Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
probleem w126-ga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: probleem w126-ga (/showthread.php?tid=8945)



probleem w126-ga - Fieldy - 08-06-2008

nii...tüütan siis nati siinset foorumi rahvast ka...probleem nimelt w126-ga...mootor 2,8 manuaal.
Nimelt...mootor käivitub ja töötab ilusti...aga linna kiirusel....50- 70 poob kinni...kohalt minnes poob ka korraks kinni...ühtlaselt sõita ei saaConfusedad:peab gaasiga mängima koguaeg...maanteel seda probleemi ei ole.
Kõik sellised asjad mis võiks sellist kakkumist põhjustada on vahetatud..küünlad,küünla juhtmed,jaga kaan, rootor.kütuse filter jne.
Remondi kohad on mind pikkalt saatnud...millegipärast kardetakse Mercedes-Benz mootoreid:flaming:
Olen kuulnud Märjamaal mingist mersude parandajast...teab keegi täpsemalt?
Loodan et jutt segane ei tulnud:lol:
Igasugune abi ja nõu on teretulnudRolleyes


RE: probleem w126-ga - tank - 30-07-2008

Ühe olulise asja jätsid mainimata-tegu siis pritsungi või karpamootoriga?
Pritsungi puhul vigasid palju,palju-vaakumklapid,kütusepump,pritsungipea,vigane õhuklapp jne....
Karpa puhul vähe lihtsam-karpa ise.
See pritsungi mootor on üleüldse paras tükk-keegi ei oska remontida.
Vaata remonditeema alla,seal Kadaka Imre nimeline mees toimetab,peaks abi saama küll.


RE: probleem w126-ga - v6sa - 31-07-2008

Karpa või pritsung?

Kas vaakumvoolikud on kõik terved ja kinni?

Remonditöökojad ei karda pritset, kuid ei taha seda teha, kuna mehaanilise pritse veaotsing nõuab ajude liigutamist ja aega. Esimest ei viitsi enamus remonditöökodasid teha ja teist ei taha kinni maksta klient.

Võid ju profülaktika mõttes kütusesüsteemi puhastusvedelikku ühe purgi läbi lasta - ehk loputab regulaatorist kaka välja.

Mis värvi olid vanad küünlad? Mustad, pruunid või valged? Ühtlased või mõni silinder erines oluliselt?


RE: probleem w126-ga - marxus - 06-08-2008

tank Kirjutas:Ühe olulise asja jätsid mainimata-tegu siis pritsungi või karpamootoriga?
Pritsungi puhul vigasid palju,palju-vaakumklapid,kütusepump,pritsungipea,vigane õhuklapp jne....
Karpa puhul vähe lihtsam-karpa ise.
See pritsungi mootor on üleüldse paras tükk-keegi ei oska remontida.
Vaata remonditeema alla,seal Kadaka Imre nimeline mees toimetab,peaks abi saama küll.

Isend on pritsung..tean, olen näinud ja sõitnud sellega (kaine rool :winkSmile ja suht keberniit on linnas sõita sellega kui õiget pedaaliasendit ei leia.


RE: probleem w126-ga - Reddog - 06-08-2008

Pigem tasuks ise veel üle vaadata vaakumvoolikud mis tavaliselt lasevad vanadusest läbi vüi on kuskil mingi kinnitus jalutama pannud ....
Omal oli sama margi sama probleemi tekitaja üks väsinud ja läbilaskev vaakumvoolik..


RE: probleem w126-ga - KRB - 04-09-2008

ma siis antud auto uus omanik mõnda aega ja probleem ikka olemas ... küünlad, juhtmed ja jagaja tundusid korralikud. jagaja oli seest vähe must (õrn õlikord) mis sai kaltsuga enamvähem puhtaks. ju peab siis vaakumvoolikuid uurima hakkama. Kuigi samas peale jagaja puhastamist natukene nagu läks see jõnksutamine väiksemaks.


RE: probleem w126-ga - Kalev - 04-09-2008

Ehk kannataks uue jagajakaane peale mõelda... küünlajuhtmed ja küünlad ka vahetusse, kõik Boschi osade vastu muidugi. Saab kohe kindlasti parem. Peale seda kõike veel bensiinifilter vahetusse ja väike vaakumivoolikute ülevaatus/parandamine - peaks saama hea.