Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 240d 82a sidur kadunud
#1
Tere,

seisis kuu aega ja enam sidur ei lahuta... ise suht algaja selle Mercedes-Benz juures, mida teha, mida vaadata, mida kontrollida?

Tänud ette, asjalike soovituste eest!
Vasta
#2
piduriõli tase? või oli madala taseme korral hoopis pidev lahutamine... igatähes pedaal vajub ära.
...
Vasta
#3
piduriõli on normis, kas see üldse mõjutab, sest võtsin rooli alt armatuuri lahti ja seal on pedaali all väike anum, kust jooksev välja toru, mis läheb otse kepikasti, pidurisüsteemist küll sina minu taipamist mööda vedelik saada ei saa...

mingeid lekkimis jälgi kuskil ei olnud, kiire oli ka ja ei olnud aega rohkem uurida, seisma ta esialgu jäigi...
Vasta
#4
Muideks - piduri õli pole olemaski, on pidurivedelik (: Ja tõesti, pidurivedeliku tase pidurisüsteemis ei mõjuta sidrui ja käigukasti tööd....
Hr Anc pidas silmas ilmselt ikka sidurivedeliku kontrollimist ikka....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
krt kus on siduri ja piduri vedelik eraldi anumates häärad tarkpead???
Vasta
#6
jah sidurivedlik küll, kuid kas selle kontrollimine käibki siis salongis sees rooli all??? kapoti alt ma peale pidurivedeliku nõu ei leidnud midagi ja salongis oli siduri pedaali alla kinnitatud üks püsti olev u.20mm läbimõõduga silinder milllele pedaaliga vajutades survet avaldada saab, kas see jurakas tuleb sealt siis lahti kiskuda et vedelikku lisada?? Kui see nii käibki siis ilmselt probleem saab lahendatud kui selle lahti kisun ja asja uurin, kuigi lekkimis jälgi ei olnud...
Vasta
#7
ni fakt on, et w201 on pidur ja sidur ühe mahla peal.
...
Vasta
#8
Ja samamoodi on ühisel mahlal W/S/C123 pidur ja sidur. Pidurivedeliku paagist läheb vasakust nurgast toruke sinna armatuuri alla, kus elutseb siduri peasilinder. Sealt omakorda siis toru töösilindrisse, mis paikneb kusagil käigukasti vasemal küljel.

Sarnane toruots on ka S124 pidurivedeliku paagil. Minu automaadil on see küll kinni korgitud.

Kontrollidas siis kõigepealt pidurivedeliku olemasolu. Paak peab olema TÄIS. Tagumist ja esimest paagiosa eraldav sein on kõrge ja siduriajam saab vedeliku just tagumisest osast.

Teiseks tuleks kontrollida töösilindri leket. Pidurivedelikku ei tohiks selle küljes küll olla...
Vasta
#9
ok, tegu ongi w123 ga, unustasin ennis mainida, täna õhtul vaatan mis ja kuidas täpsemalt, aga inf oli teretulnud, sest esialgse kiire vaatamise peale ma seda siduri toru seal piduri vedeliku anuma juures ei märganud...
Vasta
#10
Kui siduripedaal ikka iseenesest alla ei vaju(vaid avaldab vastusurvet) siis vast sidur kokku kleepunud.Kuigi nii väikese ajaga, mine tea.
Vaata ega kasti juures töösilinder märg pole.
Vasta
#11
siduris võib ka õhk sees olla proovi õhutada.kasti juures oleval silindril nippel õhutamiseks küljes.
Vasta
#12
nii, seis nüüd selline, et õli oli olemas, lekkimis jälgi ei ole. Usus et on kinni kleepunud panin käigu sisse vajutasin siduri alla ja jõnksutasin starteriga edasi tagasi - lahutama ta ei hakanud, seega on viga milleski muus, võibolla tõesti kahvlis... aga minust jääb ta seekord seisma, sest tegu on projekti auto doonoriga, millelt võtan mootori, käimakoti, ja mõningad asjad veel. projektini on aga veel paar kuud aega seega jääb edasine avastamine sinnamaale.

tänud abimehele ja teistele vastajatele.

PS ! tegu universaal W123ga, kui kellelgi kerejuppe, tulesid, klaase sillajuppe või midagi sellist tarvis siis saame kaubale.

Lauri 5257207
Vasta
#13
Kliimaautomaati ja tagumisi elektriaknaid on?
Sinist, kahes osas allakäivat tagaistet?

Sidurit starteriga lahti ei murra, kui korralikult kokku kleepunud on.

Kui on ruumi, siis mina olen oma mootorkäru siduri saanud lahti nii:
1. mootor kohapeal korralikult töötemperatuurile. Või vähemalt soojaks. Ja siis seisma!
2. esimene käik sisse ja sidur alla.
3. mootor uuesti tööle. Vajadusel (nõrk aku, poolsurnud starter) tõukeabi kasutades. Tõmmata ei soovita, võib adrenaliinirohkeid situatsione tekkima hakata... Auto hakkab sõitma, aga las sõidab. Nüüd võiks natuke kinni hoidev sidur juba lahutama hakata.
4. kui ei lahuta, siis sidurit all hoides tuleks hakata pidurdama. See on nüüd koht, kus oleks vaja kolme jalga. Mina olen senini oma kahe koivaga hakkama saanud. Üldiselt tuleb lahti. Vajadusel võib kannaga gaasi anda, et mootor välja ei sureks.

Selliselt sidurit lahti kangutades võib muidugi lahti saada ka sidurikettast. Kui katted on kehvemini ketta kui survepindade küljes kinni:evil:

Ja RUUMI peab olema. Kolme pedaaliga tegeledes pole liikluse jälgimiseks enam aega...
Vasta
#14
ahaah Smile no eks ma kangutan teda siis kui garaazi juurde ajama hakkan, see pea paarisaja meetrine teekond... näha saab mis ja kuidas käitub.

Selliseid luksuseid nagu kliima ja el aknad minu masinal ei ole, tagu iste on aga kollakat tooni...

võtta oleks iseenesest ainult klaasid, tuled, konks, ja sillaosad, sest kere suht räbal ja ükski plekk pole päris sirge. Kui moto ja muu vajalik maha saanud, rändab emexi teed... dokumente saaks kah kasutada...
Vasta
#15
a v6sa kuule, mul täna hommikul juhtus selline lugu hoopis, et siduri pedaal oli ilusti üleval, läksin autosse vajutasin alla, et tööle autot panna ja ehmatusest jäi pedaal lihtsalt alla, kui varbaga urgitsesid tagasi, tõmbas ennast ilusti tagasi...käiku ei saaanud üldse sisse panna kuna ei olnud piisavat julgust. mai tea, ma ei oska arvatagi, kas on kleepunud või lihtsalt viga vedelikus, aga kas ma saaks seda sinu kolmejalasüsteemiga teada? või sellest probleemist lahti?
tänud.(mul w201)
Vasta
#16
huvitav välja oli jooksnud, tuli välja.
panin uue asemele ja see pole veel siiamaani kuhugi kadunud. ma ise seda kohta nüüd küll üles ei leidnud, kust seda võis tilkuda. on kellelgi aimu, kust kohast?
Vasta
#17
Sõbra autol selline juhus et samamoodi hommikul sidur ei lahutanud ja pedaal oli all, vahetas peasilindris mansetid ja kõik ok.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#18
Kui pedaal jääb alla, siis reeglina mansetivahetus ees seisab. Meegoga 100% nõus.
Vasta
#19
jeesh, nii ta on jah. viisin just hetk tagasi auto parandusse, öeldi samust. aga tänud mehed teile siiski!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 kaugtuled kadunud Vohnja 5 250 10-05-2024, 11:19 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 320 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 342 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 638 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 750 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
  W124 230E manuaalkast sidur ja hooratas Atman67 7 4,341 23-05-2018, 11:22 AM
Viimane postitus: hellrix
  W124 300D -95 ,elekter kadunud? Idu 13 9,691 01-05-2017, 01:56 PM
Viimane postitus: meiner
  W124 250D suunad kadunud alan97 5 3,654 28-02-2017, 06:50 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 sidur ei lahuta, käigud ei lähe sisse. stenverv 11 7,273 28-07-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W124 2.3CE sidur mängib Atman67 2 2,075 11-05-2016, 12:42 AM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne