Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 universaal 1991 3.0tdA
#1
Probleem siis selles et tagumine ots hüppab peale mingit potsu ikka vägahullult. Pehme ei ole pigem on jäik aga tee ebatasasustest hakkab tagumine ots sõnaotseses mõttes hüppama. Küsin sest kardan et amortides viga ei ole olen kuulnud mingitest rõhupaakidest aga keegi äkki oskab täpsemalt rääkida kus asuvad ja palju umbkaudu maksavad.
Tänud ette ära juba.
Vasta
#2
Otsing sõnaga rõhuaku annab sellise tulemuse:
http://foorum.clubmb.ee/search.php?actio...order=desc
Vasta
#3
Küsiks veel ellist asja et kas sel samal isendil võib pihustil olla mingi ühendusvus kuskilt ka veesärgiga. Jama siis selles et peale pihusti kontrolli moto ei käi enam. Olen täheldanud et veesärki tekib liigasuur surve (st.hakkab välja ajama paisupaagist) ja pihusti ja kaanevahelt nagu mullitab õrnalt. Ehk on kellegil anda mingeid jooniseid või midagi mis vähei aitaks.
Vasta
#4
Ühendust olla ei tohi.

Pragu aga võib küll tekkida, üsna suvalisel ajal... Kuna pihustite kontrolli ajal võetakse pihusti maha, siis on täitsa võimalik, et mahavõtmisel on plokikaanes kas mõni olemasolev mõra avanenud või uus mõra tekkinud.

Ma pole päris kindel, kuid neljal ei tohiks eelpõlemiskamber jahutussärgiga külgneda. Või on see ärakeeratav vidin otse jahutussärgis? Teab keegi?

Igasugused mullitanmised pihusti või eelpõlemiskambri vahelt on saatanast ja neid olla ei tohi.
Vasta
#5
Lisaks peaks ütlema ka seda et tänase seisuga on mootoril lisandunud selline pull veel et kui paisupaagi kork lahti(õrnalt peal) jätta siis on nagu enamvähem ok see lugu aga kui kork kinni keerata siis läheb natuke aega ja kohe on aurupilv järgi ja mootor hakkab turtsuma. Kahjuks unustasin uurida kas samal ajal ka seal pihustivahel selle mullitamisega mingi erinevus on.Ilmselt on see siis selle jama mingi edasi arenemine aga kust otsast viga otsima hakata see on küsimus.
Vasta
#6
Kas suits tuleb summutist?

Üldiselt on viga mõtet otsida plokikaanest või selle tihendist. Aga kõigepealt tasuks oma muret kurta sellele, kes pihustid maha keeras - reeglina nad ka teavad, kuidas üks enesest lugupidav diiselmootor käituma peab.

Või vähemalt peaks teadma.Eusa_whistle
Vasta
#7
Summutajast ikka jh tuleb aur. Esmalt üritab ikka ise oma mõistusega asjakallale minna kui välja ei nuputa siis tuleb targemate meestejuurde minna.
Vasta
#8
Selline küsimus et kuidas saab samal isendil kätte mootori ülemise keti leevendi (vist on selle detaili nimetus) kätte seal on siis otsapealt 2 metall varrast sisse löödud ülemise sain kätte aga kuidas alumise saab? või on seal mingi nipp?
Vasta
#9
Seal on keere sees. Kasuta seda.
Mina keerasin keermelati sinna nii palju sisse kui läks, siis ladusin suuri mutreid otsa, see järel õige mutter ja sellega keerad.
Võimalik, et on ka mingi "spessal tool" olemas, aga mul polnud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Suured tänud selle sain kätte. Aga nüüd kui mootor lahti avanes õõvastav vaatepilt kaanel on teise kolmanda ja neljanda põlemiskambril kahe klapivahel mõrad Icon_confused Ja lisaks on mootor nii kulunud et küüs jääb kulumisrandi taha kinni. Siit ka siis küsimused et äkki on kellegil plokikaant pakkuda ja kas see on õige jutt et tollel mootoril on hülsid vahetatavad?
Vasta
#11
Minu teada on hülsid vahetatavad vanematel mudelitel. Kui uut kaant ei leia siis, tean kes saab selle remondiga võibolla hakkama.
Huvitav, et sul selline kulumis rant mootoris, kui enda oma remontisin olid veel hoonimis jäljed näha. Hülsid originaal mõõdus, mingit ranti polnud, ainult rõngad läbi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Oletatavasti on ta vist ilma remondita sõitnud ja võimalik et üle 1000000km See hülside teema selline et kui w124 mingit soome juhendit vaatasin siis sealt nagu paistab et hülss on eraldi viirutatud et nagu peaks eraldi osa olema.
Vasta
#13
No aga seda sa näed ju ise oma silmaga ka kas on hülss vahetatav või mitte. ma eriti ei usu et on vahetatav. aga vaata kas silindri siseseinast jookseb ühtlane pind ploki välisservani ja nii iga silindriga. kui jookseb siis ei ole vahetatavad. kui aga on iga silindrihülss eraldiehk siis jookseb pragu või rant ümber silindrihülsi umbes 1 - 3cm kauguselt hülsi siseseinast, siis ilmselt on vahetatavad.

vaatasin samuti pilti, ja tõepoolest on pildi pealt raske aru saada ja sõnastik ei anna ka mitee mingisugust vastet.
aga link ise:
http://detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=...015&SGN=04

aga ikkasgi kahtlen et hülsid vahetatavad...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 240 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 189 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 418 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 260 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 334 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 333 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211
  W212 .2009 universaal küsimus lisapiduritule led osaliselt pime krist112 1 381 16-04-2023, 01:03 PM
Viimane postitus: krist112
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,004 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 425 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 693 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne