Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LUKKU!!!
#41
(21-12-2012, 05:02 PM)HotPapa Kirjutas: Minu teada peaks ikka olema....aga 100% kindel pole.

Okei esialgu piirdun pihusti vahetusega kui jama kestab edasi siis kahtlustaks pritsepead,aju või lamda
Väike pilt
[Pilt: 59784-P201212_115002.jpg]

Homme teen värskeid pilte!
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#42
tere jälle !
eitea kas ma panin liiga võimsad pirnid keskkonsooli et läbi lööb neid?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#43
Auto läheb müüki kuna vaja diisel autot mis pikamaa peale oleks ökonoomne.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#44
(23-12-2012, 03:17 PM)ktmduke Kirjutas: Auto läheb müüki kuna vaja diisel autot mis pikamaa peale oleks ökonoomne.

Pane gaasiseade. Gaas on poole odavam ja moodsad seadmed on päris head. Saad ise kaabli ja läpaka abil gaasikoguseid tuunida.
Vasta
#45
Hea mõteSmile
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#46
(23-12-2012, 04:16 PM)ktmduke Kirjutas: Hea mõteSmile

Tegelt vist ei ole hea mõte... sul on nimelt KE jetronic pritse ja seega läheks sulle peale vist III põlvkonna pritse kus ei saa eriti midagi tweakida.
Parem kogu finantse, muretse üks 2.3 m111, 2.8 või 3.2 l mootor(iga auto). Rohkem kWsid (fun) ja PGM-FI. Sellisele saab panna oma ajuga 4 põlvkonna seadme, millel saab väga paljusid asju seadistada - peaks isegi ülelaadimist toetama (minu oma toetab)- erinevaid reziime teha jne... läpakas kätte ja mõnnatama.

EDIT: PMST saaksid ka selle mootori teha PGM-FIks, aga kas see ka ära tasuks.... ei tea.
Vasta
#47
(23-12-2012, 06:32 PM)Thompson Kirjutas:
(23-12-2012, 04:16 PM)ktmduke Kirjutas: Hea mõteSmile

Tegelt vist ei ole hea mõte... sul on nimelt KE jetronic pritse ja seega läheks sulle peale vist III põlvkonna pritse kus ei saa eriti midagi tweakida.
Parem kogu finantse, muretse üks 2.3 m111, 2.8 või 3.2 l mootor(iga auto). Rohkem kWsid (fun) ja PGM-FI. Sellisele saab panna oma ajuga 4 põlvkonna seadme, millel saab väga paljusid asju seadistada - peaks isegi ülelaadimist toetama (minu oma toetab)- erinevaid reziime teha jne... läpakas kätte ja mõnnatama.

EDIT: PMST saaksid ka selle mootori teha PGM-FIks, aga kas see ka ära tasuks.... ei tea.

Pole seal tegelt midagi m6nnatada..
Gaas on suht vana teema juba kui siis ikka juba bioetanooli (E85) poole vaadata. Erinevalt gaasiga kus v6imsus langeb bioetanooliga v6imsus t6useb, oluliselt.
having trouble having fun...
Vasta
#48
(23-12-2012, 06:42 PM)itbilen Kirjutas:
(23-12-2012, 06:32 PM)Thompson Kirjutas:
(23-12-2012, 04:16 PM)ktmduke Kirjutas: Hea mõteSmile

Tegelt vist ei ole hea mõte... sul on nimelt KE jetronic pritse ja seega läheks sulle peale vist III põlvkonna pritse kus ei saa eriti midagi tweakida.
Parem kogu finantse, muretse üks 2.3 m111, 2.8 või 3.2 l mootor(iga auto). Rohkem kWsid (fun) ja PGM-FI. Sellisele saab panna oma ajuga 4 põlvkonna seadme, millel saab väga paljusid asju seadistada - peaks isegi ülelaadimist toetama (minu oma toetab)- erinevaid reziime teha jne... läpakas kätte ja mõnnatama.

EDIT: PMST saaksid ka selle mootori teha PGM-FIks, aga kas see ka ära tasuks.... ei tea.

Pole seal tegelt midagi m6nnatada..
Gaas on suht vana teema juba kui siis ikka juba bioetanooli (E85) poole vaadata. Erinevalt gaasiga kus v6imsus langeb bioetanooliga v6imsus t6useb, oluliselt.
No mina täna mõnnatasin. Vahetasin pihustibloki ära ja tegin uue seadistuse. Selgus et paigaldaja oli liiga rikka tabeli teinud ja automaatne seadistus oli palju lahjem. Timmisin seda nats oma vajadustele vastaval ja auto töötab väga kaunilt. Praegu teen prooviarvestust kas küttekulu paranes. Pealegi, miks bioetanooliga võimsus kasvab?

Vasta
#49
Täpselt ei teagi miks aga siin p6hjamaade autotootjad annavad oma masinatele 2 v6imsust -yks bensiiniga ja teine bioetanooliga. Teine on siis suurem number. Ka v6istlusautod tehakse siin E85 peale (panen isegi siin yhte kokku).
Kas eestis yldse myyakse seda kytust E85 ? Hind sel hea igatahes, kolmandiku v6rra odavam.
having trouble having fun...
Vasta
#50
(23-12-2012, 06:55 PM)itbilen Kirjutas: Täpselt ei teagi miks aga siin p6hjamaade autotootjad annavad oma masinatele 2 v6imsust -yks bensiiniga ja teine bioetanooliga. Teine on siis suurem number. Ka v6istlusautod tehakse siin E85 peale (panen isegi siin yhte kokku).
Kas eestis yldse myyakse seda kytust E85 ? Hind sel hea igatahes, kolmandiku v6rra odavam.

Google fu ütleb et bioetanool jahutab paremini, sellest ka omadused. samas... Bents sisaldab 114000 BTU/gallon, e85 sisaldab 76000 BTU/gallon, seega kulub teda sama võimsuse juures lihtsalt rohkem.... seega pmst maksad sa kütuse eest sama palju kui arvesse võtta palju sa sellest kütusest võimsust saad... njah.

LPGl on sama energeetiline väärtus kui E85-l,hinnavahe eestis nats parem kui rootsis E85l, kuigi see vahe on väike.

LPG-l on oktaanarv suurem (102) ja seega saaks auto olla varasema süüte/suurema kompressiooniga/ülelaadimisega et sellest maksimumi välja võtta. Ta küll ei jahuta mootorit nagu bensiin ja põleb veits kuumemalt, aga reduktori soojendamine võtab enivei teatava koguse soojust süsteemist välja.
Vasta
#51
Sul täitsa 6igus eelneva suhtes. See biokytus selline tuleviku roheline teema.Olen uurinud siit-sealt selle paigalduse kohta ja tundub et tuleb odavam kui gaasi paigaldamine.Pihustid,poolid,commonrail,prog.aju.Tundub et odavaim 4 silindristele, nendel k6ige odavam vajalik programmeeritav mootorijuhtimine saada (cossworth,saabi T5- v6ibolla m6nel veel).Ei arvesta MS v6i VEMSIGA.
Endal asi selle taga et ei leia taskukohast mootorijuhtimist V12 mootorile. Muidu paneks kohe etanoolile käima.

Samas see gaasipaigaldamine teemaalgatajale läheb maksma rohkem kui pool autoväärtust.Selle tagasi teenimine v6ib v6tta päris pikka aega, oleneb palju autol endal ressursi enam jäänud on.
Odavaim viis siiski maha myya ja diisel osta.
having trouble having fun...
Vasta
#52
(23-12-2012, 07:33 PM)itbilen Kirjutas: Sul täitsa 6igus eelneva suhtes. See biokytus selline tuleviku roheline teema.Olen uurinud siit-sealt selle paigalduse kohta ja tundub et tuleb odavam kui gaasi paigaldamine.Pihustid,poolid,commonrail,prog.aju.Tundub et odavaim 4 silindristele, nendel k6ige odavam vajalik programmeeritav mootorijuhtimine saada (cossworth,saabi T5- v6ibolla m6nel veel).Ei arvesta MS v6i VEMSIGA.
Endal asi selle taga et ei leia taskukohast mootorijuhtimist V12 mootorile. Muidu paneks kohe etanoolile käima.

Samas see gaasipaigaldamine teemaalgatajale läheb maksma rohkem kui pool autoväärtust.Selle tagasi teenimine v6ib v6tta päris pikka aega, oleneb palju autol endal ressursi enam jäänud on.
Odavaim viis siiski maha myya ja diisel osta.

Kõik asjad on 4 silindilisele odavamad. Minu gaasisüsteem maksis 700€ koos toroidse 69L gaasipaagiga. Umbes samapalju kui teemaalgataja auto.

Võta parem v8 ja laadi üle, mäs sa asja nii keeruliseks ajad. Leiab kergesti juhtimise jne....

Aga no kes siin mina olen (arvestades millega ise sõidan) et mõistlike soovitusi jagada.

Diisel on muidugi tore... aga jah... ei tõmba see enam.
Vasta
#53
Ega ma otseselt seda minekut taga ei ajagi aga päris jalgratast ka ei taha.Aga bensiini võiks see asi vähem võtta.
Tuleb rahasid oodata et need pihustid ära osta.2.6 pidi olema ökonoomsem kui 2.3 m102 mootor.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#54
Nii selleks aastaks on suht siiber sellest autost tuleb garaasi seisma ära pannaSmile
Ilusaid jõule !!
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#55
Paar pilti kahSmile
[Pilt: 24363-P261212_1132.jpg]
[Pilt: 97549-P261212_113201.jpg]
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 9,079 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Lukku, müüdud rraivo 6 7,182 25-12-2016, 11:23 PM
Viimane postitus: Rolz
  teema lukku ! Mb w124 e250d 93a arturmalcik arturmalcik 27 34,713 26-02-2014, 01:16 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  LUKKU!! ktmduke 77 51,573 11-01-2013, 02:43 PM
Viimane postitus: ktmduke
  lukku!! ktmduke 9 5,939 06-12-2012, 03:12 PM
Viimane postitus: ktmduke
  Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) Laamendaja 21 19,753 01-12-2011, 11:50 PM
Viimane postitus: Laamendaja
  LUKKU GoGreen 10 8,283 08-07-2011, 04:26 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MÜÜDUD, LUKKU: Mercedes-Benz E300 diesel 100kW, W124 - eastpak eastpak 29 29,823 26-04-2011, 08:22 PM
Viimane postitus: eastpak
  LUKKU!!! meqa 16 9,922 07-07-2006, 04:44 PM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne