Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kärukonks e55 amg w211 universaalile - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Kärukonks e55 amg w211 universaalile (/showthread.php?tid=49078)



Kärukonks e55 amg w211 universaalile - Blue Chip - 22-09-2018

Tahaks perevagunile konksu panna, aga passis vaatavad lubatud koorumuste real vastu nullid. Masin ise Jaapanist ja eestis arvel üksiktüübikinnitusega.

Siit lehelt samas väidab, et peaks suutma vedada 750 piduriteta /2100 piduritega nagu iga teinegi w211
https://www.autoweek.nl/auto/31591/mercedes-benz-e-55-amg-combi/

Oskab keegi öelda, kas netis on mingit pädevat andmebaasi, mis ütleks, mida tehas tegelikult lubab?

Ja kui ei luba, kas on mingi viis kuidas see luba (mõistlike kuludega) saada?




RE: Kärukonks e55 amg w211 universaalile - Werewolf - 23-09-2018

Kui ma oma Toyota tehnilises passis esmase registreerimise aastaarvu tahtsin muuta, siis võtsin Amservist paberi kus peal vin koodi järgi auto andmed. Minu paberil ei olnud aga ühtegi tähist, et see Amservist ja seetõttu tegi MNT ise esindusse päringu ja saanud sealt sama vastuse tegi passi muudatuse. Ehk võta Silberautost mingi ametlik paber (soovitavalt Silberauto sümboolikaga ja allkirjastatud), kus tehasepoolsed lubatud koormused peal ja mine sellega MNT büroosse. Võimalik, et MNT teeb veel ise Silberautosse päringu ja asi võtab aega, aga muus osas ei tohix mingeid takistusi olla.

PS! MNT arvestab ainult margiesinduse poolt esitatud andmeid, igasugu muudest kanalitest leitud andmetega saadab MNT tõenäoliselt kliendi pikalt või kui satud mõistliku ametniku otsa, esitab see ise margiesindusse päringu. Kui on tegu juhtumi või autoga, millel pole margiesindust (iseehitatud autod, üxikexemplarid, ümberehitatud autod jne.) tasub pöörduda otse MNT tehnoosakonna spetsialistide poole ja konsulteerida nendega, mida tulex passi andmete muutmisex teha, peale seda minna ametnike jutule ja viidata antud spetsialistile. Nii saab asjad kiiremini ja valutumalt aetud, kuna ametnikud ei viitsi tihtipeale tavatööst keerulisemaid ülesandeid sooritada ja eelistavad kliendi esimese hooga pikalt saata. Näitex jooxutati mind Toyota puhul 3 korda büroo vahet, kuna ametnik, kes minu päringu töösse võttis läx puhkusele ja üxki teine ametnik ei suutnud/tahtnud auto kerenumbritest fotosid teha, et protsess lõpuni viia.