Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
E270CDI w211'02-> head ja vead? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: E270CDI w211'02-> head ja vead? (/showthread.php?tid=6659)



E270CDI w211'02-> head ja vead? - Carlo1 - 07-11-2007

tjh Tere!

Sooviksin teadakes hja mis mõtlevad head Mercedes-Benz E270cdi Elegance 2002a kohta?
Et mis nende mudelites on nõrgad ja tugevad küljed ( kere )

Ette tänades


edit: pealkiri.


RE: Palunks negtivseid ja posetivseid soovitusedMB 270 Elegance2002 - marek - 07-11-2007

Carlo1 Kirjutas:tjh Tere!

Sooviksin teadakes hja mis mõtlevad head Mercedes-Benz E270cdi Elegance 2002a kohta?
Et mis nende mudelites on nõrgad ja tugevad küljed ( kere )

Ette tänades

210 või 211?


RE: Palunks negtivseid ja posetivseid soovitusedMB 270 Elegance2002 - Carlo1 - 08-11-2007

Tere Jälle
Oli ikka 211


RE: Palunks negtivseid ja posetivseid soovitusedMB 270 Elegance2002 - marek - 08-11-2007

Carlo1 Kirjutas:Tere Jälle
Oli ikka 211
põhiline on vist esisild, 100000-150000km vahel tuleb reeglina kõik jupid esisillas ära vahetada. seda juhul kui auto uuena eestist ostetud, sest meie teed on ju nii head. midagi ulmelist ei ole, kogu esisilla remont on ca 10k. b juppe saada ei ole vist veel. tuleb ette ka tarkvara vigu, aga seda saab uuendada. 1 tüüpviga on ka tegelikult, see on pagassil olev LED'idega pidurituli, kui tihti autot pesta ja igakord uhada tohutu survega vett selle pihata, siis mädaneb sisu lihtsalt ära ja ledid kustuvad. tänu sitale kütusele tuleb vahest ka pihusted vahetada. esimestel mudelitel tuleb ette ka käigukasti vigu(õigemini jahutusradika defekt), jahutusvedelik satub käigukasti! remont ca 15-25k. väga öko on ka, maal kruisiga 5-6, linnas rahulikult 7-8, rapsides 9-10.

väga hea auto on. IMO.


RE: E270CDI w211'02-> head ja vead? - Carlo1 - 09-11-2007

Tänan infi eest Smile)

Aga ikka küsimusi veel tekib ju kui tahad et auto oleks idealne ja küsid ikka ju targade vendade kääestSmile

Diisli mootor uurised liga kõvasti mis soovitaksid teha või vahetada motoril et hääl oleks vaikse??
Läbi sõit on 215000km

Tänan


RE: E270CDI w211'02-> head ja vead? - Carlo1 - 10-11-2007

Vb.veel küsimus mis viga võib oilla kui on rahuliku linna sõitmisel võtab 13 liitridSad(((???


RE: E270CDI w211'02-> head ja vead? - Butelio - 18-11-2007

endal ka mul 2003 e270 cdi ja minu arust üks suur viga see auto ongi! Mina isiklikult ei soovita akellegil seda osta..ühe asja parandad ja kohe läheb teine..muidugi see kasti viga on kõigil diidlitel mis üle 2.0 mootori ja mitte ainult mersudel vaid ka audi ja vw kuna diislil vääne nii suur et lõhub turbiini lihtslt ära! airmatic on ka väga õnnetu asi..sain just vahetatud kõik neli amorti ja padjad ja pumba ning hind 80000.- juppe läheb palju ning enamus ainult a varuosa aga sõidu poolest on vägagi ok ja öko ka! Minul on näiteks juba esindusevennad tuttavad jubaBig Grin


RE: E270CDI w211'02-> head ja vead? - marek - 18-11-2007

Butelio Kirjutas:endal ka mul 2003 e270 cdi ja minu arust üks suur viga see auto ongi! Mina isiklikult ei soovita akellegil seda osta..ühe asja parandad ja kohe läheb teine..

enne sind oli saksas takso ja siis rootsis takso ja nüüd sul? nende disladega on selline lugu, et uuele pannakse kohe istmetele ja roolile katted peale ja siis kui müüki läheb on kõik nagu uus. lisaks tuunitakse spidole ilusad numbrid. :pissed2:


RE: E270CDI w211'02-> head ja vead? - indrek - 18-11-2007

Marekil jutt jummala õige. Isegi saksas käies sai Stuttgartist 211 ga lennujaama mindud ja kõik astmelauad olid teibitud, istmetel viisakad katted ja isegi see plafoon oli niiviisi katusele pandud, et märki järgi ei jääks.

Neil pidi seal kasutusrendiga niiviisi olema, et saavad odavama kuumakse, kui need nõuded täidetud on.