Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kütusekoguse reguleerimine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Kütusekoguse reguleerimine (/showthread.php?tid=6056)



Kütusekoguse reguleerimine - ferdinand - 11-09-2007

Kas 2 liitrisel diiselmootoril (MB 200 aastast 87) on võimalik kuidagi kütusekogust reguleerida? Natuke kaasaegsematel masinatel reguleeritakse pumbakaane nihutamisega, kuid sellel ei leidnud ühtegi kohta ega võimalust? On selline reguleerimine üldse võimalik?
Tänud!


RE: Kütusekoguse reguleerimine - ferdinand - 11-09-2007

Muidu suhteliselt normaalne masin, aga sõita ei saa sest hoogu tuleb jalaga juurde lükata. Tahma ka ei aja seetõttu eeldangi, et kütust võrreldes õhuga vähe.


RE: Kütusekoguse reguleerimine - Andres65 - 12-09-2007

Kütusekoguse reguleerimiseks pump maha ja stendi, kus siis see asi paika keeratakse. Tahma puudumine võib viidata ka kulunud pumbale, kus täisvõimsusele vajalikku kütusekogust pihustitesse ei saadeta.


RE: Kütusekoguse reguleerimine - R129 - 12-09-2007

Kas sellel pole mitte nii, et lõpprikastus kruvi hoiab vedru pingsust, millega piiratakse ära maksimaalküttekogus. Ja see pannakse stendis paika
Mehaanilisel (ilma elaktroonikata) lattpumbal peaks see kruvi olema minu mäletamist mööda pumba salongipoolses otsas ja seal on ka kontromutter veel peal (millega kruvi fikseeritakse). Ühele poole keerates maks pöörded tõusevad, teisele poole langevad.

Ei ole kindel aga peaks olema üks kuuskant polt mida paremale keerates tõusevad pöörded- pool pööret 150 p/min.

Aga parem oleks kui sa oma WIN koodi siia paned - siis saab kohe teada mis mootor jne.


RE: Kütusekoguse reguleerimine - ferdinand - 12-09-2007

R129 Kirjutas:Kas sellel pole mitte nii, et lõpprikastus kruvi hoiab vedru pingsust, millega piiratakse ära maksimaalküttekogus. Ja see pannakse stendis paika
Mehaanilisel (ilma elaktroonikata) lattpumbal peaks see kruvi olema minu mäletamist mööda pumba salongipoolses otsas ja seal on ka kontromutter veel peal (millega kruvi fikseeritakse). Ühele poole keerates maks pöörded tõusevad, teisele poole langevad.

Ei ole kindel aga peaks olema üks kuuskant polt mida paremale keerates tõusevad pöörded- pool pööret 150 p/min.

Aga parem oleks kui sa oma WIN koodi siia paned - siis saab kohe teada mis mootor jne.
Salongipoolses otsas on mingisugune vaakumregulaator keerme otsas, vist tõesti kontramutriga. Siis ilmselt seda peakski keerama?
Selle ajastu (87 aasta) 2liitrised (53KW) isendid peaksid ju kõik ühesugused olema.


RE: Kütusekoguse reguleerimine - R129 - 12-09-2007

Mina ei tea mis aastal mis mootor ja kere oli, mina tahaks lihtsalt mootori numbrit, siis teab millisest žurnaalist vaadata lihtsalt.


RE: Kütusekoguse reguleerimine - Laur - 12-09-2007

Ülal kirjeldatud kruvi on tühikäigu pöörete reguleerimiseks.
Kütuse koguse reguleerimiseks pump laiali võtta.


Mõtetud postitused kustutasin ära!