Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W164 küsimused - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: R, M, GL, G-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Teema: W164 küsimused (/showthread.php?tid=50633)



W164 küsimused - tommm - 21-10-2019

Sai peale pikki otsinguid koju toodud üks W164, 350 diisel, 2011. LS230k

Olgugi, et tegu oli kontrollitutest kõige paremas korras isendiga, siis päris ilma ühegi "iseloomuliku nüansita" vist seda mudelit ei leiagi.

1) Aeg-ajalt (mitte iga kord) pärast käivitust D või R peale pannes kostub armatuurist 1-2 sekundi pikkune piiks. Ühtegi tuld põlema ei löö ja veateadet armatuuris ei ole. Tean, et paar parkimisandurit on surnud, parktronic seetõttu välja lülitatud - kas surnud andur võib seda piiksu tekitada?

2) Airmaticus on kuskil mingi väike leke. Kui mitu päeva ei sõida, siis auto vajub õrnalt allapoole, eest nagu rohkem. Käivitades tõuseb nii esi- kui tagaosa ilusti ja kiiresti paika. Kompressor?

3) Külmalt on esimesed käiguvahetused tunda, paar esimest kilomeetrit - edasi käib nagu kulda. Kas ja mis siin kontrollima peaks?




RE: W164 küsimused - kaupo51 - 21-10-2019

Ilmselt oleks tark tegu autole tester läbi OBD pistiku külge panna ja vaadata mida auto "räägib".
2011 aasta auto võiks testri vahendusel nii mõndagi "rääkida".
Siis saad edasi tegutseda. Pöördu mõnesse MB remondiga tegutsevasse ettevõttesse.


RE: W164 küsimused - tommm - 21-10-2019

MB Abis pandi juhtmed külge ostueelse kontrolli käigus. Koolenud andurid tulid sealt ilmselt välja, aga teise ja kolmanda punkti osas ühtegi märget ei olnud.


RE: W164 küsimused - herki - 22-10-2019

Tere,

Seda õhuleket on ilmselt raske tuvastada, kui ta minimaalselt lekib. Kompressoris ei saa ju asi olla, kuna käivitades pumpab rõhud üles. Seebiveega liine kontrollima. Suure tõenäosusega leke nii väike, et ega selle leidmine kerge ei ole.

Kasti kohapealt on ilmselt õli vahetus abiks. Soovitav on seda vahetada 80000-100000 km tagant. Mine lase Hõbenooles ära vahetada ja ilmselt läheb sõit paremaks. Kuna see kast pidi olema väga tundlik õlide osas, siis lase see spetsialistide juures ära vahetada.

https://www.hobenool.eu/mercedes-benz-automaatkaigukastid/
su autol peaks 722.9 kast olema

Herki


RE: W164 küsimused - tommm - 22-10-2019

Tänud vastuste eest.

Käigukasti õli näitab hooldusajaloo järgi, et on 188k pealt Hortis vahetatud. Aga vaatan mis variante Hõbenooles pakutakse.

Airmaticu osas väljendasin ennast vast liiga lühidalt. Kahtlustasin kompressorit või sellega seonduvat sellepärast, et vajub nii eest kui tagant. Ees kusjuures uued amordid koos patjadega.




RE: W164 küsimused - tommm - 27-10-2019

Piiksumine tundub olevat tõepoolest Parktronicuga seotud. Kui enne sõitu see maha võtta, siis ei piiksu midagi. MB Abist öeldi suurusjärk 50-75€ per värvitud andur ja suurusjärk 100€ tööraha kuna ilma stange maha võtmiseta neid konkreetseid andureid ei vaheta. Kas keegi pakub kuskil mingit märgatavalt soodsamat varianti? Kas teda saab seniks kuskilt menüüst kapitaalsemalt ka välja lülitada, et pärast iga käivitust uuesti sisse ei lülitaks?

Auto seisis nüüd tänase õhtupoolikuni alates neljapäevast. Selle ajaga vajus esimene ots ca 3-4cm, tagumine ots ca 2-3 cm. Nüüd varsti puhkuse aeg seisab masin nädala, saab näha kas tagasi tulles on täitsa põhja vajunud.

Masinal on ka originaal lisasoojendi koodiga 228 AUXILIARY HEATER. Ilma puldita kahjuks. Kas sellele on võimalik pult kuidagi juurde tekitada või ongi ainult taimeriga variant?

Kui mõõtsin koopaäärtest õhkvedrustuse vajumist jäi masin maja ette pärast 5-10 minutiks tiksuma. Sõitma hakates käiguvahetused perfektsed ehk midagi jõudis selle ajaga soojaks minna? Hõbenoolest soovitati esmalt diagnosti ja soovitavalt Kadrinas. Ei teagi nüüd, kust pihta hakata.

Aga sõita on mõnus Icon_razz


RE: W164 küsimused - herki - 28-10-2019

Tere,

Anduri võid tellida https://aeromotors.ee/kataloog/mercedes-benz/m-class-w164/ml-350-4-matic-164-186/mugavusseadmed/parkimisabi-tagurdushoiatus?of=m5415;t18591;s10718
Ebayst saad veel odavamalt. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=A2215420417&_sacat=0
Mul on Ebayst tellitud ja töötavad. Värvi lased värvopoest enda masina koodi järgi aerosooli segada ja värvid ise ära.
Aga vahetus on jah paras keberniit.

Herki

(27-10-2019, 09:31 PM)tommm Kirjutas: Piiksumine tundub olevat tõepoolest Parktronicuga seotud. Kui enne sõitu see maha võtta, siis ei piiksu midagi. MB Abist öeldi suurusjärk 50-75€ per värvitud andur ja suurusjärk 100€ tööraha kuna ilma stange maha võtmiseta neid konkreetseid andureid ei vaheta. Kas keegi pakub kuskil mingit märgatavalt soodsamat varianti? Kas teda saab seniks kuskilt menüüst kapitaalsemalt ka välja lülitada, et pärast iga käivitust uuesti sisse ei lülitaks?

Auto seisis nüüd tänase õhtupoolikuni alates neljapäevast. Selle ajaga vajus esimene ots ca 3-4cm, tagumine ots ca 2-3 cm. Nüüd varsti puhkuse aeg seisab masin nädala, saab näha kas tagasi tulles on täitsa põhja vajunud.

Masinal on ka originaal lisasoojendi koodiga 228 AUXILIARY HEATER. Ilma puldita kahjuks. Kas sellele on võimalik pult kuidagi juurde tekitada või ongi ainult taimeriga variant?

Kui mõõtsin koopaäärtest õhkvedrustuse vajumist jäi masin maja ette pärast 5-10 minutiks tiksuma. Sõitma hakates käiguvahetused perfektsed ehk midagi jõudis selle ajaga soojaks minna? Hõbenoolest soovitati esmalt diagnosti ja soovitavalt Kadrinas. Ei teagi nüüd, kust pihta hakata.

Aga sõita on mõnus Icon_razz




RE: W164 küsimused - Zlang - 03-11-2019

Parkimisanduri vahetamisel ise, ole ettevaatlik ,et selle kinnitusi ära ei lõhu. Mul oli andur pesas lahti, üks kinnitus murdunud. Panin kogu kupatuse silikooniga kinni. Pidev suvalisel hetkel piiksumine kadus.