Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
#21
Nüüd on all ka uus särav summuti jooks.
Vanal oli tehtud kunagi segastel aegadel kellegi poolt vahelt lõige ühe püti võrra. Üleüldse oli kogu süsteem mingl moel "tehtud".
Praegu kasutasin aga Seebi tn summuti meest, kellel on kuldsed käed ja aitas alla panna sarnase jooksu nagu see paiknema peaks. Ometi originaali alla ei leidnud. Originaalis pakuti ainuüksi tagumist pütti 180€. Praegusel juhul tuli kogu jooks kokku ainult 30 raha kallim. Hääl on kena ja tagumist originaalotsa sai ka kasutada, et väliselt on kõik nagu peab.
Teiseks mureks oli jahutusventilaatori magneti termostaat. Antud juhul kasutan asjaolude sunnil jahutamiseks elektriventikat, kuid peale termostaadi vahetust lülitub see el ventika releed kenasti 100C juures sisse ja 95C juures välja. Samuti ei näidanud jahutusvedeliku temperatuuri kellad. Selleks läks vahetusse ka see andur. Kahe kontaktiga sensor on minu jaoks aga arusaamatu. Õnneks oli töökorras. See kahe kontaktiga peaks vist olema siis külmkäivituspihusti oma? Käima võiks ta aga paremini ikka minna.
[Pilt: IMG_20170710_184313.jpg]
[Pilt: IMG_20170711_165302.jpg]
[Pilt: IMG_20170711_185815.jpg]
Vasta
#22
Asjalik...
Hoian silma peal!
Vasta
#23
Otsin/ostan, kas oleks kellelgi pakuda tahhomeetriga kellade plokki?
Manuaalkasti puhul oleks tahhomeeter must be Eusa_think
Vasta
#24
Suvi on hobiautodele sõitmiseks ja talv tavaliselt ehitamiseks. Vahepeal on ka natuke sõidetud. Vihmaste ilmadega on ka nokitsetud..
Vahepeal olid meil teadagi ilusad üritused. Laitses ja Lustisõit Nõmme turu parklast..
[Pilt: IMG_20170729_122850.jpg]
[Pilt: IMG_20170718_185017.jpg]

Need sõidud sai kõik sõidetud, kuid siis andis siduri peasilinder alla. Temake oli siia maani vana. Ime et ta üldse elu sisse võttis, kuna süsteem oli alguses täiesti kuivale lastud.
Fixusest sai peasilindri tellida. Päevaga tuli pealaost kohale. Motonetist sai aga töösilindri kenasti kätte - kohe kohapeal olemas - kui juba siis juba tegeleda kogu süsteemiga. 6se vasktoru sain samuti Fixusest.
Peasilindri maha võtmine on suht easy fix. Ligipääs on kahe poldiga kinnitusele üpris lihtne. Töösilindrile ligipääs on aga üks ...see sammune. Antud protsess näeb välja midasgi sellist, et üks hoiab põhja alt võtit paigal ja ülevalt kollektri vahelt teine sikutab.
Rõõm on kui maha saad selle aga rõõm oli üürike. Tuleb välja et on kahte tüüpi töösilindreid. Üks on ebasümmeetriliste kinnitusavadega ja alumiiniumist, teine sümmeetriline ja malmist. Minule juhtus aga muidugi see sümmeetriline, mis ei ole see, mida antud mudelile vaja Big Grin Nii läks praegu vana tagasi ja töötab meeldivalt edasi - mercedese kvaliteet peale 35 aastat on muljet avaldav Eusa_angel
Siduri tuulutamine läks arvestades, kuidas see toimub audil, päris kergelt. Alt nippel alt lahti ja süsteem voolas ise õhust tühjaks.
Vana silinder esialgu omas elemendis
[Pilt: IMG_20170814_212140.jpg]
Uus töösilinder, mille hiljem Motonetist ringi sain vahetada - kõik kohapeal olemas
[Pilt: IMG_20170814_211958.jpg]
Vana peasilinder omas kohas
[Pilt: IMG_20170814_211823.jpg]
Uus vana kõrval. Vana oli päris niru.
[Pilt: IMG_20170816_211207.jpg]
[Pilt: IMG_20170816_211219.jpg]
Nüüd on sidur töökorras. Sidurdamist kergendav vedru pedaali juures tuli tiba peale keerata. Tundus, et oli ajaga lõdvaks läinud. Alguses oli pedaal ikka väga jäik.
Samal ajal kui siduri vältimatu korrastamine päevakorda tuli oli mootori timmimine Speedsteris kirja pandud. Soov oli lasta meistril mehaanilisele pritsele teha hooldus ja kontrollida, kas kõik toimib. Mootori töö oli tiba ebaühtlane ja pöörded tiba kõrged. Neid saaks küll ise maha keerata aga segu ja heitgaase silma ja kõrvakuulmisega ei kontrolli. Samuti tekitas muret välja suretamisel hõõgsüüde. Podises paar pauku, enne kui seisma jäi..
Enne diagnostikasse minekut proovisin soovituse järgi panna sisse 98 bensiini. Hetkest kui paagi täis panin oli auto nagu uuesti sündinud. Palju erksam ja väljasuretamine toimis nagu peab. Keerad võtit ja mootor jääb seisma Big Grin
Nii ongi selge, et alla 98 minu Mercedes-Benz väga ei söö. Süütenurkade erinevus bensiini 98 ja 95 juures peaks olema vastavalt mäletamist mööda 32 ja 27. Juu see on piisavalt lai vahemik ja mõjutab omajagu Eusa_think
Mootori diagnostikaga/hooldusega läks oma 4h.
1) Puhuti puhtaks pihusti pea
2) Leotati läbi pihustid
3) Puhastati filtrid ja tüüsid, mis kõik seal süsteemis sisalduvad
4) Survestati ja testiti kütusesüsteemi survepidavust ( püsib umbes 17 minutit ~3 bar juures. Üks tark raamat ütleb Soome keeles, et vähemalt 30 min peaks püsima). Survelangus pidi olema tingitud pumba juures olevast klapist. Hämmastav on see kuna pump ja klapp on uus. Praaki võib ka uute juures olla Eusa_think
5) Lõpuks keerati paikka segu ja pöörded. Lasermõõdikuga rihma pealt mõõtes pandi 900p/min juurde.
[Pilt: IMG_20170816_123838.jpg]
Näitajad enne:
[Pilt: IMG_20170816_143847.jpg]
Näitajad pärast:
[Pilt: IMG_20170816_152847.jpg]
Pean tunnistama, et mootor käib nüüd tõesti hästi. Tunnustus. Hea, et selliseid mehi veel leidub, kes vanakoolitehnikat nii hästi teavad.
Garaažinokitsemist pooleks tunniks leidus ühel õhtul veel, kui keerasin küljest esistange. See oli tiba vildakas. Uskusin, et stange on amortidega nagu sama ajakohastel BMW-del oli. Aga kõik oli palju lihtsam Big Grin Kaks polti numbrimärgi juurest stange seest lahi ja ära ta tuli. Parempoolne kinnitusraud oli kuskilt väikse toksu saanud ja kõver. Korralikud pikad torutangid aitasid kinnituse sirgeks väänamisega hädast välja. Nüüd on stange otse ja midagi väliselt ka paremaks tehtud. Siiani on paljud tööd kõik tehnilised - välja ei paista midagi Smile
Oktoober aga varsti terendab.. Kere värvimine sellega käsikäes Rolleyes
[Pilt: IMG_20170814_212536.jpg]
[Pilt: IMG_20170814_213630.jpg]
[Pilt: IMG_20170814_213603.jpg]
[Pilt: IMG_20170814_215324.jpg]
Vasta
#25
(26-08-2017, 02:05 PM)siim_sipsaka Kirjutas: Suvi on hobiautodele sõitmiseks ja talv tavaliselt ehitamiseks. Vahepeal on ka natuke sõidetud. Vihmaste ilmadega on ka nokitsetud..
Sorry OT pärast aga mul peaks olema antud isendile (230e 100kw) pärispalju kapotialust manti alles. Nimelt sai aasta alguses ühelt samasuguselt isendilt kottis mootor välja vahetatud. plokk läks metalli aga kõik mis mootori küljes läks riiulisse. Lisaks korralik atm kast.

