Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ML käruvedurina
#21
Maastur ja sõiduauto on täiesti erinevad asjad, see on ilmselge, sellegipoolest on vana ML siiski suhteliselt sõidetav. Kuid ML ja GCherokee on omakorda nagu öö ja päev. Kes ei usu, proovigu järgi, minul langes auto ostmisel ainult seetõttu just Jeep valikust välja.

Eespool teemas mainiti just 320 CDI'd, kui head mootorit. Eusa_angel
Vasta
#22
Uurisin järgi, 3500kg jah passis kirjas 2,7-sel. Vähemalt ühel naabrimehel, a teatavasti need arvud ei pruugi kõigil samad olla (loe: ARK) Tongue
Vasta
#23
mõned korralikud käruvedurid Smile
https://www.autorola.eu/dealer/bid.do?ai...18217&zz=1

https://www.autorola.eu/dealer/bid.do?ai...17357&zz=1

https://www.autorola.eu/dealer/bid.do?ai...18093&zz=1
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#24
Ise ostsin just treileri veoks ML 320, vean sellega 2 kohalist hobutreilat ja oma hobiautot, enne seda omasin V8 Grand Cherokeed ja oli ka väga hea ja mugav, oli siis gaasiga isend. Siis osteti meil talli ML 320 2006 aasta ja peale proovimist otsustasin, et see on parem kui GH, esimene talli ostetu oli siis ümber ehitatud tava vedrustuse peale, ehk siis vedru ja amort. Enda oma nüüd ostsin airmaticu ikka ja kardan natuke selle pärast aga eks siis ole näha, mõlemale ML paigaldasime ise uued konksud mis on kandevõimega 90 KG, tavaliselt on nad 45 KG siis ei julge üle 2000Kg taha panna jooksma, eriti kui hobused peaksid peal olema. Mõlemal on passis lubatud haagise mass 3500. Väga hea ja mugav on sõita, oleme sõitnud läbi terve baltikumi ja probleeme ei ole olnud, 3000kg jääb küstuse kulu sinna 17-19 kanti. Enda ML panen varsti uuesti müüki just ainutl selle pärast, et lihtsalt uuemat aasta arvu osta, varemalt olin veendunud Audi omanik ja siiani on peres üks Allroad mis kindlasti jääb ka alles.
Vasta
#25
(13-04-2015, 08:18 PM)navigator Kirjutas: ...
ML 320 2006 aasta ja peale proovimist otsustasin, et see on parem kui GH
...

Mille poolest ML parem oli?

Tuletan meelde, et "parem" on konkreetse inimese/otstarbe kontekstis. Näituseks kõigile ihaldusväärseim must/hall välisvärv on minule "halvim"Wink

Mihuke see müükiminev on? Bensiinimootoriga? 7-kohaline?
Vasta
#26
Aga miks mitte R? Iseenesest pidi R ju olema sama tehnikaga mis M, ain't madalam v pole nad ikkagi piisavalt sama tehnikaga...

food for thought
sherlock holmes
Vasta
#27
"Erri" hinnad vast ikka vähe kõrgemad, kui esimesel ML-l Tongue
Vasta
#28
(15-04-2015, 04:53 PM)joodik manev Kirjutas: Aga miks mitte R?
...

R on siiski tavaline mahtuniversaal. Kui üldse miski säärane, siis 4vedune Vito.

Ning kohe tekib küsimus, palju säärasele konksu panna võib. Pakun, et jääb alla 3 tonni. Või vähemalt sellele:
http://www.auto24.ee/used/1821578
on ARK loosinud...

TRUMMIPÕRIN


2100 kg.
Retard

Mul kaks säärast juba on.Ninja Tõsi, mõlemad viiekohalised tavalised universaalid.

Kallivõitu on need ka veel. Ning parimgi sõiduautona ehitatud 4-matic jääb jänni kohe, kui keerata teelt maastikule.
Vasta
#29
Jep, ja M-il on ju raam, ülejäänul mitte (G muidugi v.a.).
Vasta
#30
Tsitaat:Kallivõitu on need ka veel.

Jah, läheb mõned aastad, aind mõned veel ja R-id maksavad sama vähe, kui praegu 124-d Big Grin
Vasta
#31
Vaatasin 2003 aasta Nissan patrol ja passis piduritega 3500 kg käru ja 7 kohta ka olemas.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#32
(24-04-2015, 11:49 AM)indrek Kirjutas: Vaatasin 2003 aasta Nissan patrol ja passis piduritega 3500 kg käru ja 7 kohta ka olemas.

Patrull on iseenesest täiesti pandav asi. Maastikul. Lühikest aega. Või talvekülmas, paksudes tunkedes.

Kogemus 1997 aasta isendist: Pärnust Tallinna sõites loobusin Halinga kohal juhistet seadmast ja lihtsalt kannatasin... Ilmselt minu elu pikimana tundunud sada kilomeetrit.

Patrulliga on teine häda veel: see on oma iseloomult ikka veokas. Robustsem, kui Grand Cherokee. Aga tüki maad töökindlam, kui vähegi peetud isend leida.Eusa_angel Samas 4,2 mootori meeletu moment on ikka magus küll. Samas on see katel padulaisk ja kiirendusest väga rääkida ei saa. Iseasi, et paar tonni käru seda ka ei mõjutaNinja

Isutaks ikka emmelli proovida.Rolleyes
Vasta
#33
Patrol ja patfinderit peaks olema saada ka 3.0 D mootoriga, vähemalt on mul sama pada kaubikul vahel ja see kiirendab ka mõnele sõidukale silmad ette. Koorem peal ca tonn ja 3 tonni haaget järel ei olnud väga probleem. Autorong kokku pea 7t. See küll enam väga ei kiirendanud Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#34
(24-04-2015, 07:31 PM)Laur Kirjutas: Patrol ja patfinderit peaks olema saada ka 3.0 D mootoriga, vähemalt on mul sama pada kaubikul vahel ja see kiirendab ka mõnele sõidukale silmad ette. Koorem peal ca tonn ja 3 tonni haaget järel ei olnud väga probleem. Autorong kokku pea 7t. See küll enam väga ei kiirendanud Smile

See, mille andmeid vaatasin oligi 3 L diisel ja liigub küll väga kergelt. Difrilukud, värgid ka olemas.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#35
osta mõlemad- patrull ja ml, saaks näha kumb sama omaniku käes enne surnuks mädaneb
Vasta
#36
(24-04-2015, 08:49 PM)punnsilm Kirjutas: osta mõlemad- patrull ja ml, saaks näha kumb sama omaniku käes enne surnuks mädaneb

Kui sa viitad Mercedes-Benz roostelembusele, siis pole patrol ka teab, mis kauakestev. Minu poolt kirjeldatud isendil mädanes näiteks kütusepaak läbi ja uue maksumus on kaks korda hind, mis ML i ülevärvimiseks kuluks.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#37
Siin oli enne juttu 400 CDI-st. Ma ei tea, kui hull see mootor siis lõpuks on ja paljud siinsed sellega üldse kogemusi omavad? Räägin lihtsalt seepärast, et käru vedama oleks ta mootori poolest väga hea variant. Ise olen kõrvalistujana 4-se ML-i peal viibinud ja noh, dünaamika ja kütusekulu poolest talle vaevalt vastast leidub! Ja lisasid on ka neil võrreldes väiksemate mootoritega isenditega ikka meeletu rivi!
Samas... sama mootor ja 400SEL. Käisime sellega päris pikka aega Saksas tööl, see vaeseke ikka JULMA talda seal! Viimased käimised alates Warssavist kuni Mannheimi välja kiirus pidevalt 150+ Omanik ise on sellise sõidustiiliga, et piiks kinni, siit lapats põhja, mööda ja nii koguaeg Tongue Mootori poolest tolle ajastu vaieldamatu tipp. Ma ei tea... aga ma millegi pärast arvan, et need õudusjutud selle paja negatiivse poole pealt on kõvasti liialdatud, kui kasutada klassiku sõnu! Kuigi ma ei tea kah ju täpselt Tongue Siia vast sobiks jutt, kui üks automüügiga tegelev vanem härrasmees rääkis, et need paljukirutud (meil just neist jutt käis) 2,5 V6 VW ja Audi diislid on vanakuradi enda poolt siia planeedile saadetud! Tema jutt, minu arust täiesti objektiivne (kuna olin talle pikalt selgeks teind, et VW/Audi ei lähe mulle kohe mitte, isegi mitte pealemaksmise korral Big Grin Tongue) oli aga selline, et need mootorid NÕUAVAD ALATI head, kvaliteetset õli, küll siis kestavad enam-vähem võrdselt muudega. See eelnev muidugi minu poolne väide ainult. Igatahes... ma ei usu, et need "neljased" vahet pidamata ka lagunevad, kannatab sõita küll... vast Tongue
Big Grin aga noh, samas, kui ma enam Saksas ei käind, lendas poistel koju tulles selle SEL-i mootor 60 km Mannheimist Frangi poole nö. molekulideks Big Grin Mahlad väljas ja kõik sellised ilusad lugulaulud. Lõpuks Eestis võeti see isegi pulkadeks remondi eesmärgil, aga vähemalt ühel kolvil oli auk sees, mida tehas sinne ette polnd näind ja vänt oli kah igate purustet saalede jms. või vms. poolt. Nii et lõpuks Nurssi ta läks, eesmärgiga algosadeks võtta ja need spekuleerimise eesmärgil maha müüa! Aga see auto sai JULMA valu ja läbisõitu kah, enne, kui lepingu lõpetas!
Ok, sai üks lahe jutuke OT-sse rohkem kalduv, aga igal juhul... tõmme ja vääne olid hullult head, seda tahtsingi öelda Big Grin
Vasta
#38
(24-04-2015, 08:49 PM)punnsilm Kirjutas: osta mõlemad- patrull ja ml, saaks näha kumb sama omaniku käes enne surnuks mädaneb

See on iseenesest huvitav teemapüstitus. Kui võtta sama ajastu autod (I gen ML ja keskmine patrull), siis võiks kaalukauss kalduda ilmselt ML poole, kuna seda vähemalt üritati korrosiooni eest kaitsta. Küll ebaõnnestunult, kuid siiski.

Patrull koosnes hilistel üheksakümendnatel veel terasest, mida ei katnud ei olulisel määral värvi ega tehase poolt ka muid korrosiooni takistavaid olluseid. Uue sajandi tulekuga läks asi muidugi väga palju paremaks.

Huvitav, et mulle siin foorumis japsi reklaamitakseWink

Mis aga 400 CDi-sse puutub, siis mina ühtegi omanud ei ole. Aga olen veebitsi kaasa elanud kümnekonna põdura isendi praavitamisele. Ning kõrva taha pannud teadmise, et vaene inimene ei saa endale seda pada lubada. Erinevalt ridamootoritest...Eusa_think
Vasta
#39
(24-04-2015, 11:47 PM)v6sa Kirjutas: Huvitav, et mulle siin foorumis japsi reklaamitakseWink

Ega ei reklaamigi, minu postitus oli lihtsalt seetõttu, et sind huvitas erinevate käruvedurite tõmbevõime Smile

ML ja Patrolit võrrelda sõiduomaduste poolest on küll pontless, Patrol on ikka tank, iga meeter, mis sellega sõidad on paras võitlus. Maastikul on ta robustne ja väga võimekas, aga maanteel on ML tema kõrval ikka sõiduauto omadustega.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#40
(24-04-2015, 11:47 PM)v6sa Kirjutas: Mis aga 400 CDi-sse puutub, siis mina ühtegi omanud ei ole. Aga olen veebitsi kaasa elanud kümnekonna põdura isendi praavitamisele. Ning kõrva taha pannud teadmise, et vaene inimene ei saa endale seda pada lubada. Erinevalt ridamootoritest...Eusa_think
Minul saab varsti aasta sihukese pidamist täis ja kõige suurem miinus on minu jaoks see, et ei ole midagi analoogset sarnases hinnaklassis asemele osta, kui kord auto vahetamiseks läheb. Ükski teine kastrul (või pada kui terminoloogiliselt täpne olla) ei liiguta tanki piisavalt väledasti edasi lihtsalt.

Olen aru saanud, et teatud läbisõiduni on see igati vastupidav mootor ja pole teda nii hirmsasti tarvis peljata midagi, samas, vastab ilmselt tõele, et kui midagi peaks lepingu lõpetama, siis remont on üsnagi kallis.

Mul on tilluke vana vene (MAZ) haagis ja selle sabas olekust ei saa sõidu ajal absoluutselt aimu (peeglitest ka eriti ei paista). Samas minu autole on lubatud ainult 3365 kg sappa panna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne