Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? (/showthread.php?tid=986)



Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Rolz - 02-03-2006

Nii, olles õnnelik a-plekkide omanik, tekkis küss, et mida nendega tegema peaks, et kestaks.... Kas on üldse vaja midagi teha või kuidas, mõtlen just välimist külge, see et seest teha, see on arusaadav aga väline pool. Originaalis nad musta krundi all. Kas sinna uus krunt peale ja värv selga? Või oleks mingi mõte puhtaks nühkida ja tsinkida üle, kruntida ja siis värv? Andka nõu.....targemad...


RE: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Truck - 02-03-2006

ku itahad nühkida ja nussida ja tsinkida oleks võinud kohe b kati omad osta. Uus krunt selga ja värv peale ning külge :hump:


RE: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Rolz - 02-03-2006

põhjus, miks ma ostsin A-plekid, ei seisne selles, et mul poleks mitte midagi oma eluga teha muud kui istuda garaasis ja nühkida a-osa plekke...see pole mu elu eesmärk..... Ei pelga B-plekki sellepärast, et ta ei kesta/ussitab vaid see, et see ei istus sinna never nii angu A. Kui istub ka enam-vähem, ja pärast vaatad ntx valtsi joont mis kuue tiival hästi näha on...siis see lainetab päikse käes nii et vähe ei ole... Kõik , kes on B kuni Z kategooria plekke näinud, saavad sellest aru...
Läheks nüüd jälle teemasse tagasi: kas see annab tulemuseks pikema kestvuse või mitte?


RE: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Rolz - 02-03-2006

Eriti ootaks MAV'i kommenataari.....


RE: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Priit - 05-03-2006

Truck Kirjutas:ku itahad nühkida ja nussida ja tsinkida oleks võinud kohe b kati omad osta. Uus krunt selga ja värv peale ning külge :hump:

Ei tea, millega A-plekid kaetud on, aga kui eelmisel aastal ostsin enda teise auto jaoks B-esitiiva, siis kohas, kus lasin selle üle värvida, öeldi kohe, et must transpordikrunt tuleb igal juhul eemaldada (iga normaalne maaler teeb seda), siis uuesti kruntida ja värvida. Nii nad ka tegid (1 tiiva töö koos värviga (metallic) oli ca 1,5 K). Miks plekke kohe tehases üle värvimiseks sobiva krundiga ei kaeta, seda ma ei tea. Igal juhul oletan selle info põhjal, et ka A-plekid tuleb haljaks lasta, kui nad musta transpordivärvi all on, igal juhul soovitan spetsialistide käest üle küsida.

Du Pont-l on olemas epoksüüdkrunt, mille võib haljale tiivale peale lasta, kui tugevat aluskihti tahta.


RE: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Heinar - 05-03-2006

Mulle jäi b-tiiva värvist mulje, et tegu pulbervärviga.Rela ajas teise nagu kergelt sulama.


RE: Kas A-osa plekkidega vaja midagi teha ka? - Rolz - 05-03-2006

A plekid ka musta krundi all, ei oska kommenteerida kas on pulber või mitte... Ei eeldagi endiselt et A ja B vahe seisneb krundis/korrosiooni kindluses, vaid kaltsi kavliteedis, seetõttu mul ka need küsimused....