Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W211 320cdi 150kw limpmode - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W211 320cdi 150kw limpmode (/showthread.php?tid=51327)



W211 320cdi 150kw limpmode - allarh - 30-05-2020

Tere

Autol kaob suvalisel hetkel jõud ära ja turbot enam taga pole, enamasti aitab välja suretamine ja pärast toimib jälle, aga mitte alati. Viga ei esine pidevalt, vahel saab 1-2 päeva ilma probleemideta sõita. Mootori tuli vahest läheb põlema ja vahest mitte, kui avariisse läheb. Iga kord on samad vead, õhukulu lugeja ja egr, korra ka turborõhu anduri viga olnud.
Kontrollides egr'i oli näha et on kulunud ja hakkis mitmes kohas kinni, sai uus pandud aga ei muutunud midagi. Prooviks sain õhukulugeja töötavalt autolt, aga järgmisel päeval oli sama jama ja samad veakoodid. Nüüd sai prooviks ära vahetatud turborõhu andur, peale selle vahetust on pidevalt avariis ja mootori tuli põleb koguaeg. Vahetatud varuosad olid uued v.a õhulugeja aga see tuli toimivalt autolt.
Ideed otsas, äkki keegi kokku puutunud sama probleemiga või teab milles viga?


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - madis71 - 31-05-2020

See teema on siin pikalt ja palju käsitletud.Ütle veel et ka pärast cruiscontroli kasutamist läheb avarii reshiimi...Puusaltpannes-pihustid....lase stendis ära kontrollida,piisab kui 1 pihusti ühel ajahetkel ei toimeta ühe korra õigesti...
Kui tähelepanelikult jälgid siis ilmselt laheb avariisse ühel kindlal sõidu reshiimil....


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - allarh - 31-05-2020

Läheb täiesti erinevata sõidustiilidega avariisse, ei ole vahet kas sõita püsikaga või mitte. Arvutiga vaadates pihusti näite, siis kõik ilusad ühtlased näidud. Töötab ja käivitub ka viisakalt, musta ei viska tagant absoluutselt, pihusteid ise ei kahtlustaks. Kunagi kui ühe pihusti näidud olid kehvemad, siis käivitades lonkas veidi jne, pärast vahetust see viga kadus.
Veider et pärast turborõhu anduri vahetust pidevalt avariis, ei aita enam välja suretamine, pidevalt jõuetu.


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - madis71 - 01-06-2020

(31-05-2020, 11:41 PM)allarh Kirjutas: Läheb täiesti erinevata sõidustiilidega avariisse, ei ole vahet kas sõita püsikaga või mitte. Arvutiga vaadates pihusti näite, siis kõik ilusad ühtlased näidud. Töötab ja käivitub ka viisakalt, musta ei viska tagant absoluutselt, pihusteid ise ei kahtlustaks. Kunagi kui ühe pihusti näidud olid kehvemad, siis käivitades lonkas veidi jne, pärast vahetust see viga kadus.
Veider et pärast turborõhu anduri vahetust pidevalt avariis, ei aita enam välja suretamine, pidevalt jõuetu.

Just nimelt arvuti ei näita. Tean ise 3 mersut millel olid just selline sümptom koos sinupoolt kirjeldatud koodidega ....(Üks isend oli enda oma) .Minul oli EGR-i viga mida näitas.(koodi ei mäleta hetkel aga maakeeli tölgituna "liiga suur õhukogus" või midagi sellist) Limpmodesse minekuks piisab VAID ühest, toonitan ühe pihusti mitte avanemisest töötakti ajal ja ongi korras......ma ise ka kunagi ei uskunud et pihusti jama on sest midagi ei viidanud sellele.Jälile sain sellega et sõiduajaks panin testri pihustite"EKG-d jälgima".Kui ekg-s sirge joon näitab surma siis pihusti puhul kukkus graafika sirgejooneliselt alla,ning seejärel koheselt ülesse tagasi..jutt sai keeruline aga äkki hoomadSmile



RE: W211 320cdi 150kw limpmode - v6sa - 01-06-2020

Lisaks mittedokementeeritud pihustiveale on veel võimalus, et õhukulu ei klapi. Milleks piisab kenasti sellest, et suurema rõhu all hakkab mõni liitekoht lekkima ja sisselaskerõhk ei tõuse nii kiiresti, kui auto ootab.

Meite Rrrohelisel (tean, pole sama mootor, aga sama loogikaga küll) on praegu just see kala: kui sõites lasta korraks gaas järele (jõuad näituseks veoautole järele) õhutemperatuurivahemikus +5-+15 ja seejärel gaasi muljuda, lööb avariisse. Rahulikul sõidul kannatab päris kaua purjetada enne, kui pahandama hakkab. Miinuskraadidel samuti. Kuumaga ei ole ka enne läinud ja ei läinud ka eelmisel neljapäeval +20 juures. Põhjuseks arvan kahtlast vahejahutit, mis koha peal gaasitades ei leki, aga mille ühe otsavanni juures on kahtlane koht. Rõhutõus olla ka ühe asja rohkem tundva inimese arvates aeglasevõitu.

Jutu mõte on selles, et hetkel on Sul viga, mida arvuti otse ei näita. Näiteks juhtmestiku kala või kereühendus hapu.

Tasub võimalusel ka kontrollida, kas tegelik sisselaskerõhk ja auto nähtav ikka on võrdsed. Et seal labaselt andur ei kalaks.


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - Laur - 01-06-2020

210 turbo liigutamine vaakumiga.
Sa võid oma rohelisel proovida solenoidid ringi tõsta egri omaga.


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - allarh - 01-06-2020

Täna kõrvalt kuulates kui auto läks proovitiirule, kostus imelik turbo vile/susin, mida pole enne täheldanud, sest autost seda ei kuule. Hääl polnud valju, kuid siiski olemas. Lasen selle osa järgmine kord üle vaadata kui tõstukile saab auto.


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - v6sa - 01-06-2020

(01-06-2020, 08:18 PM)allarh Kirjutas: Täna kõrvalt kuulates kui auto läks proovitiirule, kostus imelik turbo vile/susin, mida pole enne täheldanud, sest autost seda ei kuule.
...

Vaata kogu sisselasketorustik üle. Vaht (nõudepesuvahendi vesilahusSmile abiks lekete otsimisel. Arvesta, et koha peal paarutades ei pruugi rõhku üles saadagi, liide võib hakata lekkima alles püsiva rõhu all sõites...


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - madis71 - 10-06-2020

Kui korda oled saanud anna teistele kaaskannatajatele ka teada mis viga.Sellise kirjeldusega on suht sagedasti esinev probleem.


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - allarh - 31-07-2020

Viimasest postitusest palju aega möödas, aga viga ikka alles. Sisselaske osa ja intercooler vaadati üle ja seal osas pidi kõik korras olema. Pihustid said igaks juhuks stenditud, kuigi ise seal viga pigem ei kahtlustanud, oleks võinud tegemata jätta kuna näidud korras. Vahepeal sõitis auto 2 nädalat nii nagu peab ja viga ei esinenud kordagi. Siis hakkas jälle vahelduva eduga streikima ja tekkinud mõned uued sümptomid. Kui mootorituli põleb siis lisaks jõuetusele mootor puterdab ja paar silindrit ei tööta vahepeal ja tagant must suits väljas kui mootor lonkab. Selle vea puhul ei aita ka väljasuretamine, algab ja lõppeb suvalisel ajal see lonkamine.

Nüüd näitab latirõhuanduri viga, vaheldumisi liiga kõrge rõhk latis ja liiga madal rõhk latis ja lisaks vahetevahel tekib etteande pumba viga. Mõõdeti manuaalselt etteande pumba rõhku ja see oli 3,4 või 3,6bari(täpselt ei mäleta enam kumb oli, aga töömees ütles et see nii nagu peab), see hetk kui viga esines ja autol paar silindrit ei töötand korralikult ja puterdas.
Prooviks sai vahetatud ära latirõhu andur, mis tuli toimiva auto pealt, aga tulemus sama. Lisaks kontrolliti latirõhu anduri juhtmestik kogu pikkuses ära ja inspekteeriti auto aju visuaalselt, mingeid nähtavaid kahjustusi ei täheldatud.
Ei ole enam ideid, milles võiks viga olla. Kuskilt interneti avarustest lugesin, et sellel mootoril sisselaskes mingid klapid, mis võivad veidraid asju põhjustada kui kinni jäävad. Või pigem sellist asja need ei põhjusta? Hetkel plaan sisselaske kolle maha võtta ja vaadata mis seis seal on.

Lisaks viga vist veidi rohkem süvenenud, kuna vahetevahel vaikselt veeredes ja foori taga seisma jäädes auto lausa välja surnud mitmel korral.


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - madis71 - 31-07-2020

Vaata siin ringi kes saab sind Stariga korralikult ülekuulatud.Sul sellised sümptomid mis kindlasti on jätnud korralikud jäljed maha...
Kui kasvõi veakoodid saaks oskaksime siitpoolt ehk rohkem abistada....


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - v6sa - 31-07-2020

(01-06-2020, 10:55 AM)v6sa Kirjutas: ...
Jutu mõte on selles, et hetkel on Sul viga, mida arvuti otse ei näita. Näiteks juhtmestiku kala või kereühendus hapu.

Tasub võimalusel ka kontrollida, kas tegelik sisselaskerõhk ja auto nähtav ikka on võrdsed. Et seal labaselt andur ei kalaks.

Kereühendus on kontrollitud? Ikka käega, kangutades, mitte pilku peale visates?

Mismoodi sisselaset kontrolliti, kui klappide seisust pole aimu? Ei kontrollitud ju, ainult visati pilk peale ja tõdeti küljes olevaks...Eusa_wall

Kas sisselaskerõhku (õhurõhk sisselasketraktis peale turbot) on mõõdetud? Ja see tulemus on võrdne auto kuvatavaga?


RE: W211 320cdi 150kw limpmode - madis71 - 31-07-2020

(31-07-2020, 09:19 AM)v6sa Kirjutas:
(01-06-2020, 10:55 AM)v6sa Kirjutas: ...
Jutu mõte on selles, et hetkel on Sul viga, mida arvuti otse ei näita. Näiteks juhtmestiku kala või kereühendus hapu.

Tasub võimalusel ka kontrollida, kas tegelik sisselaskerõhk ja auto nähtav ikka on võrdsed. Et seal labaselt andur ei kalaks.

Kereühendus on kontrollitud? Ikka käega, kangutades, mitte pilku peale visates?

Mismoodi sisselaset kontrolliti, kui klappide seisust pole aimu? Ei kontrollitud ju, ainult visati pilk peale ja tõdeti küljes olevaks...Eusa_wall

Kas sisselaskerõhku (õhurõhk sisselasketraktis peale turbot) on mõõdetud? Ja see tulemus on võrdne auto kuvatavaga?
kusjuures kui on juhtmestiu kala,näiteks lühiajaline katkestus siis paljude elektriliselt juhitavate asjade puhul (rõhu regulaator,koguseklapp,servomootor)jätab märgi maha mis maakeeli kõlab umbes nii et ühendus katkendlik ,impulsiivne jne.




RE: W211 320cdi 150kw limpmode - MadisMM - 04-09-2020

Kas leidsid vea üles?