Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-03-2014, 01:21 PM)KasVaru Kirjutas: Mida ma nüüd edasi teen?
Fakt on see et lagin tulin pihustiga kaasa kui pihusti mujule tõstsin.
Keegi laenaks ühte pihustit kontrollimiseks?
Nagu ma aru saan ei saa pumba viga olla?
Juhan.
Ilmselt parim hinna-kvaliteedi suhe oleks parema stereo soetamisel, et lagin ei häiriks kõrva. Kui diselisti arvates on pihustid OK, ja lagin on seotud konkreetse pihustiga, siis pole midagi kapitaalselt nihu.
Pane pihusti number kirja - sama pihusti peaks esinema paljudel mootoritel.
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Kas on selliseid stende olemas, kus pihustile tekitatakse analoogiliselt automootoriga ka vastusurve? Minus tekitas veidi üllatust selle teenuse hind.
Ma olen siiani aru saanud, et tavapäraselt on see nn stend lihtsalt käsipump ja suur manomeeter ja sellisel juhul ei saa 1 pihusti eest 14 eur kasseerimise osas aru. Ja kas sellise stendi korral on kindel, et pihusti ka mootori külge paigaldatuna samamoodi toimib?
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Võibolla peaks ka mõne teise pihusti surve ära mõõtma. Äkki see 135 ikkagi ei ole vana pumba jaoks hea. Ma panustaks selle peale.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Moisto Peeter testis minu juuresolekul 6 pihustit 12 euriga, käsipumbaga. 14 euri ühe pihusti eest on üsna palju tõesti.
Postitused: 43
Teemad: 19
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
10-03-2014, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2014, 12:22 AM ja muutjaks oli KasVaru.)
Pole kindel enam selles 14 euris...ehk pani tuttav mõned eurod otsa viimise vaeva eest, aga see selleks - las ta jääb.
Selleks et ma pihusti numbri teada saaks pean ma ilmselt pihusti korraks maha keerama jah? Homme tööjuures vaatan kui jõuan keeran kasvõi maha korraks.
Ma võin ju maki ka valjemaks keerata aga valge lont jääb ikka taha seniks kuni mootori temp on kusagile 50ni jõudnud vb.
Kõike kuut pihustit korraga stendida jälle on ka kulukas eriti kui see probleemi ei lahenda. Prooviks ikkagi teist pihustit enne peale.
Mul on peres veel üks w210 millel on 2.2D 70kw mootoriga. Ega seal peal sama pihusti pole, ja kui ongi kas ka avamisrõhk võib isegi klappida?
Ebay andmetel on Pihusti number: 0000100651
Juhan.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kunagi enda W124 kolksuvat 3.0 TD murelikult kuulates ja loogika abil viga leida püüdsin tekkis mõte, kas seda muret ka mitte MB insenerid lahendada pole püüdnud.
Infot otse MB materjalidest:
AF07.11-P-1001AG
Hartes Verbrennungsgerßusch (nageln) bei kaltem und warmem Motor
MOTOR 601 im TYP 124, 201, 202
MOTOR 602 im TYP 124, 201, 210
MOTOR 603 im TYP 124, 126, 140
Ursache
Unterschiedliche Verdichtung der
einzelnen Zylinder (ab ca. 3 bar).
Achtung
Erneuern der Einspritzdüsen bringt keine
Abhilfe.
Abhilfe
Zylinderdichtheit prüfen.
Gegebenenfals Undichtheit beseitigen
Tänaseks käib mootor ca 95% pehmemalt.
Postitused: 109
Teemad: 3
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
11-03-2014, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2014, 12:56 PM ja muutjaks oli umbellatus.)
lahe, aga kui palju meist saksa keelt mõistab?
eriti veel tehnilist.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Mootori silindrites on rõhu erinevus kuni 3 bar-i
Soovitatakse likvideerida erinevused-uue pihusti paigaldus ei lahenda probleemi-see nii suusoojaks ja kaugelt peale vaadates-mitte et ma mingi saksakeeleguru oleks...
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-03-2014, 10:44 AM)wdb240 Kirjutas: ....
Infot otse MB materjalidest:
AF07.11-P-1001AG
...
einzelnen Zylinder (ab ca. 3 bar).
Achtung
Erneuern der Einspritzdüsen bringt keine
Abhilfe.
...
Karm küll, kui mootor nii tundlik on. See rõhuerinevus 3 bar on siiski üsna väike paljusõitnud mootori kontekstis...
Kuidas teemaalgatajal surved mootoris on?
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
(11-03-2014, 10:44 AM)wdb240 Kirjutas: Abhilfe
Zylinderdichtheit prüfen.
Gegebenenfals Undichtheit beseitigen
Tänaseks käib mootor ca 95% pehmemalt.
Mis meetmeid sa siis kasutasid, et kõik silindrite surved ühesuguseks said?
Postitused: 928
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
11-03-2014, 02:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2014, 04:33 PM ja muutjaks oli Priit.)
Kas jahutussüsteemis üleliigset survet pole? (plokikaane tihend või mikropragu)
Sakslaste tekst räägib lekete likvideerimisest, kui Google translate-ga vaadata.
EDIT: või mõni klapp ei pea
Postitused: 43
Teemad: 19
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Kuidas teemaalgatajal surved mootoris on?
[/quote]
Mõõtnud küll ei ole, õli ei kao ja käivitub väga hästi.
MInu kahtlused on siiski veel pihustis, ma tean et see võib kõlada lollilt aga eks me näe. Hoian teid kursis kui mul leidub aega teine pihusti kasvõi uk.ebayst tellida kui mujalt ei saa.
Juhan.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Kui ei ole just miljonit või ilma õlita sõitnud mootor, siis kõige tõenäolisem rõhuerinevuse tekitaja võib olla ebatihedalt sulguv klapp-kui klapid korras siis tuleb juba kolvigruppe lahkama hakata-tõenäoliselt on odavam osta uus kone aiste vahele kui mootor juba nii otsas on et uusi kolbe tahab-loodame et klopib ikke pihusti-muidugi võib sitt kütus ka kloppimist põhjustada-olgem ausad-talvekütus on sitt-parafiini ja rapsiõli sees pole-ilmselt tsetaanarv ka teine mis suvekütusel-mul hakkas ka 3,0 td ilmselt 601-talvediisliga kolisema
Vabandan muidugi ette-taha teema reostamise pärast...
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
KasVaru Kirjutas:Hoian teid kursis kui mul leidub aega teine pihusti kasvõi uk.ebayst tellida kui mujalt ei saa.
Juhan.
Miks sa terve pihusti tellid, tavaliselt vahetatakse otsi ikka.
http://www.ebay.de/itm/110643710877?_trk...EBIDX%3AIT
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
11-03-2014, 09:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2014, 09:05 PM ja muutjaks oli petrik.)
Muidugi on üks teema veel,et pihusti pritsib liiga hästi. Mis siis teeb kui nii ca 10-15 bari survet järgi lased? Selleks peaks minema ''kellassepa'' juurde kellel on neid reguleerseibe per*setäis ja proovima. Mis selle asja point on? See pihustatud pilv on kehvema kvaliteediga, ei sütti nii kiiresti ja pauk peaks väiksem olema-teoorias...
Postitused: 43
Teemad: 19
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
(11-03-2014, 08:20 PM)igiliikur Kirjutas: KasVaru Kirjutas:Hoian teid kursis kui mul leidub aega teine pihusti kasvõi uk.ebayst tellida kui mujalt ei saa.
Juhan.
Miks sa terve pihusti tellid, tavaliselt vahetatakse otsi ikka.
http://www.ebay.de/itm/110643710877?_trk...EBIDX%3AIT
Tervet pihustit sellepärast et kuu aega tagasi on uued otsad pandud ja...ja seejärel laginat tekitav pihusti uuesti stendis kontrollitud ekstra...ja kõik oli tibi tobi stendis.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
11-03-2014, 09:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2014, 09:52 PM ja muutjaks oli petrik.)
Aga proovi leida sellele nn''probleemsele''pihustile uus töösilinder-sul ju 5 võimalust veel järel-kui siis ka abi ei saa-siis seo pihustile meetrine nöör külge ja keerutades ümber pea lase õigel ajal nöörist lahti...Ja kui juba pihustid riburada maas on mõõda siis ka rõhud juba üle-sellega peaks kindlasti viga välja tulema...
Postitused: 43
Teemad: 19
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
(11-03-2014, 09:50 PM)petrik Kirjutas: Aga proovi leida sellele nn''probleemsele''pihustile uus töösilinder-sul ju 5 võimalust veel järel-kui siis ka abi ei saa-siis seo pihustile meetrine nöör külge ja keerutades ümber pea lase õigel ajal nöörist lahti...Ja kui juba pihustid riburada maas on mõõda siis ka rõhud juba üle-sellega peaks kindlasti viga välja tulema...
Probleemset pihustit olen juba ümber tõstnud.. aitas vaid niipalju et pihustiga läks hääl kaasa teise silindrisse, millest on ka eelpool juttu juba.
Postitused: 2,289
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Olles seda mootorit kuulnud, siis ühtlane surve silindrites teeb siiski imet. Antud mootorisse läks vist kogu uus sisu sisse kui õigesti mäletan. Eriline "keemia" on paika panna põlemiskambrite sügavused. Arvake ära, kas ka kõige kõvemad plokikaante taastajad midagi sellist MB moodi inseneerindusest kuulnud on?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
12-03-2014, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2014, 12:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-03-2014, 09:12 PM)KasVaru Kirjutas: ...
Tervet pihustit sellepärast et kuu aega tagasi on uued otsad pandud ja...ja seejärel laginat tekitav pihusti uuesti stendis kontrollitud ekstra...ja kõik oli tibi tobi stendis.
Kui äsjapaigaldatud pihustiotstel üks käitub teistest erinevalt on kaks võimalust: kas praagid on 1 või ülejäänud. Tõenäolisem on 1 praagi sattumine.
Pihustussurve on vaid üks näitaja. Koonuse iseloom ja tegelik ruumiline jaotus on omaette teemad ja neid keegi minu teada Eestis ei kontrolli. Silma järgi hinnatakse küll, kuid silm on siin üsna küündimatu vahend. Ka kogenud säärane.... Mootoris käitub teistest erinev ots aga isemoodi.
Ehk mina laseks paigaldada samale pihustile järgmise otsa ja siis kaeks uuesti. Kui plagin liigub silindrist silindreisse koos pihustiga, siis on põhjus ikka pihustis, mitte mootoris.
|