Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
1994 280E 142kw mootori elektriskeem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem (/showthread.php?tid=6903)



1994 280E 142kw mootori elektriskeem - ahto - 01-12-2007

Tere,

Otsin elektriskeemi 2.8 R6 mootorile 142kw 1994 280E automaat. Ees ootab mootorijuhtmepundi vahetamine ning sooviks tutvuda skeemiga. Internetist ei ole veel leidnud.

Kas keegi äkki oskab viidata? Või ehk on kellegil olemas vastav raamat (kui oleks võimalik laenata)?

Parimat,
Ahto


RE: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem - hents99 - 01-12-2007

Ma varsti postitan sulle siia ühe lingi, kus on skeem olemas. Autodata miskises vanemas variandis on skeem samuti olemas.
Soovitan sul teha uus juhtmestik korralikust silikoonjuhtmest. Mercedes-Benz on teind miskised keskkonnasõbralikud lagunevad juhtmed. Mul on tegelt üks punt mootorijuhtmeid üle, kui tahad 1:1 teha, ma võin nad sulle laenata. Mul on isegi aju pistikud jne olemas, saaksid ühe jutiga kõik ära teha, pärast annad oma pistikud näiteks tagasi. Mul on küll 3.2 mootori pealt juhtmed aga elektriskeem on identne.
Ma Tartu kandis, kui tahad, siis võta ühendust.

5204688


RE: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem - hents99 - 01-12-2007

1.pool
2. pool


RE: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem - ahto - 02-12-2007

Tänud skeemide eest! Nüüd pean nats seedima neid, hehe...

Mõte on hea.. aga ma asun pealinnas. Arvan, et kui vanu pistikuid kasutada saab, siis võtan juhtmed nagunii kohe lahti ja saan nende järgi teha...

PS! Kas mitte autolib.diakom lehel E320 täpsem skeem ei ole E280-le?


RE: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem - hents99 - 02-12-2007

Ma arvan, et isegi on. Kiirelt viskasin pilgu peale ja niipalju kui nägin, siis kattus. Aga soovitan jah E320 oma vaadata, see täpselt sama. Mootor ise peaks samuti idente olema, kolvikäik on pisut lühem, sisselaske kolle runnerid on väiksema diameetriga, vb ka pihustid.
Huvitav, kas oleks võimalik teha 3.2 ajuga + sisselaskega 2.8 mootor veidi võimsamaks? Tavaliselt vist käib vastupidi, suurema mootori aju väiksema peale. Ma mõtlesin seda proovida küüraka peal, seal sama 2.8 mootor, mul 3.2 originaalaju üle. Confusedilly:

Vist siiski loll idee, kell kah hiline.


RE: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem - ahto - 02-12-2007

Mida juhtmevalikul silmas pidada? Saan aru, et kasutama peaks silikoonisolatsiooniga vaskjuhet, mille temp. vahemik on -60 kuni +180 C. Pindalaga 0.75 - 1.0 mm2 näiteks?

Näiteks midagi sellised: http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=55-570-38 ?


RE: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem - marek - 02-12-2007

arvesta, et enamus pistikuid muutuvad tolmuks!


RE: 1994 280E 142kw mootori elektriskeem - hents99 - 03-12-2007

Võta jupp vana juhet kaasa ja lase selle järgi uut osta, ainult et silikooni.
VR andurite + sisselaske õhu temperatuuri anduri juhtme võid samaks jätta, need on korralikud ja pärast ei pea vaeva nägema varjestusega. Kui korralikult teha, siis pihustite pistikud võid samuti uued osta, muude andurite pistikuid mina ei leidnud, kasutasin vanu.
Pärast võid silikooniga(nagu zelee jääb) pistikuotsad üle käia, et kondents vms ligi ei pääseks.
Tegelt annab ka kõiki olemasolevaid pistikuid kasutada.
Kasuta kindlasti ühenduste isoleerimiseks 2x termokahanevat isolatsiooni. Neid on saada igas mõõdus.

Edit: Enne paigaldamist puhasta kõik pistiku kontaktpinnad ära, selleks on müügil mingi keemia, aerosoolpudelis, kui tevalost ostad, siis seal on täitsa olemas ja nad oskavad ka soovitada, kus ja millist kontaktipuhastajat kasutada.