellelgi kohe Tallinnas/lähiümbruses pakkuda? kood on A0015420219). Samuti ütleb internet, et vaja oleks mingit pistikut koodiga A2015401181. Inglisekeelsetes foorumites on selle jubina nimi "diode". Mis see on? Kuhu see läheb? Kuna seda Silberist enam ei saa, siis kas selle saab millegagi asendada?

(Ja kui kellelgi on pakkuda tagumisi el aknaid, siis oleks huvitatud. Võib ka 4x aknaid pakkuda.)
Vasta
#28
Nädalavahetusel tegin mälestuseks paar pilti ja viskasin sisu autost välja.

[Pilt: 96846-w201_ees.JPG]
[Pilt: 46337-w201_ees2.JPG]
[Pilt: 54299-w201_taga.JPG]

Tõmbasin veel vaiba tolmuimejaga üle ja siis sai viitsimine otsa ning auto jäi sellisesse seisu. Tööd jätkuvad siis kui viitsimine taastub Smile

[Pilt: 29927-w201_tyhi.JPG]
Vasta
#29
Selgub, et tegelesin kõrvaliste asjadega kui füüsikatunnis elektrist räägiti ja nüüd on häda käes.

Ehk oskab keegi aidata - kogu esimeste elektriakende juhtmestik on veetud, maandus on korras, juhtmed samuti terved, aknatõstuki nuppude valgustus on ühendatud ja töötab, akende relee on olemas, aga ükstapuha kuhu ma üritan seda pistikut toppida, juhtmestesse voolu ei tule.

[Pilt: 24998-el_akna_pistik.JPG]

Kuhu ma selle toppima peaksin?

Kas midagi on puudu?

Või tuleks lasta käiku plaan B - pistik ära lõigata ja kusagilt voolu võtta? Seal siduripedaali kandist peaks lülitatavat 12v saama, aga mul on kõik need oomid ja amprid ja watid segased. Kas igasugune 12v sobib? Kuidas on siis lood kaitsmetega, autot päris maha põletada ka ei tahaks.

Saaks selle tehtud, paneks uue sisu ka lõpuni. (Ja kui kellelgi on käigukangi ümber käivat puitplaati esimeste el akende aukudega, oleks huvitatud.)
Vasta
#30
Uus sisu läks autosse juba mitu kuud tagasi, kuid mind hakkasid nii väga häirima autos olnud valed põrandamatid (tagumised olid originaalid, aga esimesed mingid "universaalsed"), et lükkasin pildistamise edasi. Reedel sain lõpuks uued matid kätte ning lõpptulemus on selline.

[Pilt: 85756-DSC_0469.JPG]

Ja väike võrdlus selle vaatepildiga, mis avanes päeval, kui see auto minu kätte tuli.

[Pilt: 36879-IMG_20180727_195410_321.jpg]
Vasta
#31
Väike ülevaade sellest, kuidas suvi läinud.

Üldiselt muidugi hästi - auto pidas end kenasti üleval ning poolteist nädalat tagasi läbis omal jalal ka ülevaatuse.

[Pilt: 32444-w201_suurupis_2.jpg]

Kõige värskem uudis on see, et täna sai vahetatud väljalase katalüsaatorist edasi. Nimelt kukkus nädala alguses minema viimasest pütist edasi tulev toru ja kuigi hääl läks mõnusamaks, siis selle eest tuli maksta liiga kõrget hinda - kogu salong oli heitgaase täis. Kaks päeva pidasin vastu ja rohkem mitte.

[Pilt: 59979-uus_sumpa.JPG]

Suvel sai veel kapoti all pisut korda loodud - leidsin talle puudu olnud õhutoru ja värvitud sai õhufiltri korpuse kaas ja klapikambri kaas. Lisaks vahetatud süütejuhtmed, küünlad, jagaja kaas, bensiinipump ja bensiinifilter.

[Pilt: 59846-kapotall_uus.JPG]

Enne nägi välja nii (Siit on hästi vaadates aru saada, et esituled on erinevad. Tänaseks on see korda aetud, kuid suunatuled on endiselt erinevad.)

[Pilt: 68363-kapotall_enne.JPG]

Ja kui juba kapoti all toimetada, siis sai auto lõpuks külge ka kapotiamordi, mis võimaldab 90 kraadi kapoti avamist Smile

[Pilt: 69646-kapotiamort.JPG]

Eelnevatelt piltidelt nähtava sisuga koos sai auto ka esimesed elektriaknad. Selleks pidi pisut vaeva nägema keskkonsooli puiduga.

[Pilt: 42343-keskkonsooli_puit_enne.JPG]

Ja tulemus jäi selline

[Pilt: 52754-keskkonsooli_nupud.JPG]

Juba mitu kuud on tegelikult oma järge oodanud 4x el akende juhtmestik - hetkel on puudu tagumised tõstukimootorid ning õige aukude paigutusega puitpaneel. (võib pakkuda!) Ja tegelikult ei taha ma autosse panna neid vanu pikki nuppe vaid uusi (neid kus kõik nupud on eraldi). Kui keegi targem oskab öelda, kas vaja teist juhtmestikku? Või võib nt w124/w126 pistikud koos nuppudega külge joota? Või piisab ainult lülitite vahetamisest? Oleksin tänulik.

Iga hetk peaks postiljon mulle koju kätte tooma ka kaugelt Kanadamaalt tellitud istmesoojenduse juhtmestiku (istmetel on soojenduse elemendid sees). Järgmine hooaeg tahaks selle paigalduse ühe korraga ära teha.

[Pilt: 89884-akna_nupud.JPG]

Ja kuna täna oli mugav võimalus summutivahetuses autot altpoolt pildistada siis nüüd ka nutused fotod, mida ma pole varem tahtnud avalikkusega jagada:

Kõige hullem koht - tagumine parem nurk Sad

[Pilt: 74729-taga_paremal.JPG]

Tagumine vasak nurk

[Pilt: 32626-taga_vasakul.JPG]

Eesmine vasak nurk

[Pilt: 98668-ees_vasakul.JPG]

Eesmine parem nurk

[Pilt: 92454-ees_paremal.JPG]

Pisike auk on ka varuratta all (seal on vist mingi drenaazhi auk, mis on suuremaks roostetanud??), vahetust tahaks tagumine parem tiivaäär ning eesmine parem tiib. Eesmine vasak tiib pisut kobrutab, aga ehk saab selle veel päästa. Eks targamad kunagi ütlevad mulle.

Tahaks nüüd kuu aega veel sõita ja siis auto talvituma panna. Järgmine hooaeg esimese asjana (või talvel) tuleb põhi korda teha ja seejärel vahetada välja amordid ja vist ka rattalaagrid. Samuti on esimese käigu sisse lükkamine raske ning ka teine käik ei taha kõige paremini sisse minna. Kui need asjad ära teha, võiks nagu juba autoga sõitma hakata... Smile
Vasta
#32
Kere kohapealt pean hoiatama et roostet kindlasti rohkem kui välja paistab. Mercedese põhjamastiks on ülikõva ja kohati püsib küljes isegi kui plekki taga enam poleEusa_shhh
Vasta
#33
Õhtust,
Suurima lugupidamise juures W201 omanike vastu mainiks siiski et TÜV omal jalal sellise põhjaalusega ära sooritada on küllaltki kummaline.
Võimalik et MB puhul arvestatakse külgmisi tõsteavasid lisaks et hinnata kere kandvust ja tugevust teatud tingimustes.

Tee ta siis ilusti korda, sest see on jube mis neist nurkadest järele on jäänud.[/b]

Tervitused!

setud sõitsid seciga
Vasta
#34
Täitsa nõus, see vaatepilt ei meeldi ka mulle. Aga ei maksa liiga palju ka muretseda - müügimõtteid pole ning kevadel saate siit teemast loodetavasti vaadata fotosid sellest, kuidas see jama on likvideeritud. Smile

Ma ÜV kriteeriumite osas kaasa rääkida väga ei oska. Ma olin natuke mures küll , et saadetakse pikalt ning panen kohe auto garaaži keretöid ootama. Ülevaataja mainis küll, et need kohad tuleb korda teha, kuid sellega see piirdus ka. Ehk päästis see, et kõik muu oli korras? Või ehk ta väga ei süvenenud, sest loetud päevad hiljem roostetas ju ka sumpa katki.

(21-09-2018, 08:44 PM)ralak Kirjutas: Õhtust,
Suurima lugupidamise juures W201 omanike vastu mainiks siiski et TÜV omal jalal sellise põhjaalusega ära sooritada on küllaltki kummaline.
Võimalik et MB puhul arvestatakse külgmisi tõsteavasid lisaks et hinnata kere kandvust ja tugevust teatud tingimustes.

Tee ta siis ilusti korda, sest see on jube mis neist nurkadest järele on jäänud.[/b]

Tervitused!

Vasta
#35
Kutsika-hooaeg hakkab lõppema. Nädalavahetusel tegin ta seest kenasti puhtaks ning koristasin kapotialt ja igalt poolt lehed ning muu jama ära. Kohe kui ilm lubab õues toimetamist, teen ta ka väljast kenasti puhtaks ning panen garaaži kevadet ootama. Esimese kevadise sõidu marsruut on ka juba paigas - keretöödesse. Esimeses järgus saab kogu see õudus põhja alt kokku lapitud. Ideaalis võiks ta ka üle värvida, aga see peab jääma tulevikku ootama.

Ühtlasi sai maha müüdud mind kolm aastat kenasti teeninud igapäevaliikur:

[Pilt: 67499-gti.JPG]

Sellega seoses tekkis vajadus uue liiklusvahendi järgi - ei hakka uut teemat tegema, aga eile sai sõbralt ligi võetud üks s124:

[Pilt: 57793-124.jpg]

Auto sõitis salongist välja 1991. aastal Rootsis, teine omanik oli soomlane, kolmas siis minu sõber ja mina jäin napilt poodiumilt välja neljanda omanikuna. Varustuseks väga hästi säilinud must nahksisu, konditsioneer (ei tööta), püsikiiruse hoidja (ei tööta), istmesoendused, teisaldatav kärukonks, vändaga aknad, elektriline katuseluuk, elektriline kõrvalistujapoolne peegel. Kapotiall kaheliitrine 87kw bensiinimootor ja käike vahetab auto ise.

Hea: Sõber hakkas autot enda jaoks taastama ning aasta jooksul sõita suurt ei jõudnudki - kõigile kuluosadele tiir peale tehtud, veermik korras, pidurid üle käidud, mootori ülemise otsa remont tehtud, kütusesüsteem välja vahetatud, süütesüsteem samuti ning väljalase korrastatud. Plussiks ka see, et põhja alt on auto väga ilus. LS 327k, auto liikunud tuttavaid inimesi pidi, siis pole mul selles põhjust kahelda.
Et endal oleks kuskilt vaadata, siis diffri- ja käigukastiõli ning küünlad vahetatud 325k pealt, mootoriõli ja õhufilter vahetatud 100 km tagasi.

Halb: Hetkel ei tööta 1)konditsioneer; 2)püsikas; 3)samuti on mingi jama keskluku vaakumiga - võtmest teeb lahti juhiukse ja mõnikord ka kundeukse, tagumisi uksi ja pakiruumiluuki avab siis kui autol on mõnda aega mootor töötanud; 4) tagumiste nivooamortide hüdraulika pump töötab, aga lekib; 5) paaki ei tohi liiga tühjaks sõita, kuna alumisest poolest ei saa auto kütust kätte; 6) ning neljast kõlarist töötab ainult üks.

Ja noh, kedagi ilmselt ei üllata, et auto vajab ülevärvi. Esitiivad pehmed, tagumised tiivaääred roostesed, juhiuks, kundeuks ja ilmselt pakiruumiluuk oleks mõistlik välja vahetada. Aga ma pole muidugi ekspert - ehk mõne neist detailidest annab ka päästa.

Kuivõrd tehnika toimib kenasti, sõita on mõnus ja ma olen alati s124 endale tahtnud, siis ei jäänudki muud üle kui kaupa teha.

Uksed ja kõlarid püüan korda saada, kõik ülejäänu vaatan jooksvalt. Kui peaksin ta endale jätma, siis tuleks muidugi kõik eelpoolkirjeldatud murekohad üle käia, aga võimalik, et püüan talle kevadel uue omaniku leida, et saaks pisut intensiivsemalt kutsika kallal edasi toimetada.
Vasta
#36
Niipalju siis vahepeal toimunud, et s124 kõlarid on tööle pandud - õnneks olid juhtmed kenasti korras. lihtsalt neljast originaalkõlarist kolm olid surnud. Samuti sai vahetatud üks mõrane tagatuli terve vastu ning leidsin ka uue vaakumpumba ning nipet-näpet pudinaid veel. Pumba vahetamiseni pole veel jõudnud, aga loodetavasti see lahendab mured.

201 on pisut üle kuu talvepuhkusel olnud. Olen talle ostnud uued karbid ning eelmisel nädalal tõi kuller mulle ära sellise asja:

[Pilt: 76377-puit_paneel.jpg]

Kõige esimeses postituses ka pilt käigukangiümbrusest paar aastat tagasi - edasiminek saab olema mäekõrgune.

Üritasin leida ilma faderi nupu auguta paneeli, aga ei õnnestunud. Juhtumisi jäi samal ajal näppu üks faderi nupp ning mõtlesin, et las ta siis olla - kõlareid ma sealt läbi ei vea, aga ühendan valgustuse ära ning äkki ongi pimedas toredam kui üks tuluke juures.

Kevadel esmalt siis põhi korda ning millalgi seejärel tahaksin hakkan juhtmeid vedama. Kõige pealt tuleb aga leida tagumised elektrilised tõstukid - see pole eriti keeruline, sest neid saab ka uuena - ning 4x akende juhtmestik. Nö vanade pikkade nuppudega juhtmestik on mul olemas, kuid seda paneeli lõhkuma ma ei hakka - auto enda nupud (ohutuled ja peegli juhtimine) on uut tüüpi ja istmesoojendus tuleb samuti uut tüüpi nuppudega - selleks, et kõik ühesugune välja näeks, püüan ka akendele uut tüüpi nuppudega juhtmed leida.

Kui kellelgi on kutsika tagumisi el tõstukeid ja/või 4x akna juhtmestikku pakkuda, siis võib julgelt ühendust võtta! Kui keegi teab, kas nt 124 või 126 juhtmestik on samasugune, siis selle info vastu tunneks ka huvi. Kuivõrd lülitid peaks samad olema ja ühendused tõstukitega justkui ka, siis võiks nagu klappida...
Vasta
#37
(22-10-2018, 11:14 AM)kaarel_w201 Kirjutas: ...
Halb: Hetkel ei tööta 1)konditsioneer; 2)püsikas; 3)samuti on mingi jama keskluku vaakumiga - võtmest teeb lahti juhiukse ja mõnikord ka kundeukse, tagumisi uksi ja pakiruumiluuki avab siis kui autol on mõnda aega mootor töötanud; 4) tagumiste nivooamortide hüdraulika pump töötab, aga lekib; 5) paaki ei tohi liiga tühjaks sõita, kuna alumisest poolest ei saa auto kütust kätte; 6) ning neljast kõlarist töötab ainult üks.
...

Kiidan nelja elushoidmise eest. Näib olevat õiget värvi pealekauba!

1) vajab kindasti täitmist. Aga enne ilmselt veel mõne olulise tüki (pahatihti jahutusradika) vahetust. Soovitan konsulteerida Üllariga Õnne tänav 12. Ta tönkab mersut päris hästi Wink ;
2) püsika diagnosti alusta pidurkonna mõlema klemmipaari kontrollist;
3) uste vaakumi elektripump elab parema tagareisija tagumendi all olevas urus svammi sees. Et seal poleks näiteks niisus ikaldust korraldanud;
4) pumbale on tihendikomplekt täitsa olemas ja ei maksa suurt midagi. Lihtne vahetada ka;
5) puhasta esimese asjana ära paagi sõel. Selle saad kätte paagi põhjast keerates lahti 22 mm kuuskandi. ETTEVAATUST, kogu paagi sisu tuleb kaela!
Vasta
#38
(29-11-2018, 12:21 PM)v6sa Kirjutas: 3) uste vaakumi elektripump elab parema tagareisija tagumendi all olevas urus svammi sees. Et seal poleks näiteks niisus ikaldust korraldanud;

Ehee, niipalju, kui mina neid surkinud olen, siis on pump alati ok, aga sisiseb kuskilt kummiluttide vahelt, mis on ära kuivanud. Neid lutte auto peale ikka jagub omajagu ja igav ei hakka....Eusa_clap
Torud on üsna kõvad, nendega ei juhtu midagi.

.

Vasta
#39
Lukku paneb kõik uksed kenasti korraga. Kas see ei tähenda, et lekke võib välistada?


(30-11-2018, 09:34 AM)stihl Kirjutas:
(29-11-2018, 12:21 PM)v6sa Kirjutas: 3) uste vaakumi elektripump elab parema tagareisija tagumendi all olevas urus svammi sees. Et seal poleks näiteks niisus ikaldust korraldanud;

Ehee, niipalju, kui mina neid surkinud olen, siis on pump alati ok, aga sisiseb kuskilt kummiluttide vahelt, mis on ära kuivanud. Neid lutte auto peale ikka jagub omajagu ja igav ei hakka....Eusa_clap
Torud on üsna kõvad, nendega ei juhtu midagi.

.

Vasta
#40
Ei tähenda. Kui ma õigesti mäletan, siis uksed lukku imetakse, aga lahti puhutakse. Seega on täiesti võimalik, et kusagil on ühendus, mis alarõhul ei leki, kuid ülerõhku ei kannata.

Esimene jagunemine oli vist parema tagaistuja jalgade all - hakka mattide all harutama mööda kollaseid torusid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 87 76,077 14-03-2024, 12:32 AM
Viimane postitus: Ott
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 964 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W201 hinnad MMBrogan 4 575 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 7,696 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 7 5,715 18-09-2020, 06:53 PM
Viimane postitus: põhh
  MB CL500 Carlsson, 1993, C140 tanelro 0 1,713 11-07-2020, 03:43 PM
Viimane postitus: tanelro
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 30,122 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 207,206 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,161 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,334 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne