Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB C200K, 2000, W203 - Rosinapoiss
#1
Tervist!

Nagu kord ja kohus igale 'Mersuomanikust' foorumlasele, teen ka mina oma masina kohta teema. Autoks on siis W203 kerega C klass, mida viib edasi 2.0 l kompressor 120kW. Käike vahetab automaat. Läbisõiduks hetkel (uskuge või mitte, aga tõsi ta on) 134 000 kilomeetrit. Imestuseks osutus fakt, et autol puudub rooste, kuigi 2000.a ei olnud Mercedesel just kõige õnnestunum kere suhtes. Varustustasemeks classic, mis on võrreldav mõningate teiste automarkide tippvarustusega (4x el. aknad, kliima, el. istmed, el. katuseluuk, püsikiirusehoidja).

Ajaloost nii palju, et pärineb Saksamaalt. Eesti Silber Auto müügiplatsile jõudis 2009. aasta alguses. Sealt edasi liikus masin naisterahvast seadusesilma kätte. 2010. aasta lõpus toimus Maanteeameti andmetel väike 'kõks', mille kahjuhüvitis oli kuni 500 eurot. 2014. a juunis - uued pidurikettad, vedrud. 2015. aasta jaanuaris jõudis teatepulk minuni.

Tegemist on minu esimese autoostuga. Mersuga pole varem kunagi kokku puutunud. Probleemide korral loodan abi leida foorumist Icon_razz Eks aeg näitab, kas oli mõistlik otsus või mitte. Hetkel tundub natuke kulukas väljund, sest õpilasel seda raha nii väga võtta pole. Rohkem liigub välja, kui sisse. Aga see selleks. Keskmine kütusekulu on praegu 10-11l, kast S režiimi peal (väidetavalt tarbib vähem, kui W režiim). Kõvema miinuse puhul (see talv siis kuskil -8 kraadi) panin auto sooja ja läksin paariks minutiks tuppa. Tagasi tulles oli kompuutril keskmiseks kuluks 36,4l, mis lõi ikka pahviks küll. Peamiselt kasutan autot koolis käimiseks ja linnasisesteks sõitudeks.

Vigadest siis nii palju, et enamus elektroonikavead nagu Mercedesele kohane. 1) Juhipoolne aken ei taha mõnikord alla minna. Nuppu vajutades käib õrn plõks, edasi ei midagi. Nähtavasti klaasitõstuki juhtplokis mingi jama. Teised aknad käivad ilusti nii nagu peab. 2) Stereo displei näitab üksikuid triipe ja lühendeid (lisan hiljem pildi). 3) Sigaretisüütaja kaitse oli läbi, kuid nüüdseks juba vahetatud. 4) Vahetatud said ka endised kojamehed BOSCHi omade vastu, sest eelmised tegid hirmsat häält. 5) Miinuskraadidega kipub esisild ragisema, eriti just startimisel, kui pikemat aega seisnud. Peale pikemat sõitu ja soojendust on vait. Roolilatt pidi sellel mudelil nõrk koht olema, kuid lati kaela ei tahaks miskipärast süüd veeretada. 6) Mingi kala on ka antenniga. Vahel ei saa sagedust hästi kätte ja tänu sellele sahiseb õrnalt ka tagumine juhipoolne kõlar.

Tulevikuplaanid:
1) FM-transmitter, mis oleks alternatiiv kassettidele
2) facelift tulede paigaldamine, praegune klaas tundub üsna tuhm ning lähitulede nähtavus pole kiita
3) avantgarde/elegance iluvõre
4) võimalusel ette AMG stange või vähemalt avantgarde oma, classicu stange liiga tagasihoidlik ning riivab mingil moel ka silma
5) kevadeks veljed+rehvid (eelistaks AMG, Brabus VI replicad, BBS), kui kellelgi foorumlastest kavatseb müüa, võib teada anda. Vaatan kõik pakkumised üle!
6) plaanis on teha KROWNi roostekaitse, sest eks see roosteuss mingi aeg ikka külge hakkab
7) mõte küündis ka VKM chipini (+20kW), kuid see jääb nähtavasti kaugemasse tulevikku

Küsimused:
1) Kas C200l mingilt maalt kompressori vilinat ka kuulda on?
2) Oskab keegi soovitada Silber Autole alternatiive Pärnus (diagnostika, varuosad jne)?

Lisan ka paar pilti, mis sai hädapärast telefoniga tehtud ning photoshopis hiljem järgi aidatud. Mustusest siiski virtuaalselt lahti ei saanud. Vabandan ette ning luban, et lähiajal lisan ka puhtast autost peegelkaameraga pilte.

[Pilt: 63234-IMG_20150130_162012ps.jpg]
[Pilt: 89437-IMG_20150130_162052ps.jpg]
[Pilt: 42578-IMG_20150130_162123ps.jpg]
Vasta
#2
Saksamaal on vahemaad pikad ja 9 a on pikk aeg väga kahtlane et niivähe sõititnud.
Vasta
#3
(31-01-2015, 11:50 AM)mait Kirjutas: Saksamaal on vahemaad pikad ja 9 a on pikk aeg väga kahtlane et niivähe sõititnud.

Endal oli ka pikka aega kahtlus, kuid kulumisjälgi praktiliselt pole. Eestis on igalt ülevaatuselt vigadeta läbi saanud (mingil põhjusel eelistas eelmine omanik Pärnu Amservi). Mudelid enne facelifti kippusid koopaäärtest ja tagant luugi juurest roostetama. See konkreetne isend on puhas. Seega arvan, et isegi kui keritud, siis üle 200 000km ei saa ta kindlalt olla.
Vasta
#4
Vastuse annab margi esindus paju algus aastatel sõitis ja silber ei too kasutatud autosi saksamaalt omale müüki, müüa juttu tuleb alati suhtuda kerge kahtlusega on ju populaarne viimaselajal margiesinduse juures autost pilti teha. Kütusekulu 10-11 sajale on veidi palju kui just raskejalaga linnas ei sõida pool maanteed ja pool linna jääb kütekulu 8,3 kanti.
Vasta
#5
Mida Sa täpsemalt mõtled avantgarde/elegance iluvõre all ja avantgarde stange all ? Minu meelest W203'mel ongi ainult 3 tüüpi stanget, pFL, FL ja AMG. Ei ole täheldanud et paketist sõltuvalt stange ise erinev oleks.

Paranda(ge) mind kui eksin.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#6
(31-01-2015, 04:42 PM)mait Kirjutas: Vastuse annab margi esindus paju algus aastatel sõitis ja silber ei too kasutatud autosi saksamaalt omale müüki, müüa juttu tuleb alati suhtuda kerge kahtlusega on ju populaarne viimaselajal margiesinduse juures autost pilti teha. Kütusekulu 10-11 sajale on veidi palju kui just raskejalaga linnas ei sõida pool maanteed ja pool linna jääb kütekulu 8,3 kanti.

Peaks tõesti Silberist järgi uurima. Kui aega leian, hüppan läbi sealt.
Kütusekulu kohta nii palju, et kui käima panen siis lööb juba 10l ette ja hakkab vaikselt tiksuma. Enamik sõitudest toimubki linnas, hommikul kooli (8km) õhtul tagasi koju + linnasisesed sõidud. Pole veel Pärnu-Tallinn otsa teinud, siis saab täpsemalt teada, palju maanteel kätte saab.
(31-01-2015, 04:52 PM)Kirill.D Kirjutas: Mida Sa täpsemalt mõtled avantgarde/elegance iluvõre all ja avantgarde stange all ? Minu meelest W203'mel ongi ainult 3 tüüpi stanget, pFL, FL ja AMG. Ei ole täheldanud et paketist sõltuvalt stange ise erinev oleks.

Paranda(ge) mind kui eksin.

Minu väike aps! Uus iluvõre, tuled ja stange tulidki faceliftiga (2004 kui õigesti mäletan). Mõtlesin sama stanget ja võret, mis Sinulgi. Peaksid loogiliselt võttes istuma ka minule.?
Vasta
#7
Ma usun küll. Ma tean nii palju, et stangedel endil on n.t uduka kinnitused erinevad. Kui ma nüüd endale udukat ostsin siis on udukaid samamoodi kolme tüüpi - pFL nagu Sinul, siis on FL aga see on siis selle ülemineku perioodi autodele (al 2002 kuni 04.2004) ja siis on 04.2004 kuni W203 lõpuni.

Nagu aru sain siis 2002-2004 versioonil on kinnitusnagad kuidagi teistsugused, ta on küll FL välimusega ja klaasiga, aga nagad on teise asetusega ja 2004 ja edasi nagu mul on siis samamoodi natuke teistmoodi kronsteinid.

Ehk siis kui endale stanget hakkad ostma, pead vaatama mis aasta autolt stange saad ja siis udukad vastavalt sobivad leidma.

Lühidalt öeldes: stange tuli enne facelifti (alates 2002 on osadel autodel FL välimusega stange), siis tulid need FL välimusega udukad ja täitsa FL tuli siis 2004.a aprillis.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#8
Selline meelepärase autoehitamine läheb väga kalliks, odavam on kohe kõigi vajalike lisadega komplekti ostmine. Kunagi otsisin w203 salongi ventilaatori mootorit võtsin eesti romulate nimekirja ette ja hakkasin ükshaval läbi helistama vastus oli sellist autot meil olnud ei ole 2 romulat ainult ütles et nad vaatavadjärgi kuid vastus tuli et enam pole midagi järel, ühesõnaga romulast stange leidmine on paras loteripeavõit.
Vasta
#9
Jep, ses suhtes on Maidul õigus. Kohe pärast auto ostu otsisin ka alguses udukat, logari juppi ja temp andurit alguses romulatest ... esimene probleem ongi kohe see, et W203'mesid sisuliselt väga ei olegi lammarites, need riismed mis isegi eksisteerivad, on üldjuhul pFL'id kõik.

Muidugi rääkides lammarite hindadest siis see on üldse haige, kui küsisin temp anduri hinda, taheti saada 20e kasutatud asja eest (Silberis uus 17.51).

Ma läksin ise ka Maidu soovitatud teed, et ostsin endale kohe sellise isendi mis rahuldas kõik tingimused (või noh, enamjaolt, xenonit ei saanud, aga selle järelpaigaldus on veel teostatav). Alguses käis ka mõte läbi, et osta enam-vähem toorik ja siis hakata enda käe järgi tegema, aga natuke uurides selgus et oma käe järgi tegemine läheks maksma pool auto hinnast (väga rämeda ümardusega).
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#10
Egas midagi. Tuleb rool kohalike lammarite poole keerata ja pärida. Kui ei leia, siis ei leia, mis seal ikka. Vägisi ei hakka teistelt ju ära kookima. W203 on suhteliselt vähe levinud mudel tõesti. Ju siis sõidetakse viimse kilomeetrini või lihtsalt ei viida lammarisse.

Aga on kellegi ebay-ga kogemusi? Mõtlen selle alla, autoosade tellimist. Odavam/kallim, üldjuhul usaldusväärne?

Kuidas Carolimi ja Alvadiga on?
Vaatasin, et Alvadis on avantgarde iluvõre 55, Carolimis 99 euri.
Vasta
#11
On asju, mida tasub Ebayst tellida.
Ma enda W211 tellisin heleda nahaga tagumise polstri 47€ eest koos saatmisega, SRS padjaga. Meil küsiti 150-200€.
Esimesed tiivaliistud tellisin kohe kerevärvi, maksin 55€ paari eest koos postiga. Siin küsiti suvalist värvi tükkide eest 20-30€ tükk + värvimine juurde.
Nüüd sain pea uueväärsed originaal jalamatid 35€ eest koos saatmisega.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 480 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,001 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2005, w203 - m2giorav m2giorav 32 36,875 15-05-2019, 09:32 PM
Viimane postitus: m2giorav
  MB W210 E200CDi 2000.a Defekt defekt 31 30,615 27-06-2018, 04:40 PM
Viimane postitus: defekt
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2004, W203 - Kirill.D Kirill.D 64 68,058 31-12-2017, 04:33 PM
Viimane postitus: Kirill.D
  Mercedes-Benz ML270CDI, 2000, w163 - Lenox Lenox 0 2,090 25-09-2017, 10:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB C320 SE, 2007, w203 - roodla roodla 0 2,067 13-08-2017, 08:35 PM
Viimane postitus: roodla
  MB CL500, 2000, W215 - kiko kiko 39 34,154 02-11-2016, 06:54 PM
Viimane postitus: arcar
  W210, 320Cdi, 2000 - Zandr Zandr 3 5,313 03-09-2016, 09:27 PM
Viimane postitus: Zandr
  Mercedes-Benz Vito L, 2000, 638 -Janek5566 Janek5566 4 5,021 17-04-2016, 09:09 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne