Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 taga õhkvedrustuse asendamine tavavedrudega
#1
Tere. Küsiks kas keegi on seda teinud ning kas on võimalik?
Kuna autol kompressor ja üks õhkpadi nahkas siis mõtlesin, et asendaks taga olevad õhkvedrud tavavedrudega.
Kas on olemas mingisuguseid taldrikuid üles ja alla, et saaks panna spiraalvedru või on selleks vaja sedaani alumisi harke/õõtsasid kuhu vedrud läheksid.

Mercedes-Benz e270 2005a. universaal
Vasta
#2
Keegi kindlasti on ehitanud, kuid kuidas see juhitavusele mõjub ning kas ka mugavus säilib on kaheldav. Olen kuulnud, et müüakse isegi coilide kit-e, pidavat maksma umbes sama palju kui padjad.
Vasta
#3
Vaevalt see kuidagi juhitavusele halvemini peaks mõjuma hakkab. Ning mugavus, ei tea mina, minu arust ei ole vahet kas on autol õhkvedrustus taga või tavaline vedrustus. Coilid oleks jah kas sama kallis kui padjad või veel kallimad, niiet see variant jääb ka ära. Kas vedrukausse ei müüda sellisele autole üles ja alla?
Vasta
#4
(30-12-2012, 04:53 PM)mersumees10 Kirjutas: Vaevalt see kuidagi juhitavusele halvemini peaks mõjuma hakkab. Ning mugavus, ei tea mina, minu arust ei ole vahet kas on autol õhkvedrustus taga või tavaline vedrustus. Coilid oleks jah kas sama kallis kui padjad või veel kallimad, niiet see variant jääb ka ära. Kas vedrukausse ei müüda sellisele autole üles ja alla?

Juhitavusele oluliselt ei mõju. Või õigemini, juhitavus võib isegi paraneda praeguse tuksis olekuga võrreldes.

Ei ole see asendamine nii lihtne midagi. Kui terasvedru veel kuidagi kere ja õõtsa vahele topid, siis mida amordiga teed? Sama jätta ei saa, asendust ei ole. Sedaani oma on kümmekond senti pikem.

Aga kõike saab teha... Iseasi, kas on vaja veel ühest mersust klonksvaagenit keevitama hakata.

Kuna vahet ei oleEusa_doh, siis tasuks mõelda auto vahetusele enne, kui seda oma aretusega rikkuma hakata...
Vasta
#5
Kuna 211 universaalkeret pole mitte kunagi spiraalvedruga toodetud, siis selliseks ehitamine ??????? Tundub pigem ratsimisena.

Vasta
#6
Lisaks niipalju et spiraaliga ja õhuga sõites on vahe ikka tagumikuga väga hästi tunda. Igasugused lohud tunduvad nagu ema süles. Puudub see vedrule omane jõnks.
Vasta
#7
Kuigi peale väikest tootekoodide võrdlust võiks isegi õnnestusa sedaani vedru ja õõtshoova kasutamine universaali puhul.
AIRMATICU õõtsad ja õhk-vedrud on sedaanil ja universaalil sama tootekoodiga.
Järelikult sobib sedaani tavavedru õõts universaalile alla ilma, et peaks muretsema rattakallete pärast. Õhkvedru ülemise pesa asemele tuleb tavavedru puhul kasutuses olev vahe plaat, kõrgusmõõt suureneb siis 4mm sammuga 5mm-21mm ni. Amort vast jääb oma tööalasse sisse kenasti. Väga üle ei tohiks tagaosa sisski koormata. Küsimuseks jääb aga õige jäikusega vedru leidmine et nivoo oleks taga normaalne ja kannataks ka koormust: Teada ja tuntud teema , kuidas mercedesel vedrude jäikust välja arvutatakse andmekaardilt lisavarustuspunktide abil.
Universaal sinna aga ei kuulu.

Vasta
#8
Maailmast jäi silma see teema:
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=86179

Kas teemaalgatajal on sama komplektsus saba all? Õhkpaun ja eraldi amort, mis koormat ei kanna?

Siis pääseb ju õite lihtsalt: sedaani õõtsad, sobiv vedrupesa kusagilt, sobivad vedrud ja üks Mercedes-Benz jälle kiastatud.
Icon_rolleyes

Aga sobiva vedru leidmine saab üks paras PITA olema.
Vasta
#9
Minul ei ole airmaticuga tegemist, taga tavalised amordid ja õhkpadjad ilma reservuaarpaakideta.
Kuid tänan kõigil kaasamõtlemast.
Vasta
#10
Ma tegin just kuu aega tagasi oma avandil ära, millel samuti taga ainult padjad. Ja just sellel põhjusel, et 1 tuksis.
Ostsin lammarist sedaani õõtsad 35.- tk (avanti ei tehtud tagumise spiraaliga üldse). Õõtsadel vahetasin kohe välimised otsapuksid Lemförderi omadega.
Panin ka madaldusvedrud, sedaani omad kuna suvel peab pill madal olema Smile
Silberist ostsin ülemised kõige paksemad (vist oli 19mm) tugilaagrid (?) ja plastist need juhtpuksid, mis ülemist otsa paigal hoiavad.
Õhtuga keerasin asjad külge, võtsin õhkvedrustuse kaitsme ära, mis eemaldas ka veateate. Ei mingit STAR´ga jamamist.

Juhitavuses muutusi pole, ehk on isegi nats pehmem sõita (avant on teatavasti raskem kui sedaan tagant).
Need, kes madaldus ei taha, on keerulisemas seisus. Sedaani tavavedruga või siis heavy duty vedrudega võiks kõrgus meie oludesse parem saada.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vasta
#11
(30-12-2012, 11:19 PM)ICE_1 Kirjutas: Ma tegin just kuu aega tagasi oma avandil ära, millel samuti taga ainult padjad. Ja just sellel põhjusel, et 1 tuksis.
Ostsin lammarist sedaani õõtsad 35.- tk (avanti ei tehtud tagumise spiraaliga üldse). Õõtsadel vahetasin kohe välimised otsapuksid Lemförderi omadega.
Panin ka madaldusvedrud, sedaani omad kuna suvel peab pill madal olema Smile
Silberist ostsin ülemised kõige paksemad (vist oli 19mm) tugilaagrid (?) ja plastist need juhtpuksid, mis ülemist otsa paigal hoiavad.
Õhtuga keerasin asjad külge, võtsin õhkvedrustuse kaitsme ära, mis eemaldas ka veateate. Ei mingit STAR´ga jamamist.

Juhitavuses muutusi pole, ehk on isegi nats pehmem sõita (avant on teatavasti raskem kui sedaan tagant).
Need, kes madaldus ei taha, on keerulisemas seisus. Sedaani tavavedruga või siis heavy duty vedrudega võiks kõrgus meie oludesse parem saada.
Väga väga hea, suur tänu sulle!
Vasta
#12
(30-12-2012, 09:32 PM)mersumees10 Kirjutas: Minul ei ole airmaticuga tegemist, taga tavalised amordid ja õhkpadjad ilma reservuaarpaakideta.
Vahet polegi kas airmatic või ENR süsteem. Airmatik on sedaanil ja universaalil. Padja kinnitused ühesugused. Õhuosa neil taga lahendatud ühtemoodi. Airmaticiu padjal lihtsalt lisa reserv, et oleks pehmem.

Vasta
#13
(30-12-2012, 11:19 PM)ICE_1 Kirjutas: Ma tegin just kuu aega tagasi oma avandil ära, millel samuti taga ainult padjad. Ja just sellel põhjusel, et 1 tuksis.
Ostsin lammarist sedaani õõtsad 35.- tk (avanti ei tehtud tagumise spiraaliga üldse). Õõtsadel vahetasin kohe välimised otsapuksid Lemförderi omadega.
Panin ka madaldusvedrud, sedaani omad kuna suvel peab pill madal olema Smile
Silberist ostsin ülemised kõige paksemad (vist oli 19mm) tugilaagrid (?) ja plastist need juhtpuksid, mis ülemist otsa paigal hoiavad.
Õhtuga keerasin asjad külge, võtsin õhkvedrustuse kaitsme ära, mis eemaldas ka veateate. Ei mingit STAR´ga jamamist.

Juhitavuses muutusi pole, ehk on isegi nats pehmem sõita (avant on teatavasti raskem kui sedaan tagant).
Need, kes madaldus ei taha, on keerulisemas seisus. Sedaani tavavedruga või siis heavy duty vedrudega võiks kõrgus meie oludesse parem saada.

Eee - oled kindel, et Audi ümberehitus kvalifitseerub lahenduseks? Iseenesest huvitav fakt, et Silberist ka sellele tükke saab.Icon_rolleyes
Mina ei tea ühtegi teist tootjat, kes kasutaks mudelitähisena sõna avant.Eusa_eh
Miks peaks vedru peal olema tugilaager? Enamasti on vaid kummipadi...Icon_rolleyes

Või käib kogu jutt siiski universaalkerega mersust elik S211?

Kas õhkvedru pesa raamis on keerdvedru padjale sobiv niisama või on vaja midagi ümber teha?
Vasta
#14
Tänud Võsa, keegi peab ju nalja ka tegema Smile

Iga kord, kui ma kasutan S211 nime, ei saa keegi aru tavaliselt. Seekord kirjutasin lihtsamini, aint vales kohas Tongue

Jah, küsimärk oligi tugilaagri taga, sest head nime ei leidnud. Ja sõnapaar "kummipadi" pole ka päris õige minuarust. Aga inglise keeles on ta "shim", kes tahab siis see saab ka aru.

Kere pool puudub pesa, see teebki asja lihtsaks. Seal on õhkvedru puhul valgest plastist tüübli-moodi "suunaja" ja pannes spiraalvedru, tuleb see "suunaja" vahetada spetsiaalse suurema musta "suunaja" vastu. Mõlemal juhul keerad sa selle käega kere küljes oleva kruvi küljest ära ja kogu moos. Siis see kummipadi, mis kinnitub kõvasti vedru külge, läheb omakorda keskavausega sinna musta "suunaja" sisse.

Ma ei teinud pilte vahetusest, sest kogu selle läga keskel (oli sula ilm) olin ma niigi läbimärg ja sitane. Kaamerat oleks patt olnud sinna keskkonda tarida.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vasta
#15
(01-01-2013, 06:15 PM)ICE_1 Kirjutas: Tänud Võsa, keegi peab ju nalja ka tegema Smile

Iga kord, kui ma kasutan S211 nime, ei saa keegi aru tavaliselt. Seekord kirjutasin lihtsamini, aint vales kohas Tongue

Jah, küsimärk oligi tugilaagri taga, sest head nime ei leidnud. Ja sõnapaar "kummipadi" pole ka päris õige minuarust. Aga inglise keeles on ta "shim", kes tahab siis see saab ka aru.

Kere pool puudub pesa, see teebki asja lihtsaks. Seal on õhkvedru puhul valgest plastist tüübli-moodi "suunaja" ja pannes spiraalvedru, tuleb see "suunaja" vahetada spetsiaalse suurema musta "suunaja" vastu. Mõlemal juhul keerad sa selle käega kere küljes oleva kruvi küljest ära ja kogu moos. Siis see kummipadi, mis kinnitub kõvasti vedru külge, läheb omakorda keskavausega sinna musta "suunaja" sisse.

Ma ei teinud pilte vahetusest, sest kogu selle läga keskel (oli sula ilm) olin ma niigi läbimärg ja sitane. Kaamerat oleks patt olnud sinna keskkonda tarida.

Kaua aega võttis? Ja kuidas esimese ja tagumise kõrguse vahe jäi? Mis varustusega auto sul on, neil ju vist vedrude vahed?
Vasta
#16
Tsitaat:Kaua aega võttis? Ja kuidas esimese ja tagumise kõrguse vahe jäi? Mis varustusega auto sul on, neil ju vist vedrude vahed?

Aega läks kokku mingi 4h äkki. No kuna taga on madaldusvedru ja ees veel tavaline, siis on nagu sittuv küülik koobaste järgi, samas maaga on paralleelne (ees on koobas ju teadupärast suurem). Aga kevadel läheb ette ka madaldus ja siis saab perfektne. Mõtlen veel tagant u. 5-10mm tõsta aga ma pole otsustanud veel, et kuidas. Variante on vähemalt 3 erinevat.

Auto ise on avantagarde, topelt kliima jne. Vedrud on samad aga erinevaid teljekaale kompenseeritaksegi nende kummiplaatidega, mida on 4 erinevat paksust.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vasta
#17
Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab Nod
Vasta
#18
(21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab Nod

amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.
Vasta
#19
(21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas:
(21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab Nod

amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.

Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Eusa_wallVahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.
Vasta
#20
(21-01-2013, 08:16 PM)kentq Kirjutas:
(21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas:
(21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab Nod

amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.

Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Eusa_wallVahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.

amserv teeb kõike ja ei oska midagi - minu kokkupuuted selle firmaga on seda näidanud. Samas ei loodaksi ju firmalt mis remondib nii paljusid eri marke.

Padja paigaldamisel peab padja nurk õige jääma. Kuna amserv remondib riisiveskisid ja sõidupinke ei ole neil kindlasti mercedese andmebaase. Jah padja võib igaüks kuskil prisma parklas ka tungrauaga ära vahetada ja võibolla jääb kestma ka aga kui nurk vale ei kesta see nii kaua kui peaks ja siis kirud et nää Mercedes-Benz on sitt auto alles vahetasin padja ära juba puruks.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29384
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 826 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,056 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 116 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 179 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  W211 srs marekktt83 0 256 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 445 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 519 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 509 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 476 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne