Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
huvitav 126-s - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: huvitav 126-s (/showthread.php?tid=785)



huvitav 126-s - kuld - 03-02-2006

Päris head lisad ja hea hind kuue kohta ja selline aasta ka veel:biggergrin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Mercedes-Benz+126+SEL/id=196382
muidu masin täitsa kena, väliselt tundub korras ka olevat


RE: huvitav 126-s - Lõoke - 03-02-2006

Kass ka kaasa?


RE: huvitav 126-s - Mets - 03-02-2006

Et te ikka jöuate koguaeg kirjavigade ja muude apsakate kallal närida.
Kas te ise olete nii veatud ??
Tundub ,et eraelu vist ei olegi ainult otsitakse auto24  kuulutusi ja komenteeritakse neid.
Siia on tekkinud juba teine delfi.
Keegi leiab midagi netist ja siis kambaga "avaldatakse arvamust".
See mis hinnaga inimene enda autot müüb on tema enda asi.

Kas tema on kordagi käinud siin kellegi müügiteemades seletamas ,et selline asi ja sellise hinnaga.

See ei ole vihapurse vaid lihtsalt mitu aastat käib selline tähtede närimine TEISTE INIMESTE  omandi kallal.
Kuigi vanust ja mõistust peaks rohkem olema kui nooremate liikmetega klubides.
Elus on palju muudki peale kritiseerimise.

Enne kui teiste kapsaaeda kive loopima hakkata vöiks enda "uXed ja puXid" üle vaadata.




RE: huvitav 126-s - indrek - 03-02-2006

See auto kuulub Kolander Grupi omanikule - vähemalt nii on mulle selgeks saanud. Julgen 100% väita, et see on üks eesti korralikumaid W126 si.


Olen seda ka omasilmaga näinud ja tegu on tõsiselt ilusa ja ülikorraliku MB ga.

Aga originaalis on see vist 280 SE olnud ja tehtud ümber uuemaks tüübiks. Aasta 83, kuid tegu ju faceliftiga


RE: huvitav 126-s - Rolz - 03-02-2006

Huvitav kuidas on lood aastaga, kas on tegelt ka 83, kuna uue tüübi mootor ja liistud ja stanged, samuti valgustused sirmides, kahjuks pole märgitus ka on luuk ka või ei, selle järgi saaks aru, kui on luuk ka olemas siis uue tüübi oma.

Aga rõõm vaadata, et inimestel viitsimist jännata ja möllata, kui see on täiesti restaureeritud nagu kuulutuses seisab, siis pole seda hinda üldse palju....ise üritan sama ja olen hindadega liigagi hästi kursis....

Aga minu poolt täielik respect ja Confusedmash: neile , kes väidavad, et see hind on suur, ei ole, vaadaku või mobile.de-st KORRALIKE kuusi ja võrrelgu, ja ega see hind ei lange sellel autol.....kurb, et selline kuue fänn siin oma projektist midagi rääkinud pole....

Offtopic küll, kuid need on siis need kuued, millega paratamatuse tõttu sõidetakse ja omanikul pole raha, et esimene juust w140 osta..icc

On keegi äkki lähemalt ka selle auto hingeeluga kursis..? Võiks kogemusi jagada...ja pole mõtet siin rääkima hakata, et on kallis, vaevalt et need mölaajajad ise potentsiaalsed ostjad on...


RE: huvitav 126-s - indrek - 03-02-2006

Rolz Kirjutas:Huvitav kuidas on lood aastaga, kas on tegelt ka 83, kuna uue tüübi mootor ja liistud ja stanged, samuti valgustused sirmides, kahjuks pole märgitus ka on luuk ka või ei, selle järgi saaks aru, kui on luuk ka olemas siis uue tüübi oma.

Nagu ma eelmises postis mainisin - asi on vanast ümber ehitatud. Uuema tüübi mootor ja liistud ning kõik muu peale tõstetud


RE: huvitav 126-s - Rolz - 03-02-2006

Indrek Kirjutas:Aga originaalis on see vist 280 SE olnud ja  tehtud ümber uuemaks tüübiks.

Ega ometi sa ei taha öelda, et SE-st tehti ise SEL?

Huvitav mis tahtmine peaks olema sellist autot üldse maha müüa, see ju jõhker töö ja raha ja vaev ja higi, mis kulunud sinna.... Ja mootor ka IMO ainuke nõrk asi, kuna muu ideaalne, võiks 5,6 olla, äärmisel juhul 5,0 või 4,2 ikkagi ju...


RE: huvitav 126-s - indrek - 04-02-2006

no seda ma ei tea, kuidas sellest SEL sai, kuid algselt on tal igatahes 280 karpa peal olnud. Pead muidugi ei anna.


Aga samas ei saa ta ka originaal 300SEL olla, sest aastaarvu järgi ei klapi.

Selle autoga sõideti põhimõtteliselt vaid suvel - talvel seisis soojas ja ootas ilusaid ilmasid. Kes kahtleb auto korrasolekus, siis hoidku suu kinni.

Kuna omanikule kuulub väga korralik remonditöökoda, siis arvaa on, et auto ka korras on. Asjal on tehtud uus sisu, isegi rooli keskmine puit on ise sealsamas firmas käsitööna tehtud.

Aga millegipärast usun, et see hind selliseks jääbki, nagu ta on, sest vaevalt omanikul erilist rahapuudust on. Usun, et asi rohkem selle mõttega müüki pandud, et kui ostetakse, siis ostetakse - leiba ju ei küsi.

Samas pole see hind ka teab, mis ulmeline, kui kogu see töö ja vaev kokku arvutada.


RE: huvitav 126-s - Karl - 04-02-2006

Kena asi,kuid minu arust hind siiski ulmeline.....täiesti ülikorras 126-e max hind 150 kilo minu jaoks.Ka see hind mõeldav,kuid ca 30 aasta pärast.
Masin kena,kuigi andmetega segadus nagu pudru ja kapsad (ma ei saanudki lõpuks aru mis aasta ja mis mudel).Rooli puitosa huvitav ja kena,kahjuks ei lähe muu puiduga kokku....

Minu arvamus siis sellest autost.

P.S. Hr.Metsale:vastaks sinu küsimusele ka küsimusega:kas sul ei ole muud teha kui pea igas teemas ainult viriseda teiste postituste üle?
Vähemalt mulle jäänud küll selline mulje,positiivset sinu suust pole küll eriti silma hakanud.Rohkem tolerantsust teiste arvamuste suhtes ja elu palju helgem kohe.Teine Delfi? Jumala pärast,kui sulle Delfi ei meeldi,siin käimine pole ka kellelegi kohustuslik.

PEACE!  


RE: huvitav 126-s - Kuldar - 05-02-2006

Mets Kirjutas:Et te ikka jöuate koguaeg kirjavigade ja muude apsakate kallal närida.
Kas te ise olete nii veatud ??
Tundub ,et eraelu vist ei olegi ainult otsitakse auto24 kuulutusi ja komenteeritakse neid.
Siia on tekkinud juba teine delfi.
Keegi leiab midagi netist ja siis kambaga "avaldatakse arvamust".
See mis hinnaga inimene enda autot müüb on tema enda asi.

Kas tema on kordagi käinud siin kellegi müügiteemades seletamas ,et selline asi ja sellise hinnaga.

See ei ole vihapurse vaid lihtsalt mitu aastat käib selline tähtede närimine TEISTE INIMESTE omandi kallal.
Kuigi vanust ja mõistust peaks rohkem olema kui nooremate liikmetega klubides.
Elus on palju muudki peale kritiseerimise.

Enne kui teiste kapsaaeda kive loopima hakkata vöiks enda "uXed ja puXid" üle vaadata.

Lugedes siis teemaalgataja kommentaari ei suuda ma ometigi leida "närimist"
ei apsakate ega ka kirjavigade osas ..... ?! Mida Hr. Mets silmas pidas ...?
Ainukese märkusena v6iks ma näha siin rubriiki ...." meelelahutus ja naljad"
see teema v6iks ehk olla "vaba teema" all lihtsalt .
Minuarust oleks v6inud Hr. Mets postitada teemaalgatajale privaats6numi ja oma arvamus otse adressaadile selgeks teha , mitte aga kolmandates isikutes avalikult kuid umbkaudu vihjata .
Ning vihje Mb klubi liikmete vanuse ja m6istuse osas jääb m6istmatuks ??
Edaspidi soovitan Hr. Metsal olla täpsem ja korrektsem ning proovida ohjeldada oma "vihapurskeid" nii , et ei ise ega ka teised ei peaks häbenema.
Kuid yhes asjas ma olen n6us ....Me k6ik oleme inimesed ...ja teeme vigu ...
ka teie ...Hr. Mets .






RE: huvitav 126-s - Rolz - 05-02-2006

Eh, mis seal arusaamatuks jäi karl?
Kirjas ju, et 300SEL ja et 3,0 r6 mootor ja et 83 aasta. Kui lugeda hoolikalt Indreku kommentaari, siis seal ta ju ütles, et olnud originaalis 280, lihtsalt auto otsast lõpuni üles ehitatud, nn "uus tüüp" tehtud vanast.... ja mootor ka vahetatud...

Milleks üldse siin rääkida antud auto hinnast, lugegr see müügikuulutus korralikult läbi, seal ju et kapitaalselt restaureeritud, ainuüksi selle auto A osa plekiring maksab üle 100 000 krooni, rääkimata muust, see auto ei olegi inimesele, kes otsib "korralikku" "vee üks kaks kuut" 70-80 000 krooni eest....


RE: huvitav 126-s - Karl - 05-02-2006

Mnjahh,mis siin ikka vaielda.Isiklikult oleks võtnud mõne värskema ja suurema mootoriga isendi projektiks.Loomulikult maksab orig.plekiring ca 100 kilo,üldse ei vaidle.Ma pole ka öelnud,et "korraliku" 126-e saab 70-80 kiloga kätte,150 kilo pakkusin välja maksimaalselt.
Lihtsalt Eestis ei leia selisele autole ostjat,olen suht kindel.Pole meie elujärg veel nii kõrgel,et selliseid klassikuid sellise hinnaga osta......
Võtame kasvõi näiteks Martin 460-e kunagise W116-e. Auto oli restaureeritud ülikorralikult (vähemalt minu ja paljude teiste silmis).Hakkas seda müüma.....krt kas oli alguses mingi 100 kilo ja lõpus 80 kilo.Ja päris lõpus müüs 2005 aasta sügisel 50 kiloga maha selle iluduse...

Kuid jahh,eks igaüks teab ise mis hinnaga oma autot pakub.


RE: huvitav 126-s - Andres - 05-02-2006

reaalselt puudub sellisel autol väärtus, mis on ümber ehitatud ja pedereeritud. Uunikumiks teda kunagi tunnistada ei saa, originaalosade osakaal on allpool igasugust arvestust jne.

Martini 116 oli aga täpselt nii kaugel, et uus aku ja õige firma õige mustriga rehvid ning oleks võinud musta numbri külge kruvida.

Teisiti - tegu suvalise üles ehitatud kuuega mis ühegi MÕISTLIKU kollektori silmis küll mingit väärtust ei oma. Originaalis suure mootoriga ja kõva varustusastmega kuus on aga restaureerituna (sh siis orig. osadega mitte "uuema tüübi osa tuuningu" osadega) tõesti väärtuslik


RE: huvitav 126-s - kuld - 05-02-2006

Selle kuulutuse juures köitis mind rohkem sellised lisad nagu stabiilsus kontroll, pidurdusjõukontroll, differi lukustus ja kompuuter, ning loomulikult hind. Minu meelest on elektrooniliselt suht keeruline selliseid lisasid autole peale saada.
Kuid jah minu meelest on hind ikkagi ulmeline, kuna ei saa kõike auto hinnale sisse arvutada mida oled sinna sisse pannud, kuigi väga tahaks.
Olen oma autosse ka suhteliselt palju juba pannud ja arvan, et kui teda müüma hakkan praegu siis heal juhul saan selle tagasi millega ostsin. Kedagi ei huvita kui palju ja mis raha eest olen vahetanud.
To Kuldar mõtlesin tgl palju kuhu alla panna seda temat, mõtlesin tglt S-klassi alla panna algul. Kuid kuna kuulutus oli huvi pakkuv siis panin meelelahutuse alla:bisou:


RE: huvitav 126-s - indrek - 05-02-2006

Andres Kirjutas:reaalselt puudub sellisel autol väärtus, mis on ümber ehitatud ja pedereeritud. Uunikumiks teda kunagi tunnistada ei saa, originaalosade osakaal on allpool igasugust arvestust jne.

Martini 116 oli aga täpselt nii kaugel, et uus aku ja õige firma õige mustriga rehvid ning oleks võinud musta numbri külge kruvida.

Teisiti - tegu suvalise üles ehitatud kuuega mis ühegi MÕISTLIKU kollektori silmis küll mingit väärtust ei oma. Originaalis suure mootoriga ja kõva varustusastmega kuus on aga restaureerituna (sh siis orig. osadega mitte "uuema tüübi osa tuuningu" osadega) tõesti väärtuslik


Andres - sul on pedereerimisest küll ju väga valed arusaamad.

Kui keegiteeb endaauto 100% korda on siis kohe pedereerimine või. Auto omanku näol on tegu täieliku MB fännina ja sellest peakski piisama. Müügihind on tema enda asi.

Kui hind oleks ka 120000 olnud, oleks vastukaja samasugune olnud, oleks 90 000 olnud, täpselt sama asi.




RE: huvitav 126-s - Rolz - 05-02-2006

Andres Kirjutas:...originaalosade osakaal on allpool igasugust arvestust....

Millest sa seda järeldad, kui küsida tohib, pildi järgi nii hea silm?


RE: huvitav 126-s - Andres - 05-02-2006

eelnevast jutust. olle teise mootoriga siia ilma sündinud ju ja teise välimusega.

aga mis ma öelda tahtsin oli, et auto ei oma kollektorite jaoks väärtust, mitte tulevase või praeguse omaniku jaoks.

mina ei vingi üldse hinna üle... natuke karm on ja raske lahti saada aga auto võib vabalt viimasepeal olla.