31-01-2015, 04:05 AM
Tervist!
Nagu kord ja kohus igale 'Mersuomanikust' foorumlasele, teen ka mina oma masina kohta teema. Autoks on siis W203 kerega C klass, mida viib edasi 2.0 l kompressor 120kW. Käike vahetab automaat. Läbisõiduks hetkel (uskuge või mitte, aga tõsi ta on) 134 000 kilomeetrit. Imestuseks osutus fakt, et autol puudub rooste, kuigi 2000.a ei olnud Mercedesel just kõige õnnestunum kere suhtes. Varustustasemeks classic, mis on võrreldav mõningate teiste automarkide tippvarustusega (4x el. aknad, kliima, el. istmed, el. katuseluuk, püsikiirusehoidja).
Ajaloost nii palju, et pärineb Saksamaalt. Eesti Silber Auto müügiplatsile jõudis 2009. aasta alguses. Sealt edasi liikus masin naisterahvast seadusesilma kätte. 2010. aasta lõpus toimus Maanteeameti andmetel väike 'kõks', mille kahjuhüvitis oli kuni 500 eurot. 2014. a juunis - uued pidurikettad, vedrud. 2015. aasta jaanuaris jõudis teatepulk minuni.
Tegemist on minu esimese autoostuga. Mersuga pole varem kunagi kokku puutunud. Probleemide korral loodan abi leida foorumist Eks aeg näitab, kas oli mõistlik otsus või mitte. Hetkel tundub natuke kulukas väljund, sest õpilasel seda raha nii väga võtta pole. Rohkem liigub välja, kui sisse. Aga see selleks. Keskmine kütusekulu on praegu 10-11l, kast S režiimi peal (väidetavalt tarbib vähem, kui W režiim). Kõvema miinuse puhul (see talv siis kuskil -8 kraadi) panin auto sooja ja läksin paariks minutiks tuppa. Tagasi tulles oli kompuutril keskmiseks kuluks 36,4l, mis lõi ikka pahviks küll. Peamiselt kasutan autot koolis käimiseks ja linnasisesteks sõitudeks.
Vigadest siis nii palju, et enamus elektroonikavead nagu Mercedesele kohane. 1) Juhipoolne aken ei taha mõnikord alla minna. Nuppu vajutades käib õrn plõks, edasi ei midagi. Nähtavasti klaasitõstuki juhtplokis mingi jama. Teised aknad käivad ilusti nii nagu peab. 2) Stereo displei näitab üksikuid triipe ja lühendeid (lisan hiljem pildi). 3) Sigaretisüütaja kaitse oli läbi, kuid nüüdseks juba vahetatud. 4) Vahetatud said ka endised kojamehed BOSCHi omade vastu, sest eelmised tegid hirmsat häält. 5) Miinuskraadidega kipub esisild ragisema, eriti just startimisel, kui pikemat aega seisnud. Peale pikemat sõitu ja soojendust on vait. Roolilatt pidi sellel mudelil nõrk koht olema, kuid lati kaela ei tahaks miskipärast süüd veeretada. 6) Mingi kala on ka antenniga. Vahel ei saa sagedust hästi kätte ja tänu sellele sahiseb õrnalt ka tagumine juhipoolne kõlar.
Tulevikuplaanid:
1) FM-transmitter, mis oleks alternatiiv kassettidele
2) facelift tulede paigaldamine, praegune klaas tundub üsna tuhm ning lähitulede nähtavus pole kiita
3) avantgarde/elegance iluvõre
4) võimalusel ette AMG stange või vähemalt avantgarde oma, classicu stange liiga tagasihoidlik ning riivab mingil moel ka silma
5) kevadeks veljed+rehvid (eelistaks AMG, Brabus VI replicad, BBS), kui kellelgi foorumlastest kavatseb müüa, võib teada anda. Vaatan kõik pakkumised üle!
6) plaanis on teha KROWNi roostekaitse, sest eks see roosteuss mingi aeg ikka külge hakkab
7) mõte küündis ka VKM chipini (+20kW), kuid see jääb nähtavasti kaugemasse tulevikku
Küsimused:
1) Kas C200l mingilt maalt kompressori vilinat ka kuulda on?
2) Oskab keegi soovitada Silber Autole alternatiive Pärnus (diagnostika, varuosad jne)?
Lisan ka paar pilti, mis sai hädapärast telefoniga tehtud ning photoshopis hiljem järgi aidatud. Mustusest siiski virtuaalselt lahti ei saanud. Vabandan ette ning luban, et lähiajal lisan ka puhtast autost peegelkaameraga pilte.
Nagu kord ja kohus igale 'Mersuomanikust' foorumlasele, teen ka mina oma masina kohta teema. Autoks on siis W203 kerega C klass, mida viib edasi 2.0 l kompressor 120kW. Käike vahetab automaat. Läbisõiduks hetkel (uskuge või mitte, aga tõsi ta on) 134 000 kilomeetrit. Imestuseks osutus fakt, et autol puudub rooste, kuigi 2000.a ei olnud Mercedesel just kõige õnnestunum kere suhtes. Varustustasemeks classic, mis on võrreldav mõningate teiste automarkide tippvarustusega (4x el. aknad, kliima, el. istmed, el. katuseluuk, püsikiirusehoidja).
Ajaloost nii palju, et pärineb Saksamaalt. Eesti Silber Auto müügiplatsile jõudis 2009. aasta alguses. Sealt edasi liikus masin naisterahvast seadusesilma kätte. 2010. aasta lõpus toimus Maanteeameti andmetel väike 'kõks', mille kahjuhüvitis oli kuni 500 eurot. 2014. a juunis - uued pidurikettad, vedrud. 2015. aasta jaanuaris jõudis teatepulk minuni.
Tegemist on minu esimese autoostuga. Mersuga pole varem kunagi kokku puutunud. Probleemide korral loodan abi leida foorumist Eks aeg näitab, kas oli mõistlik otsus või mitte. Hetkel tundub natuke kulukas väljund, sest õpilasel seda raha nii väga võtta pole. Rohkem liigub välja, kui sisse. Aga see selleks. Keskmine kütusekulu on praegu 10-11l, kast S režiimi peal (väidetavalt tarbib vähem, kui W režiim). Kõvema miinuse puhul (see talv siis kuskil -8 kraadi) panin auto sooja ja läksin paariks minutiks tuppa. Tagasi tulles oli kompuutril keskmiseks kuluks 36,4l, mis lõi ikka pahviks küll. Peamiselt kasutan autot koolis käimiseks ja linnasisesteks sõitudeks.
Vigadest siis nii palju, et enamus elektroonikavead nagu Mercedesele kohane. 1) Juhipoolne aken ei taha mõnikord alla minna. Nuppu vajutades käib õrn plõks, edasi ei midagi. Nähtavasti klaasitõstuki juhtplokis mingi jama. Teised aknad käivad ilusti nii nagu peab. 2) Stereo displei näitab üksikuid triipe ja lühendeid (lisan hiljem pildi). 3) Sigaretisüütaja kaitse oli läbi, kuid nüüdseks juba vahetatud. 4) Vahetatud said ka endised kojamehed BOSCHi omade vastu, sest eelmised tegid hirmsat häält. 5) Miinuskraadidega kipub esisild ragisema, eriti just startimisel, kui pikemat aega seisnud. Peale pikemat sõitu ja soojendust on vait. Roolilatt pidi sellel mudelil nõrk koht olema, kuid lati kaela ei tahaks miskipärast süüd veeretada. 6) Mingi kala on ka antenniga. Vahel ei saa sagedust hästi kätte ja tänu sellele sahiseb õrnalt ka tagumine juhipoolne kõlar.
Tulevikuplaanid:
1) FM-transmitter, mis oleks alternatiiv kassettidele
2) facelift tulede paigaldamine, praegune klaas tundub üsna tuhm ning lähitulede nähtavus pole kiita
3) avantgarde/elegance iluvõre
4) võimalusel ette AMG stange või vähemalt avantgarde oma, classicu stange liiga tagasihoidlik ning riivab mingil moel ka silma
5) kevadeks veljed+rehvid (eelistaks AMG, Brabus VI replicad, BBS), kui kellelgi foorumlastest kavatseb müüa, võib teada anda. Vaatan kõik pakkumised üle!
6) plaanis on teha KROWNi roostekaitse, sest eks see roosteuss mingi aeg ikka külge hakkab
7) mõte küündis ka VKM chipini (+20kW), kuid see jääb nähtavasti kaugemasse tulevikku
Küsimused:
1) Kas C200l mingilt maalt kompressori vilinat ka kuulda on?
2) Oskab keegi soovitada Silber Autole alternatiive Pärnus (diagnostika, varuosad jne)?
Lisan ka paar pilti, mis sai hädapärast telefoniga tehtud ning photoshopis hiljem järgi aidatud. Mustusest siiski virtuaalselt lahti ei saanud. Vabandan ette ning luban, et lähiajal lisan ka puhtast autost peegelkaameraga pilte.