Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. (/showthread.php?tid=5876)



K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - marko9bbb - 22-08-2007

Teema ise olemas teises foorumis,niiet panen lingi kus sama teema..

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=78386

Oskab keegi ehk aidata?:confusedangry:


RE: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - hellrix - 22-08-2007

No see vana amordipadi ju puhta läbi omadega. Hõõrdumis jäljed ju näha. See peaks ikka ühes tükis olema. Tõsta kapott üles ja vajuta esiosa peale, peaksid aru saama, kuidas töötab uus ja mida teeb vana.


RE: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - marko9bbb - 22-08-2007

hellrix Kirjutas:No see vana amordipadi ju puhta läbi omadega. Hõõrdumis jäljed ju näha. See peaks ikka ühes tükis olema. Tõsta kapott üles ja vajuta esiosa peale, peaksid aru saama, kuidas töötab uus ja mida teeb vana.

niiet probleem võib selles olla?


RE: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - hellrix - 22-08-2007

Arvata võib. Padja pead ära vahetama niikuinii, muidu tuleb august läbi sõites amort läbi kapoti ka veel.


RE: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - marko9bbb - 23-08-2007

ok,tänud vastanuile,üritan selle kiirelt ära vahetada..
üks küsimus siiski veel,kuidas seda vahetada?:tongue:pole seda kunagi teinud niiet ei tea mis selleks teha tujleb,mis ära võtta jne..nagu ma aru saan tuleb amort ära võtta


RE: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - strong - 23-08-2007

Ei tule ära võtta amorti. Kodustes tingimustes tehes, peaks asi järgnevalt käima: Kapott üles, autol ratas alt ära, ,toestad õõtsa ära alt, amort lahti ülevalt otsast, tõstad autot veel, niipalju kui kannatab, keerad padja lahti, sikutad amordi sisse, vahetad padja ära, lased amordi välja tagasi, lased auto maha jälle, padi kinni kere külge, amort padja külge, kapott kinni, ratas alla. Tehtud!

PS! Kuna stabilisaatorvarras ei lase õõtsa alla eriti, siis võib selle ka lahti lasta lanze küljes, seda lihtne tagasi panna.


RE: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - marko9bbb - 23-08-2007

strong Kirjutas:Ei tule ära võtta amorti. Kodustes tingimustes tehes, peaks asi järgnevalt käima: Kapott üles, autol ratas alt ära, ,toestad õõtsa ära alt, amort lahti ülevalt otsast, tõstad autot veel, niipalju kui kannatab, keerad padja lahti, sikutad amordi sisse, vahetad padja ära, lased amordi välja tagasi, lased auto maha jälle, padi kinni kere külge, amort padja külge, kapott kinni, ratas alla. Tehtud!

PS! Kuna stabilisaatorvarras ei lase õõtsa alla eriti, siis võib selle ka lahti lasta lanze küljes, seda lihtne tagasi panna.

selge,mis on umbes ajakulu selle vahetusel??homme peale viite tahax teha/lasta teha ära selle,aga omal siis megakiire ja vaja võimalikult kiirelt juba sõitu minna.


RE: K:Amordi esimene ülemine tugipuks/tugilaager. - marko9bbb - 26-08-2007

vahetatud,teema lukku