Muidu väga mõnus lugemine !
Vasta
#26
Piltide pealt tundub ikka väga sile pill ja roostet ei leiagi.

Sooviks küsida veel, et kui pikad rattapoldid taga nende velgedega on?
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#27
(26-08-2017, 03:32 PM)Stabilo Kirjutas:
(26-08-2017, 02:05 PM)siim_sipsaka Kirjutas: Suvi on hobiautodele sõitmiseks ja talv tavaliselt ehitamiseks. Vahepeal on ka natuke sõidetud. Vihmaste ilmadega on ka nokitsetud..

Tänan info eest. Võtan ühendust. Järsku leiab kasulikku tõesti.
Sorry OT pärast aga mul peaks olema antud isendile (230e 100kw) pärispalju kapotialust manti alles. Nimelt sai aasta alguses ühelt samasuguselt isendilt kottis mootor välja vahetatud. plokk läks metalli aga kõik mis mootori küljes läks riiulisse. Lisaks korralik atm kast.

Muidu väga mõnus lugemine !


(28-08-2017, 06:30 PM)Lepz Kirjutas: Piltide pealt tundub ikka väga sile pill ja roostet ei leiagi.

Sooviks küsida veel, et kui pikad rattapoldid taga nende velgedega on?

Mõõtsin ära. Keeret on 30mm. Polti kogupikkuses 53mm
[Pilt: IMG_20170905_205858.jpg]
Piduri peasilinder va sindrinahk Smile
Kui pidureid vahetasin sai pidurite peasilindrisse uus remontkomplekt sisse pandud. 3 kuud hiljem hakkas aga too lekkima. Rõõm oli näha et 35 aastat tagasi mõeldi sellise asja peale nagu piduri/siduri reservuaari taseme andurid. Nii siis ta tilkus ja lõpuks juba päris kõvasti.
Esimene küsimine oli Keilas asuv Fixus. Kahjuks andis see konkreetne pood väga resoluutse vastuse . W123-e ei ole meil andmebaasis üldse sees enam. Kõik algab 124-st Big Grin Teen nüüd natuke liiga neile aga tegelt müüvad nad küll - lihtsalt Mustamäe poes on tiba spetsimad müüjad, kes ka selle auto oma programmist välja võluvad Wink Olen suurema osa varuosi siiski Fixusest saanud.
Nõnda oli "kuiv" ka Motoneti ladu, kes peasilindri tellimise ajaks isegi kuni 2kuud pakkus. Lahenduse andis Alvadi. 62Eur ja järgmise päeva lõunaks oli kohal.
Silindri vahetamine oli üpris kerge, kuna kõik jupid (niplid ja torud) olid juba lahti käinud. Reservuaar tuli lihtsalt küljest ära sikutada. Mäletan et esimesel korral tundus see suht võimatu (kui tihendid olid seismisest kõvad). Hea, et siis ikka terveks jäi.
[Pilt: IMG_20170905_200806.jpg]
[Pilt: IMG_20170905_201934.jpg]
Natuke õhutamist ja pedaal oli nagu uus.

Kui nüüd leiaks kuskilt ka roolikarbi, mis ei lekiks, võiks lugeda auto täitsa lekkevabaks Rolleyes Järsku keegi pakub Smile
Vasta
#28
Varuosade vahele, tegin paar retro-fotot. Paar tükki on veel plaanis, kui ilm lubab Smile
[Pilt: DSC1114.jpg]

[Pilt: DSC1112.jpg]
Vasta
#29
Säde muutis olukorra.
Olin pikemat aega hädas, et mootor kohati vibraarib liialt ja lonkab. Oli juhuseid, kus terve auto vappus. Peale timmimist ja 98 kütuse peale minekut muutus küll kõik paremaks aga ei kadunud. Vaatasin juba kurvalt, kui palju maksavad uued pihustid. Enne tuli mõte, et järsku ei ole hoopis säde piisavalt hea ja aega näinud pihustid sinna juurde lisada, tekib ebaühtlane süttimine.
Motonetist sain Valeo süütepooli. Proovimist väärt see oli. Ja tõesti - toimis. Nüüd käib mootor ühtlaselt. Ometi on mootori padi juba suht pehme, ei rappu mootor enam nõnda nagu enne. Võit Smile
Konstateerides fakti siis vana originaalsütepooli keskmine kontakt oli kuidagi niru. Tundus et sealne ühendus ei lubanud ka enam palju. Pilt võibolla seda nii hästi ei ilmesta.

[Pilt: IMG_20170913_204202.jpg]

[Pilt: IMG_20170913_212645.jpg]



Mugavusvarustus - kapoti avamise tross leidis ka aja vahetamiseks. Alvadist tuli see päevaga kohale, küll tiba naljaka nimetuse all Smile Vahetus oli vast 20 minuti töö. Täis luks - enam ei pea trossi näpitsatega tõmbama Smile
[Pilt: IMG_20170914_121645.jpg]

Mootor tegi peale õhufiltri korpuse värvimist järsult gaasi vajutades päris kõvat häält. Viga oli selles, et sissevõtutoru sees olev summutussvamm oli aja ära elanud ehk seda enam polnud. Mõne asja saab aga ka kodustest vahenditest teha. Ideaalselt sobis sinna toru sisse, sõrestiku ümber arvuti videokaardi pakendi antistaatiline svamm Smile Järsku on isegi parem kui originaal. Peale selle lisamist toru sisse on mootor palju vaiksem. Võit Eusa_dance

[Pilt: IMG_20170914_210908.jpg]
Vasta
#30
Salongi radika vahetamine - Töö, mida ei soovita vaenlaselegi - seega tuli ise teha.
Mõnda aega on olnud teemas vaikus, kuid tasapisi toimus siiski auto kallal nokitsemine. Jahedaks muutunud sügise ilmad ei lasknud külma salongiga pikalt sõita. Nii läks tegemiseks. Armatuur tuli võtta maha ja teadupärast koos kogu kütteseadmega. Armatuur käis üpriski kergelt maha. Vist oma 4 mutikat. Muidugi enne kõike kogu keskkonsooli nupustik ja näidikute plokk mida sinna sisse ei lugenud. Rool samuti eest ja nõnda ta välja tuli.
[Pilt: IMG_20171025_183514_416.jpg]
Edasi polnud salongi vaade kiita ja tõdemus et tuleb edasi "kaevata" oli tõsiasi, millest ei saanud ei üle ega ümber. Keskkonsool, mis on kinni nii istmete vahel kui ka ees vajas päris suurt sikutamist. Seal juurde on aga ebameeldivad reguleerimise trossid suunaga kapoti alla kuumakraadisesse. Aga lõpuks ta ära tuli ja juba oli märgata sügavuses salongi radikat. Küttemoodul oli mitme vitsaga veel kinni aga ära ta lõpuks ikka tuli. Esmapilgul tundus kõik tibens ja tekkis kahtlus, kas jahutusvedeliku leke oli ikka radikast tingitud. Kui korpuse lahti võtsin sai see fakt kinnitust - Radika alumine osa oli lekkinud päris tõsiselt. Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
[Pilt: IMG_20171106_223930.jpg]
[Pilt: IMG_20171025_205015.jpg]
[Pilt: IMG_20171025_215301.jpg]
Viga näis selles, et radika põhi oli lahti paisunud.
[Pilt: IMG_20171028_192746.jpg]
Uus radikas tuli kohale Alvadist. Kuskilt mujalt seda saada ei õnnestunud. Kes vähegi pakkus siis tellimisaeg oli 2 kuud, mis tähendab pigem, et ei ole saada. Erinevusest sain aru siis kui olin mõlemad radikad kõrvuti pannud. Nimelt külje peal olid uuel nn kõrvad, mis segasid tiba korpusesse mahtumist. Vajas natuke leiutamist aga kokku ta lõuks ikkagi läks.
[Pilt: IMG_20171101_191301.jpg]
[Pilt: IMG_20171102_164328.jpg]
Nüüd on ta taas selline nagu peab.
[Pilt: IMG_20171116_153719.jpg]
Kokku läks siin seda närvikulukat, ebameeldivat tööd pea 3 nädala õhtutundide jagu. Nüüd mõistan, miks paljud autod on seisma jäänud just tänu salongiradika rikkele. Võibolla polnud ka see w123 omal ajal erand. Õnnelikuks uueks omanikuks loen ma ennast siiski.

Pikemat aega ootasin ma talveaega, kuhu keretööd planeeritud olid. Vahepeal juhtus asjaolusid, mis antud tööd edasi lükkasid. Praegu on ta aga keevituse järjekorras, kus selgub millisest keevituse mastaabist juttu tuleb teha. Antud juhul tundus minule rooste olevat ainult tagasilla osas ja koobaste sisekülgedel/äärtel. Soovin aga autole anda võimaluse jääda püsima veel aastateks. Vaatame ja ootame Smile

Vasta
#31
Väga kiiduväärt suhtumine.Thumbsup

Pildilt paistab, et erinevusi on ka torude flantsides. Kas need istusid muretult külge uues asendis?
Vasta
#32
Kas sa uuele radikale kuuma vee vannis õhuga survekatsetuse ka tegid enne paigaldust. Ma ei tulnud ka kohe selle peale ja pidin selle töö teist korda ette võtma.
Vasta
#33
(12-12-2017, 02:36 PM)v6sa Kirjutas: Väga kiiduväärt suhtumine.Thumbsup

Pildilt paistab, et erinevusi on ka torude flantsides. Kas need istusid muretult külge uues asendis?
Alguses oli endalgi ehmatus suur. Ei osanud kohe võrrelda. Õnneks flantside otsasid saab keerata ja sobisid kenasti otsa. Tuli panna vahele keerd vasktraati, et surve jääks piisav. Uued tihendid vahele ja tundub et jäid pidama. See on see osa, mis mulle muidu üldse ei meeldi, et asja peab tiba enda moodi "confima" aga antud juhul oli see tõesti vajalik. Tähtis on lõpuks ikka töökorras tulemus.

(12-12-2017, 10:13 PM)V126 Kirjutas: Kas sa uuele radikale kuuma vee vannis õhuga survekatsetuse ka tegid enne paigaldust. Ma ei tulnud ka kohe selle peale ja pidin selle töö teist korda ette võtma.

Survetesti tõesti ei osanud ette näha. Panin torud kõvasti kinni ja lasin mootori soojaks. Alguses kuuma ei tulnud ja hakkasin juba viga otsima aga õhk tuleb ajapikku sealt välja - nüüd tuleb sooja. Uurisin nii siit ja sealt lambiga lekkeid, nuusutasin ja katsusin. Tundub, et peab.
Vasta
#34
4 kuud on möödus aias keevitust oodates.
Täna käisin vaatamas, mis on avastatud ja mida on tehtud. Etteruttavalt siis nüüd tean, mida mõeldakse ütluse all "Mercedes hakkab roostetama seest välja poole".
4 kuud oli ta ootel tööde järjekorras ja üldse pidas talvepuhkust. Kahju küll, et parklas. Õnneks soola see tali talle ei pakkunud ja nüüd kui kere lahti on saab kõik korda.

Väljast igati viks auto avanes nagu halvaks läinud üllatusmuna. Minu rahustuseks öeldi, et Mercedesel on vähemalt materjali, kuhu keevitada. Japsidel see puudub ja keevitades sulab olemasolevagi pisku eest ära Smile Loodame, et siis on ikka kuhu keevitada.

Esimese soojaga pandi kirja tagakaared ja üks esitiib. Lahti võttes selgus, et on vaja mõlemad tiivad ees vahetada. Samuti esi-põll. See oli "tehtud" nikerdis, mis isenest uue osana tellides maksab täna ainult 15€. Kas oli siis "meistrimeestel" vaja seda omal ajal ise tegema hakata? Ju siis polnud võtta Smile

Nimekirja lisandusid ka mõned põranda "luugid", tagumise/esimese stange tagune, tagakoopas mõned kohad ja uste alumised ääred. Kõik muu on veel mõeldav aga kui tehti soovitus vahetada välja kõik uksed siis jäin nõutuks. Antud juhul pole neid korralikke enam nii kerge saada, samal ajal jäädes normaalsesse eelarvesse. Kui ei leia siis saab uste alumised ääred uued teha. Kui põhja keevitusega jõutakse ühele poole saab mõelda, mis saab nende ustega..
Fakt on aga see, et taganemisteed ei ole ja korda ta peab saama Smile
[Pilt: IMG_20180326_140927.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_141102.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_141125.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_141702.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_141459.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_141326.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_141441.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_142247.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_140940.jpg]
[Pilt: IMG_20180326_141821.jpg]
Vasta
#35
Kannatust ja tursket rahakotti õiget värvi kolme reanimeerimisel.Eusa_angel

Täna on korras alanurkadega 123 uste leidmine odavamalt, kui pleku tunnihind korda ruutmeetriplekk lotovõit. Sul paistavad uksed olema sirged, seega on, mida üles ehitada.
Vasta
#36
Kõigi nende 'strateegiliste kohtade' jaoks on õnneks leiutatud remontplekid, nii et päris sirgest tahvlist ei pea alustama.
Vasta
#37
Tulemüür, koopad ees ja tagumised poolraamid olid ilusad? Mu porgan oli ka väljast enamvähem, aga seest oli ikka päris roostene teine.
Aga edu ja jõudu!
Vasta
#38
Väga kõva teema, millel silma peal hoida.

Sul tundus ta piltide järgi väljast õige sile, mõtlen juba hirmuga, mis kõik minu omalt leitakse, mul kõik see ees.

Igatahes, loen huviga edasi.

Saadan ka PSi
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#39
Koopad ja tulemüür ees olid ok. See, et roolikarp sinna aegajalt õli peale viskab hoidis seda ilmselt roostevabana. Hing on veel väga raske selle otsuse juures aga ilmselt tellin hiljem siia ka uue roolikarbi. Loksuvaba rool peab olema iga auto standardvarustus Smile
Tagumise vedrustuse juures, läbilöögipukside kohta tuleb taastada.
[Pilt: IMG_20180326_141816.jpg]


(27-03-2018, 03:43 PM)KertR Kirjutas: Tulemüür, koopad ees ja tagumised poolraamid olid ilusad? Mu porgan oli ka väljast enamvähem, seest aga päris roostene teine ????
Aga edu ja jõudu ????

Vasta
#40
Projekt liigub vaikselt edasi. Hiirte juustuga põhjaalust enam võrrelda ei saa. Rooste augud on korralikult kinni. Alvadi pakub ustele alumisi ääri, kust need ka see nädal tulevad (nii sisemised kui välimised pooled)
[Pilt: IMG_20180329_114043.jpg]
Põhjaluuk on suletud. Piduri ja kütuse torudele pean panema klambri lisaks. Need on hakanud hõõruma vastu põhja.
[Pilt: IMG_20180329_114318.jpg]
[Pilt: IMG_20180329_114308.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,576 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,401 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,097 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,264 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,029 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,507 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,798 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,337 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,975 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,095 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne