Küsitlus: Kas kasutate EPC kataloogi
Jah
50.00%
33 50.00%
Ei
25.76%
17 25.76%
Mis see veel on?
24.24%
16 24.24%
Kokku 66 häält 100%
* Hääletasite antud valiku poolt. [Näita tulemusi]

Teema hinnang:
  • 1Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tasuta WIS ja EPC klubilistele (Õpetus)
#21
Kas tohiks paluda sel juhul viidet sissepääsule?
Vasta
#22
Nii nagu vanastigi, ainult nüüd pead otsima oma brauserist varasemalt salvestatud Java lingi ja sellega lähedki.
Vasta
#23
Täitsa töötab jah, aitäh.Eusa_angel
Vasta
#24
Kahjuks liitusin mina hiljem ja seega pole kordagi saanud seda teenust ametlikult kasutada.
Praeguseks hetkeks olen tekitanud endale EPC ja WIS ligipääsu muudmoodi. Internet on täis WIS tarkvara.
Vasta
#25
Nii, tänasest alates on võimalik paluda endale ligipääsu uuele Xentry portaalile. Selleks on vaja sisse logida Mercedes-Benz Club Loungesse: https://clublounge.mb-lounge.com/en/registration.html

Sealt minna lehele Electronics Parts catalog (EPC) ja edasi lingile Parts information ja täita oma nõusolekuvorm. 10-15 päeva jooksul antakse sulle ligipääs ja teavitatakse sellest maili teel.


" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#26
Eks näis mis see uus versioon endast kujutab, seni kasutame vana edasi. Momendil vana veel funkab.
Vasta
#27
EPC veel vana toimib, kuid SPARE PARTS on juba netipõhiseks tehtud.

Vana versiooniga võrreldes meeletult aeglasem!
Kurb, väga kurb.CrybabyCrybabyCrybaby
Muudetakse asju, mis toimivad.Eusa_wallEusa_wallEusa_wall
Juba kardan seda, mis EPC-st saab.

Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#28
Täitsin MB lehel avalduse ära, pole tänaseks saanud vastust meilile.Eusa_wall
Üle 1,5 kuu möödas juba. Mõtteid?
Vasta
#29
Sama siin, EPC töötab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#30
Mul pole ka avaldusele vastust
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#31
Suhtlesin Daimleriga ka ja nendepoolne viivitus seoses suurte mahtudega. Igatahes on nad tegelemas sellega ja usun et peagi on ligipääs kõikidel soovijatel olemas. Kopeerin siia Daimleri vastuse ka:


The successor system of the Electronic Parts Catalogue (EPC) - named Parts Information - is like its predecessor, an internal system of Daimler AG, which we make exclusively available to members of the officially affiliated Mercedes-Benz brand clubs.



The access to Parts Information, is among other advantages, that you enjoy as a member of an official Mercedes-Benz brand club, free of charge and a voluntary benefit by Mercedes-Benz Classic.



It has already been seen in advance that between switching off the old system and the availability of the Parts Information, there will be a few weeks in which no access is possible. We had informed the clubs in advance. This period was necessary to allow us to program and implement an extra online registration tool. In addition the corresponding processes had to be redefined and adapted accordingly.



After an extensive test phase the online registration tool went live just in time at the announced date. Within a short time we received more than 2,000 registrations, which are currently processed by the internal department being in charge of the Parts Information with the help of a service provider. In many cases, it may be that the deadline for the processing of a new user registration and its activation will be exceeded.


Unfortunately, for the reasons mentioned above, we cannot tell you on which date your user account will be activated. But you can be assured, that the colleagues are working hard to move things forward and you will be informed as soon as your account has been successfully activated.



Therefore we kindly ask for your understanding.“
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#32
Nii, mina sain täna juba ka vajalikud andmed Xentry portaali logimiseks. Aega läks, aga nüüd ligipääs olemas.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#33
Mul tulid ka andmed ära. Katsetama hakkan õhtul...
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#34
Mul tuli ka täna meiliga ligipääsu andmed ära, sain sisse ka logitud. Kas sellel uuel seda tööde juhiseid ei ole, et kuidas mingit detaili vahetada?
Vasta
#35
(16-04-2019, 04:17 PM)Lepz Kirjutas: Mul tulid ka andmed ära. Katsetama hakkan õhtul...

mul annab: No service operation is assigned to the user.

a vb ma teen midagi valesti/jätan midagi tegemata
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#36
Sama mure, ütleb vastuseks et: "Your account data is incomplete: There is no country assignment."
(16-04-2019, 10:43 PM)Lepz Kirjutas:
(16-04-2019, 04:17 PM)Lepz Kirjutas: Mul tulid ka andmed ära. Katsetama hakkan õhtul...

mul annab: No service operation is assigned to the user.

a vb ma teen midagi valesti/jätan midagi tegemata

Vasta
#37
Nüüd peaks taas töötama, mul oli ka vahepeal sama jama, aga nüüd korras
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#38
mul on seis ikka sama
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#39
Mul üleeile peale e-maili toimis, eile mitte.
Täna paistab et töötab jälle.

Mis teed pidi muidu EPC-le ligi pääseda?
Vasta
#40
SAI portal ja sealt kliki Parts information
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne