Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
M113K kestvus (430.000km)? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: R, M, GL, G-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Teema: M113K kestvus (430.000km)? (/showthread.php?tid=50599)



M113K kestvus (430.000km)? - nostromo - 10-10-2019

Kas 430.000km M113K 368kW vöib veel kesta vöi on tavaliselt juba otsakorral?


RE: M113K kestvus (430.000km)? - HotPapa - 12-10-2019

Ma arvan, et siin tekib ka küsimus, et kui sina seda tahad kunagi edasi müüa, siis kes sinu käest sellise LS´iga ta ära ostab? Ainult sõber või tuttav, kes on auto ajalooga täiesti kursis. Kui jätad endale 10+ aastaks siis vahet pole.


RE: M113K kestvus (430.000km)? - väikemees - 12-10-2019

Mul oli kunagi E430, läbisõit 450000. Oli ka mõte, et paneks kompressori peale. Ei olnud mina ainuke sellise mõttega ja inglise keelsetest foorumitest käis läbi ikka arvamus, üle 100tuh läbinud mootoritel tuleks eelnevalt mootor juppideks võtta, vajalikud osad asendada ja siis kompressor peale panna. See selleks. Teine probleem sellise läbisõidu juures kaasneb on auto võib juba väsinud olla, oleneb kuidas on kasutatud. Kardaan, käigukast, elektroonika, uksetihendid jne jne.



RE: M113K kestvus (430.000km)? - nostromo - 13-10-2019

Jep, vaatan homme enne ärasõitu üle kui võimalik.

Ei plaani päris 10 aastaks aga aastataks küll, plaan ikka vaikselt edasi liikuda. Praegu 2008-2011 G55, 2-3a pärast ehk 2012-2017 sisuga G63 ja kunagi tahaks ikka seda uut 2018 G63 aga selleks kulub vast tõesti ligi 10a.

Jutt siis sellest tumesinisest 007GSK 2007a mis mõned päevad tagasi Silberis müüki tuli-Eesti ju väike-teab keegi kuidas sellisele autole selline ls sai tekkida?

Iga jumala päev keskmiselt 100km ja seda 12 aastat järjest.

https://www.auto24.ee/used/3241655

2015 augustis Pärnus igatahes mingi hallipäine onkel roolis:

[Pilt: mercedes-benz-g-55-amg-c654302082015223140_1.jpg]


M113K kestvus (430.000km)? - .Alar. - 15-10-2019

Sellised läbisõidud tekivad autot igapäevaselt kasutades - ma tean nt me firmas 2te inimest, kes tööpäeviti Pärnu-Keila-Pärnu teevad



RE: M113K kestvus (430.000km)? - nostromo - 15-10-2019

Ega linnavahel on päris raske sellist ls saavutada.

Käisin täna vaatamas. Üldmulje hea kuid roostemulle ikka leidus. Hooldusajalugu oli korralik.

Ainuke suurem viga mis silma jäi kõrvalistuja põrand läbimärg-arvati et äravool ummistunud, lubati korda teha.

36.000€ leiab ka 130.000km isendeid Mobilest olgugi et vanema 2001-2007 sisuga:

https://youtu.be/FzeWevu14JE

Kui kunagi enda 2007 G55 müüsin siis ka osasid ehmatas 223.000km ls. Kuigi auto oli perfektses korras.

Ehk seda on hiljem sisuliselt võimatu edasi müüa muidu võiks isegi mõelda aga plaanis ikka vaikselt edasi liikuda ja 3-4a pärast G63 vastu vahetada.




RE: M113K kestvus (430.000km)? - shed - 15-10-2019

Kuhu sa edasi liigud? Sul pole ju mingit g klassi veel, juba jupp aega käib mingi ulme ostuteemade tegemine ja uurimine, oled plaani pidand ka et kunas siis tehinguks läheb? Sorri aga tundub juba naljakas.


RE: M113K kestvus (430.000km)? - väikemees - 15-10-2019

Naljaks võib tunduda aga ometi on tal mitu autot olnud ja kõik on ka müüdud saadud.


RE: M113K kestvus (430.000km)? - nostromo - 16-10-2019

shed-kui veel aru pole saanud siis tegemist pole just Skoda Octaviaga mida valida iga päev tuhandete seast ka Eestis.

Viimane norm pakkumine müüdi eelmine kevad 38.000€ 2008 must korralik (ls ca 250.000).

Praegune Silberi 2004 must on lootusetult käest lastud (mootor ergas aga köik muu väsinud) ja sinisel 423.000km. Pole just ahvatlevad variandid.
Tartu 2006 43K ka veidi ülehinnatud ja vana (pre 2008 sisuga)-ei tahaks enam.

Otseselt kiiret pole kuigi isu on suur-eriti pärast proovisöite. Aga enne CL-i müüki ei juhtu midagi kuna pole 2 autokohta. Seega töenäoliselt jääb kevadesse-märtsi.

Kusjuures olen imestanud kuidas 55 oma hinda hoiavad-eriti pärast uue 63 väljatulekut. Nimelt 63-l on meeletud tarneprobleemid-tehas ei suuda niipalju toota kui nöudlust kuigi mudel varsti juba 2a vana.

Ja miks mitte eri variante ka foorumis lahata. Eesti ju tibatilluke ja neid ikka liigub meie tänavatel ning järsku keegi teab kedagi kes plaanib just sobiva müüki. Sest Saksasse järgiminek on minu jaoks üsna ajakulukas ja riskantne.

Teine pöhjus miks asi venib kuna ei taha enam osta liisingusse nagu eelmist G55 vaid otse välja.


RE: M113K kestvus (430.000km)? - laisad - 20-10-2019

Kui mu silm ei peta seoses selle isikuga kes seal pildil roolis on, siis see vend ei koonerda hoolduste osas mitte üks sent(loe: raha tal jagub kuhjaga)... lihtsalt infoks.


RE: M113K kestvus (430.000km)? - nostromo - 20-10-2019

Jah hooldatud köik 12 aastat SilberAutos-ajalugu ligi 200lk ehk täielik, näha on et pole hooldusega koonerdatud.

3 omanikku

Lihtsalt ls teeb oma töö ja mina jätan vahele. Üle 200.000 väga ei tahaks.

Hetkeseisuga siis 2012 facelift uuendatud nina + peeglid, supportid samuti punaseks vööbatud:

[Pilt: 130505532.jpg]


RE: M113K kestvus (430.000km)? - HotPapa - 24-10-2019

Ei hakka uut teemat tegema. Ja juhul kui kuskil on see küsimus juba läbi käinud siis võite panna lingi. Aga minu küsimus on kahes mootoris M275(V12 Biturbo) ja M113K...
Väidetavalt mõlemad mootorid on head. Kas mõni spetsialist oskaks ka midagi spetsiifilisemalt lahti rääkida?
Omast käest tean ainult seda, et M275 süütepoolid ja "voltage transformer" on samad mis m137 ja mingi aja tagant kuumuse tõttu annavad järgi.
Näiteks kas turbod on lollikindlad? Mingeid muid tüüpvigu?

M275 on 100nm väänet rohkem, kas 100-200 kmh on minek parem?

Igastahes arutelu nende kahe mootori suhtes igati teretulnud.


RE: M113K kestvus (430.000km)? - Kaboom - 25-10-2019

(24-10-2019, 08:19 PM)HotPapa Kirjutas: Ei hakka uut teemat tegema. Ja juhul kui kuskil on see küsimus juba läbi käinud siis võite panna lingi. Aga minu küsimus on kahes mootoris M275(V12 Biturbo) ja M113K...
Väidetavalt mõlemad mootorid on head. Kas mõni spetsialist oskaks ka midagi spetsiifilisemalt lahti rääkida?
Omast käest tean ainult seda, et M275 süütepoolid ja "voltage transformer" on samad mis m137 ja mingi aja tagant kuumuse tõttu annavad järgi.
Näiteks kas turbod on lollikindlad? Mingeid muid tüüpvigu?

M275 on 100nm väänet rohkem, kas 100-200 kmh on minek parem?

Igastahes arutelu nende kahe mootori suhtes igati teretulnud.

Olen viimase nelja aasta jooksul sõitnud igapäevaselt M275-ga, ostsin auto 95 000 km läbisõiduga, praegu ls 165 000km. Vahetanud mõlemad süütepoolid, ABC paagi ja mõned veermiku jupid. Pigem töökindel auto antud näite puhul.