Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W140 S350TD Käivitus mure - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: W140 S350TD Käivitus mure (/showthread.php?tid=50394)



W140 S350TD Käivitus mure - difred - 18-08-2019

Tere,

Uuriks kas keegi teadjam oskab kaasa rääkida.

W140 S350Td 1993 110kw

Külmalt käivitades ei lähe käima ja viskab tagant valget auru.
Süüte sisse pannes vilgutab korra eelsüüte tuld ( nii üheks sekundiks) ja relee klõps käib ära.
Kui lasta eetrit siis käivitub koheselt ja kui juba tööle saab siis kuni päeva lõpuni käivitub.
Katsun lähipäevil ka OBD2 taha saada, et mis see näitab.
Mis puudutab eelsüüte vilkumist korraks, kas sellel on ka mingi reaalne põhjendus (a-la 1 või rohkem küünlaid läbi)

Tänud ette ideede eest!


RE: W140 S350TD Käivitus mure - madis71 - 18-08-2019

Kui juba mootor soe ja siis käivitad kas siis ka vilgutab küünlamärki?
eetriga korrektselt käivitub st et ilma valge tossuta?


RE: W140 S350TD Käivitus mure - difred - 18-08-2019

Kui mootor soe siis ka vilgutab jah, võtsin relee maha, kui süüdet anda siis relee tekitab ühenduse sekundiks ja laseb kohe selle lahti.
Kui nüüd kruvikeerajaga vaiutada relee klemmid kokku siis hakkab ühe küünla juuret tulema suitsu. Lühis?
Kui see vahetatud sisi loodan et käivitub kuigi loen siit et peaks ilma küünaldeta ka minema.

Eetriga läheb ilma valge tossuta koheselt jah.


RE: W140 S350TD Käivitus mure - madis71 - 18-08-2019

selge nagu seebivesiSmileyhendas küünlad lahti küünalde juurest just nimelt ja lükka relee klemmid kokku-kas suitsu tuleb,kui jah siis haruta juhtmed lahti kusagil lühisetaoline asiNod
kui ei hakka küünlaid üks haaval tagsi yhendama ja iga kord kontrolli ka suitseb midagi
muidugi on oht et poletad midagi totaalselt maha kuigi kaitse peaks vahel olema .


RE: W140 S350TD Käivitus mure - Laur - 19-08-2019

(18-08-2019, 02:42 PM)madis71 Kirjutas: .....
kui ei hakka küünlaid üks haaval tagsi yhendama ja iga kord kontrolli ka suitseb midagi
muidugi on oht et poletad midagi totaalselt maha kuigi kaitse peaks vahel olema .

Päriselt soovitad otsida viga, oodates kuni hakkab suitsema?
Ära palun selliseid õpetusi rohkem postita, võibolla keegi teebki nii.
Sellise defekteerimisega on päevalõpuks kaks viga või maha põlev auto.

Isegi nii vanad autod on targemad kui nende osad parandajad. Jõuga klemmide kokkusurumise vastu muidugi eisaa. ????


RE: W140 S350TD Käivitus mure - v6sa - 19-08-2019

(18-08-2019, 01:55 PM)difred Kirjutas: Kui mootor soe siis ka vilgutab jah, võtsin relee maha, kui süüdet anda siis relee tekitab ühenduse sekundiks ja laseb kohe selle lahti.
Kui nüüd kruvikeerajaga vaiutada relee klemmid kokku siis hakkab ühe küünla juuret tulema suitsu. Lühis?
Kui see vahetatud sisi loodan et käivitub kuigi loen siit et peaks ilma küünaldeta ka minema.

Eetriga läheb ilma valge tossuta koheselt jah.

Kas see pole üldse mõeldav, et seda autot remondiks keegi, kel on vähegi aimu diiselmootori tööpõhimõttest?

Kui tuleb suitsu, on midagi juba hukas. Mida kauem arutult eksperimenteerid, seda rohkem lased loojakarja. See käib ka "eetri" kohta (vaevalt seal siiski vedel eeter oli, pigem ikka poesmüüdav käivitusgaasisegu). Sellega üle doseerides on mootor õhtal. Ja juhtub see üsna kergesti... See on muidugi õige, et praeguste ilmadega peaks üks korras diisel ka ilma küünlata minema. Ilmselgelt pole see siis korras.

Palju on surved?
Millal on viimati pihusteid kontrollitud?

Hõõgküünlad kannatab sellel päris valutult maha keerata. Alusta sellest, et kontrollid need pulgad ära:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659

Aga kuna antud pulgad ei maksa suurt $ittagi, siis ma üle aasta ähkinud pulgad vahetaks juba profülaktikaks. Muide, tasub ka üks uus ära kontrollida, siis on vahe uue ja vana vahel selgelt näha.

Kui see tundub keeruline, osta teenus heaga sisse.Eusa_angel Keerulised asjad alles algavad...

Loomulikult kontrolli üle ka juhtmestik (et see poleks lühisesse biolagunenud või remonditud).

Pritsehetk tasuks üle kontrollida ja ega paha ei teeks ka veendumine, et kulunud KSP üldse suudab korras otstega nõuetekohasele rõhule reguleeritud pihustist kütust läbi lüüa...

Diiselmootor on lihtne, aga kaks asja peab olema. Esiteks surve silindris survetakti lõpuks, et kütusel tekiks motivatsioon hakata tööle suure sisemise põlemisega. Teiseks piisavalt peenteks piiskadeks pihustatud kütus survetakti lõpul õigel hetkel. Ja vat see teine on enamasti paljusõitnud autodel ku$ine.


RE: W140 S350TD Käivitus mure - madis71 - 19-08-2019

(19-08-2019, 09:00 AM)Laur Kirjutas:
(18-08-2019, 02:42 PM)madis71 Kirjutas: .....
kui ei hakka küünlaid üks haaval tagsi yhendama ja iga kord kontrolli ka suitseb midagi
muidugi on oht et poletad midagi totaalselt maha kuigi kaitse peaks vahel olema .

Päriselt soovitad otsida viga, oodates kuni hakkab suitsema?
Ära palun selliseid õpetusi rohkem postita, võibolla keegi teebki nii.
Sellise defekteerimisega on päevalõpuks kaks viga või maha põlev auto.

Isegi nii vanad autod on targemad kui nende osad parandajad. Jõuga klemmide kokkusurumise vastu muidugi eisaa. ????




RE: W140 S350TD Käivitus mure - stihl - 19-08-2019

(18-08-2019, 01:55 PM)difred Kirjutas: Kui mootor soe siis ka vilgutab jah, võtsin relee maha, kui süüdet anda siis relee tekitab ühenduse sekundiks ja laseb kohe selle lahti.
Kui nüüd kruvikeerajaga vaiutada relee klemmid kokku siis hakkab ühe küünla juuret tulema suitsu. Lühis?
Kui see vahetatud sisi loodan et käivitub kuigi loen siit et peaks ilma küünaldeta ka minema.

Eetriga läheb ilma valge tossuta koheselt jah.

Ära jama selliste asjadega, proovi ikka küünlad ükshaaval üle mõõta. See üks kokkusulanud küünal võib veel juhtmed ja relee + auto kah maha põletada.

Seal kolle vahel toimetamiseks ruumi vist väga ei olnud, aga neid sai minuarust ka relee pistiku kaudu ükshaaval mõõta. Kui ikka üks on way väiksema takistusega kui teised, on pilt selge.
Normaalne takistus vist on neil mõned oomid. (ei viitsi praegu manuaali lappama hakata)

Ei pruugi ta ka praeguse ilmaga (20 kraadi sooja) ilma eelsüüteta käima minna, mootor pole ju uus enam. Just proovisin üht OM606 ilma eelsüüteta, ega ta ikka kohe ei tahtnud minna. Muidu täitsa heas korras asi.

P.S. Suitsema võib hakata ka viletsa ühenduse tõttu.

.




RE: W140 S350TD Käivitus mure - Werewolf - 22-08-2019

Kusjuures need vanakooli MB mootorid ilma hõõgküünaldeta ikka käima ei taha minna jah, sõltumata välistemperatuurist. Sa V6sa tead minu S124-ja R5 diislit küll, see on kapremonditud ja käib väga siidise häälega 5w50 õliga. See seisis mul nüüd paar aastat soojas garaažis, aga kevadel pidin selle teise kohta liigutama. Enne käivitamist tahtsin õlirõhu üles saada, nii et võtsin küünalde relee maha ja andsin starterit, kunix õlirõhk üleval, ei teinud ühtki turtsu nagu tahax käima minna. Panin relee külge tagasi, ootasin kuni küünalde tuli ära kustus ja käivitus poolest pöördest ning käis nagu polex vaheapeal üldse seisnudki.


RE: W140 S350TD Käivitus mure - nordrainbow - 23-08-2019

(22-08-2019, 01:26 PM)Werewolf Kirjutas: Kusjuures need vanakooli MB mootorid ilma hõõgküünaldeta ikka käima ei taha minna jah, sõltumata välistemperatuurist. Sa V6sa tead minu S124-ja R5 diislit küll, see on kapremonditud ja käib väga siidise häälega 5w50 õliga. See seisis mul nüüd paar aastat soojas garaažis, aga kevadel pidin selle teise kohta liigutama. Enne käivitamist tahtsin õlirõhu üles saada, nii et võtsin küünalde relee maha ja andsin starterit, kunix õlirõhk üleval, ei teinud ühtki turtsu nagu tahax käima minna. Panin relee külge tagasi, ootasin kuni küünalde tuli ära kustus ja käivitus poolest pöördest ning käis nagu polex vaheapeal üldse seisnudki.

Kui sõidust tulla ja küünalde relee juhe maha võtta, läheb käima teatud aja jooksul küll. Samuti, kui on töökorras vähemalt 50% küünaldest, muidu mitte. Aint tõmmates.