Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Tere,
kui auto sain, siis öeldi, et kast on nii läbi..et ei käib tühjalt ringi ja auto edasi ei liigu. Esimesel päeval panin aku peale ja läks käima ilusti, käik sees ja liikus küll.. Kuid paraku ei ole kast kõige ideaalsemas olekus ja minul puuduvad igasugused teadmised selles valdkonnas. Olen uurinud teisi teemasi, kuid ei ole kindel, et tegu samade asjadega. Loodan leida ideid, mida proovida, et asi paremaks läheks või vähemalt erinevaid teooriaid piirata.
Sümptomid on:
-Auto hakkab liikuma täpselt 1000 pöörde peal, ehk ta on nagu kivi, kuni tuleb 1000 ära, siis hakkab hästi rahulikult ja sujuvalt liikuma. (Arvasin, et automaat käibki nii..kuna esimene mul, kuid proovides teisi automaadiga autosi, siis et kui pidurilt jalg maha = juba auto tahab minna ja kui gaasi anda, siis minek on kiire, mul aga vääääga sujuv)
-Tagurdus hakkab ka pihta alles 1000 pööret ja auto on ennem nagu kivi, kuid erinevalt eelnevaga toimub metsik kiirendamine. Paraku on nii tagurdamine võimatu, kuna on ainult kaks "modei" ülikiire liikumine või seisab nagu kivi.
Tähendab, ma väga kurb ei ole antud olukorra üle, kuna mina arvasin alguses, et pean kasti ära vahetama.. Samas ei ole ta eriti mugav hetkel.
PS: Auto hetkel ei ole liikvel (kuna tegelen alles sisu taastamise ja kerega hetkel), seega ma ei oska väga öelda, et kuidas käigud suurtematel kiirustel töötab, kuid esimesel päeval sai proovitud veidi ja tunne oli, et kusagil 80km/h enam ei vedanud ja läks küll veidi kiiremini, kuid mingit tõmmet otseselt ei olnud -- selline ülisujuv sõit oli, kuigi 110KW peaks midagi ikkagi tõmbama.
Tänades ette,
Kalle
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Esmasel jutupõhjal oskaksin pakkuda, et kettad on läbi. Toimub libisemine.
Henry
UK Garaaž
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
W2intz Kirjutas:Esmasel jutupõhjal oskaksin pakkuda, et kettad on läbi. Toimub libisemine.
Henry
Tänan vastamast.
Kas sellist asja on võimalik ka kuidagi täpsemini kontrollida ja kui keeruline/kulukas on nende vahetamine?
Kas on võimalik, et tegu on millegi lihtsamaga? Ja kui on, et kuidas neid väiksemaid nö. tüüpilisi asju välistada?
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Kas keegi oskab öelda, et kas antud toode sobib mu autole?
http://ladu24.ee/et/ladu1/2189/11,14,0,1/27017
Autoks siis 260E -87 4matic
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kas see mitte pole manuaalkasti sidurikomplekt
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Ei tea kuid nüüd on huvi suurem. Ei taha 3000.- eest valet asja osta.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Tavaliselt on automaadil rohkem kettaid ja remont+osad on tunduvalt kallimad. Teinekord on odavam mingi töökorras kasutatud kast alla osta.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
erki232 Kirjutas:Tavaliselt on automaadil rohkem kettaid ja remont+osad on tunduvalt kallimad. Teinekord on odavam mingi töökorras kasutatud kast alla osta.
soovitan ka töökorras kasutatud kast otsida , see remontimine...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Selline oli tegelikult algne plaan, ennem kui auto hoovile sai toodud. Samas oli jutt, et käigukast üldse enam ei vea, seega oli väikene lootus kasti vahetusest kõrvale hiilida.
Kas keegi oskaks öelda, mis kastiga täpsemalt tegu on ning millistel mudelitel see peal on?
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Peaks olema 722.3 või 722.4 kast, 4 käiguline.
Pane VIN kood, see peaks ka ütlema.
Postitused: 8,219
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Oodake nüüd selle remondiga.
Kas õli on?
Kas seda on piisavalt?
Mis lõhnaga see "õli" on?
Automaatkastis peab olema õiget õli vajalikus koguses.
Üldiselt ei tee õli ja filtri vahetus just kurja, kuigi ühe kilokrooni raha kulutab ära küll. Tõsi, filtrit saab kasutada ka järgmisel kastil, kui algne osutubki võrguraskuseks...
Nelja kast on ikka megavastupidav ja hulk anomaaliaid on seletatavad õli vähesusega või "õli" omadustega.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Tagurpidi käigu anomaalia viitab nagu aju probleemidele.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Kasti õli taset kontrollitakse töötava mootoriga kang P asendis. Enne kontrollimist lappa kõik kangi asendid ka läbi, igas asendis hoia kangi ikka mõned sekundid.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Aitäh, sain kasti andmed VIN-koodi abil. Transmission: 722345 02 981767
v6sa Kirjutas:Oodake nüüd selle remondiga.
Kas õli on?
Kas seda on piisavalt?
Mis lõhnaga see "õli" on?
Automaatkastis peab olema õiget õli vajalikus koguses.
Üldiselt ei tee õli ja filtri vahetus just kurja, kuigi ühe kilokrooni raha kulutab ära küll. Tõsi, filtrit saab kasutada ka järgmisel kastil, kui algne osutubki võrguraskuseks...
Nelja kast on ikka megavastupidav ja hulk anomaaliaid on seletatavad õli vähesusega või "õli" omadustega.
Sellepärast ma selle teema alustasin, et äkki oleks võimalik proovida läbi kõik muud võimalused ja sellega välistada teatud asjad. Ise eile uurisin mingit w124 manuali ja seal oli rangelt kirjas, et õli peab olema normis = mitte vähem ja mitte rohkem. Rõhk oli tugevalt pandud sellele, et käigukast võib minna lolliks, kui on rohkem õli sees.
Ma proovisin endast tarkusest õlitaset mõõta, kuid nagu ma nüüd mõistan, et tegin seda valesti. Eks ma lähen proovin uuesti.
Tagurpidi läheb ta kuidagi väga naljakalt..sõber kirjeldas seda: "Tagasild poob". Antud hetkel pole mul sisustust veel sees, seega et autot liigutada..pean põrandal istuma Esimene kord lõin pea vastu rooli ära, kuna tõmbas julma kiirendusega kohalt ära.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
reingsm Kirjutas:Kasti õli taset kontrollitakse töötava mootoriga kang P asendis. Enne kontrollimist lappa kõik kangi asendid ka läbi, igas asendis hoia kangi ikka mõned sekundid.
Läksin õue ja tegin täpselt nii.. Üllatus oli suur, kui punakas õli oli ainult varda otsas ja kõik..
Eile kontrollisin õlitaset seisva mootoriga ja tulemuseks sain 2-3mm üle max'i.
Lõhna hetkel ei tunne, kuna tuul on liiga tugev.
Nagu ma saan aru, et tuleks õli juurde lisada. Milline õli sobib ja kui palju ma korraga võin panna, et kindalt üle max-taseme ei läheks?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Mis värvi õli on? Kontrollitakse seisva autoga (PO asend) kuid käiva mootoriga. Ülemine kriips on KUUMALT, alumine KÜLMALT.
Väga palju loeb ka mis õli sees on - ja karta on et seal on mingi sodi sisse pandud (loe vanatüübi õli). Kui kast on piina saanud (ja ilmselt ta on), siis kuigi palju saab regullimisega (aitab ka libisemise vastu) kuid see on pikem teema juba ning eeldab kasti lahti võtmist.
Kõigepealt õli normi - soovitavalt tegelikult uus õli (vana õli välja ja trahvost samuti) + uus filter.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Õli nägi välja selline punakas ja tundus värske.
Mina ei tea auto minevikust midagi.. Vahepealne omanik oli mbfriik, mõtlesin et ta kontrollis kõik need võimalused üle ja siis tuli teemaks, et uus kast..paraku peab tõdema nüüd, et ta kastiga midagi väga ei teinud..
Kuigi vist keegi rääkis, et eelmine omanik oli vanem mees ja auto üldine seisund näitab, et tegemist oli mõistliku inimesed -- loodan et see kast väga valu ei saanud. Paraku ei ole ma enam kindel, kas auto jäi seisma kasti probleemide või uputus salongis tõttu.
Kas õli ja filtri vahetamisega saab kodus ka hakkama? Mis asi on trahvo ja kus ta asub?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
http://www.w126.kistinger.com/Getriebeoelwechsel.htm
Tagapool näidatud erinevate kastide puhul külma õli tase.
Trahvo - joonisel saksa keeles "Wandler" viimasel pildil.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Tõenäoliselt sul seal kastis ATF Dexron 2 sees on.
Statoilis aga näiteks kahte ei müüdagi. On ainult kolm.
Kui sul kastis õli vähe sees, siis on ta ju kuskile kadunud, näiteks kehva tihendi puhul välja tilkunud.
Sinna enne sind juba kindlasti midagi juurde valatud.
3 on kahe edasiarendus.
Vana õli välja uus sisse, uus filter ja tihend võib teha imesid. Aga ei pruugi.
Samas kui tal praegu paistab õli puhas ja ilma kärsahaisuta, siis miks mitte proovida esmalt õlitase normini kallata ja vaadata kuidas kast siis käitub?
Aga, kas kallata peale Dexron 2 või 3, sellele ei oska kõige objektiivsemat vastust anda. Tõenäoliselt ei juhtu halba midagi kui kahele kolme peale kallad. Aga kui kastis on hoopis 3 ja kallad kahte peale, mis selle tulemus oleks siis? Selle loogika järgi oleks kolme ju kindlam kallata. Aga, et 2 on praegu kastis on jälle üsna tõenäoline ja seda kindlalt teades kallaks peale kahte. Kui aga tihedamalt kastidega kokku puuvad tegelased midagi muud väidavad siis kindlasti parandage mu juttu!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Mulle jääb tunne, et asi ei pruugi olla nii lootusetu, aga samas vist kui teha, siis teha korralikult. Tähendab, ma ostan siis seda nn. 3'e ja valan juurde..läheb asi paremaks, siis on vähemalt lahendus teada.
Nimelt ei ole asjaga väga kiiret, kuna auto peaks nüüd varsti sisustuse tagasi saama, siis värvimisse minema. Paraku pean leidma kõikidele probleemidele lahendused ja nad kavasse planeerima. Mõtlesin auto lihtsalt kuhugi töökotta viia linnas, kuid paraku näitavad kogemused, et kui asja ei täpsusta, siis nad proovivad kõike ja küsivad rohkem raha.
Kui juurde valamine aitab nüüd, siis lasen linnas kastile loputuse teha, tihendi vahetada, filtri vahetada ja uus õli panna. Kas keegi oskab öelda antud toodete ~ hinnad?
|