Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300D, W124, 1987 - stihl
#21
Kena. Jätka samas vaimus, selliseid teemasi on alati huvitav jälgida.
Tsitaat:Näiteks, et miks sa ei osta umbes 10k€-ga samasugust, aga korralikku autot, kus ei pea niimoodi pleki, värvi ja nahaga mässama...
Need seltsimehed pole ise proovinud teha katkisest asjast tervet ja täiuslikku, see protsess ise võlub.
Pärast kui valmis on käid ise mitu ringi ümber ja lihtsalt vaatad ja oled rahul, mis sest, et sama raha eest oleks saanud.....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#22
Tõotab tulla väga huvitav masin, päris põnevusega jään uusi postitusi ootama. Thumbsup
Vasta
#23
(21-06-2012, 08:01 PM)stihl Kirjutas: ...
Näiteks, et miks sa ei osta umbes 10k€-ga samasugust, aga korralikku autot, kus ei pea niimoodi pleki, värvi ja nahaga mässama...
...

Vaadates Sinu soovide nimekirja, siis ei saa Sa SEDA autot ka 30 kilo eest. Sest vaevalt Sinu moodi mõtlevat meest 124 tellima sattus... Turul olevate sisu ju määrab esmatellija maitse(tus).

Ning tegemise protsessi pakutavast rahuldusest ei ole mõtet rääkida inimesele, kes oma käte ja oskustega millegi tegemist ei oska millekski pidada.

Tuttav tunne...Crybaby

Aga edu oma asja ajamisel.Thumbsup Ilma selliste meesteta oleks elu tõsiselt igav.

Mind täitsa huvitab, kustkohast oli mäda see auto, millelt lõikusid maha tõstekronsad...Eusa_think
Vasta
#24
(22-06-2012, 09:03 AM)v6sa Kirjutas: kustkohast oli mäda see auto, millelt lõikusid maha tõstekronsad...Eusa_think


See oli päris julm - kere küljest oli lahti mädanenud pendelhooba hoidnud kronstein.
(sõidu pealt olid kahte lehte laiali lennanud ka esirattad; õnneks hoog suur ei olnud...)

Pluss tagaistmealune põhi, esilansekad ning parem küljekarp koos tungitugedega (need minu omal jälle terved)

Ja ei olnud ei selle doonorauto müüjal ega ka minul piisavalt tapjainstinkti, et roolimist puudutavaid kereosasid keevitama/remontima hakata....[Pilt: action-smiley-064.gif]
Las see teema jääda leedu autotööstusele...

Vasta
#25
Tuli järsku see teema meelde, kiirelt sirvisin ja ei üht sõna mootorist? Kas jääb see sama mootor kõiki neid raskeid lisasid vedama Eusa_think kondipump ka veel Ninja

EDI- mitte et ära ei veaks, aga....
Vasta
#26
(10-07-2012, 09:52 PM)hannes_s Kirjutas: - mitte et ära ei veaks, aga....


Küll ta veab, vana hea 603 jäksab sõita küll...Eusa_dance


[Pilt: dyno_sheet.jpg]


Tõsi, seda on pisut järele aidatud. Eusa_clap


Vasta
#27
Ei näpi üldse või mingi turbo mõtted siiski on?
Vasta
#28
Midagi peab siiski tulevikus tegema.
Aga päris sommide kombel 600Nm tagarattale ka ei tahaks, siis ei saa teda enam igapäevaselt kasutada, vist.
Mootoriga on minu jaoks üldse vaid kaks võimalust, kas mingi värskem 606 turboga või siis 603 + ise mingi väike vile külge panna. Noh, nagu Sul.
Hinna poolest on vist 603 tuunimine vähe odavam, kasutatud 606 eest küsivad juba 1000€ ja ikka on ta samasugune laip. (s.o. rõngad, tõukurid, saaled, kaan teha jne)

Aga nagu juba varemgi öeldud, ennekõike ilus kere, kena ülivaikne salong, head sillad, uued rehvid/veljed ja ideaalsed pidurid.

Muidu juhtub nagu tavaliselt, et mootor karjub, aga roolida ja pidurdada pole millegagi. Ja sõit lõpeb puu otsas vms...Eusa_wall
Vasta
#29
(21-06-2012, 08:13 PM)Laur Kirjutas: Kena. Jätka samas vaimus, selliseid teemasi on alati huvitav jälgida.


Mulle endale meeldib ka selliseid teemasid jälgida, aga mitte reaalajas, sest sündmused toimuvad LIIGA aeglaselt...Doubt Aga midagi pole teha...
Selle eest paari aasta pärast on lihtsam läbi lapata.



Vahepeal on vasak külg (mis oli miskipärast tunduvalt hullem) täitsa heaks saanud:


[Pilt: IMGP7794.jpg]


[Pilt: IMGP7802.jpg]


[Pilt: IMGP7826.jpg]


Pildijada pole just kõige täiuslikum, ntx, karbid said ka seestpoolt värvitud (mingi suvalise värviga), sest krunt ei ole just kõige parem niiskuskaitse.

Keevitused said peale 410UV ning põhi pritsitud STC64-ga (sest selleks otstarbeks varutud Dinitrol 750 oli otsas e. pudelitesse ära kuivanud...Confused )
Ühe küljepeale läks kokku vist 4 tuubi seda pritshermeetikut.

Vasta
#30
Kas on huvi veel tagumise kaitsepleki vastu?

[Pilt: 85686-2012-09-25_22.19.25.jpg]
Vasta
#31
Kuna sa stihl ise just ühes teises teemas linkisid antud teemat, siis olex siin nüüd paslik kirjutada, et kas 5 ja enama aasta jooxul on MB ka edasi arenenud või on kogu projekt unustusse vajunud? Olles ise 2 hapu kerega, kuid minu jaox hindamatu emotsionaalse väärtusega MB omanik (ehk müüki või vanarauda lähevad need vaid üle minu laiba), pakuvad mulle sellise põhjaliku keretöö nüansid ja vastupidavus väga huvi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#32
Ja kuhu see 3,4 mootor sai? Big Grin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,473 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 29 4,551 17-02-2024, 05:22 PM
Viimane postitus: ashton
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 704 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,196 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 279,294 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 97,664 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 23,088 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,411 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,333 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,087 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne