Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Veakood 930E - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Veakood 930E (/showthread.php?tid=49454)



Veakood 930E - Raivo-a - 26-12-2018

kurdab mindagi sünkronisatsiooni viga ja ära ei kustu. kas kokkulangemine kuid rool on ka raske. autoks w211 e280 cdi 140kw 2006a. spidot ei ole keritud 100% .


RE: Veakood 930E - Marksus - 27-12-2018

(26-12-2018, 09:06 AM)Raivo-a Kirjutas: kurdab mindagi sünkronisatsiooni viga ja ära ei kustu. kas kokkulangemine kuid rool on ka raske. autoks w211 e280 cdi 140kw 2006a. spidot ei ole keritud 100% .

"synchronization of DTC memory cannot be ensured"

Olen näinud seda nii mõnelgi sõidukil. Kerimata ja keritud, ikka on seda juhtunud.
Oli ka minu eelmisel E klassil ja praegu CLSil. Keritud polnud kumbagi ja viga kustutada ei saa.
Ei tea mis tähendab ja samamoodi mõtlesin ja nuputasin mis asi olla võiks.

Selle leidsin ka kuskilt saidilt kunagi:
Tsitaat:Your described fault Code means the following: 930E synchronization of the fault memory is not guaranteed.
This is the original Daimler text.
The Fault code is often at the W2111,this Code has no Funktion and is sometimes difficult to delete.
If you want to delete this current fault Code, you have to disconnect the Batterie for 10 to 15 minutes, then is the error code no longer up to date and you can delete this Code. Its like an Hard-Reset, because the communication is hanging up.

Ise pole proovida viitsinud, väga ei häiri.


RE: Veakood 930E - Raivo-a - 01-01-2019

Olen eemaldanud juba akudelt juhtmed ,ei mingit muutust. Kas see mõjutab ka rooli? Kuidagi raskem on, varem keeras kergemalt.