04-10-2017, 08:32 PM
Tere, minul 2007a 3.2cdi long. Uksed puldist enam lahti ei tule. Kus ja milline aku tuleb välja vahetada. Kas peale kapotialuse on aku veel pagasiruumis?
Ette tänades,
Priit
Ette tänades,
Priit
W 221 aku
|
04-10-2017, 08:32 PM
Tere, minul 2007a 3.2cdi long. Uksed puldist enam lahti ei tule. Kus ja milline aku tuleb välja vahetada. Kas peale kapotialuse on aku veel pagasiruumis?
Ette tänades, Priit
06-10-2017, 01:57 AM
Googeldada oskan ise ka, erinevatel aastakäikudel erinevas kohas akud.
Milline aku ja kus läbi on, kui uksed ei avane, on pigem minu küsimus ? Tänud, Priit
06-10-2017, 08:50 AM
Kas kumbki pult uksi ei ava? Palju on puldipatarei pinge?
06-10-2017, 10:41 AM
Mootoriruumis olev aku on ainult starteri jaoks minu teada. Aga kui aku läbi, peaks auto seda sulle ütlema. Teine asi muidugi kui aku lihtsalt tühi.
06-10-2017, 12:03 PM
See akude teema on natuke keerulisem - kui on ees väike aku (suurtel bensukatel on, uuematel diislitel enam mitte, vanemaid diisleid pole näinud), siis see on 100% starteri jaoks.
Ja sellel autol on ka kolmas aku armatuuri all, mis "hoiab meeles" elutähtsat infot. Tagumine, suurem pardaaku, on see, kust saab toite keskluku ahel. Sinu puhul pole vahet, kas Sul on ees väike aku või mitte, tagumine (olgu siis primaarne või sekundaarne) on tühi/läbi. Seda eeldusel, kui oled veendunud, et keskluku pult ise töötab. Minul on olnud juhus, kus üks orig. võtmetest läks "lolliks" nii, et patareid jooksid tühjaks 24h.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
06-10-2017, 08:46 PM
(04-10-2017, 08:32 PM)mexx001 Kirjutas: ..2007a 3.2cdi long. Uksed puldist enam lahti ei tule. Kus ja milline aku tuleb välja vahetada. Kas peale kapotialuse on aku veel pagasiruumis?Aku ei pruugi omadega otsas olla. Olenevalt sõiduki kasutamisest tuleb pagasnikus olevat akut vahest lisaks laadida. Mina laen enda omal kord 2-3 kuu tagant ja läheb ikka tunde enne kui laadijal kõik tuled roheliseks lähevad (aku on täis). Laadimiseks ei pea pagasnikus akuni kaevuma, kapoti all on otsad välja toodud. Siin eespool oli juttu, et auto ise ütleb kui aku tühi - ei ütle midagi, esimene asi ongi, et kesklukk ja keyless enam ei toimi. Võtmest saab käima. Järgmisena kaovad aknad ära ja siis juba hakkab igasuguseid segaseid veateateid viskama. Tegelikult on sellel MB-l isegi hästi aku pidamisega, suure mootoriga VW Phaetonil oli pagassis kaks suurt akut, üks kummalgi pool ja külmal ajal üle kahe nädala tahtis lisalaadimist saada mugavussüsteemide akule. Napilt kahe aastaga oli uuena ostetud aku läbi - pidi normaalne olema esinduse väitel. Ma pole kindel, kas MB-l on see süsteem, aga vag grupi autodel, milledel kaks akut on nii, et kui masin enam pilti ette ei võta või starterit järgi ei tule, siis keerata korraks võti starteri asendisse, selle järel kohe tagasi täitsa nulli ja kohe uuesti starteri asendisse, siis käib mingi klõps armatuuri all ja nö sildab ära akud. Nii saab käima kui ühes akus (või kahepeale kokku) vajalik kogus voolu on. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|