Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama (/showthread.php?tid=4903)



91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - jan110 - 05-05-2007

Tere!

Autoga on tekkinud järgmine probleem: Nimelt lekib auto alla jahutusvedelikku. Korralik loik on auto all, kui öö otsa seisnud on.

Asi algas käesoleva aasta alguses, kus remondis vahetati plokikaane tihend, lisaks veel muud ( kollektori, klapikambrikaane ). Tõsi, enne oli mootoril paar õlileket, samuti oli jahutusvedelik veidi õline. Peale vahetust enam kuskilt õli läbi ei immitse, aga nüüd hakkas jahutusvedelik tilkuma. Tilgub just mootori tagaosast, väljalaskekollektori poolsel küljel. Seal, kust plokist soojendusradikasse läheb lõdvik ( mootoriks siis m102 ). Seega on süüdlane plokikaane tihend, mille vahelt seda tuleb.

Milles võiks asi olla? Kas kaant on lihvitud lohakalt, et tihend enam pidama ei jää? Või omakorda tihend praak vms ?
Küsin seepärast, kas uue tihendi panek üldse suudab olukorda parandada? A la kui ükskord tihend enam paika ei jää, siis ei jäägi.

Öeldakse, et pisike töösurve jahutussüsteemis on normaalne. Ise täheldasin, et kui survet pole, siis jätab tilkumise järele. Panin katkise tihendiga paisupaagikorgi. Nüüd enam kohe peale kuuma mootori seiskamist lekkima ei hakka, aga päris ära see leket pole kaotanud.

Pika jutu lõpetuseks küsiksin nõu, mida teha? Kas leppida olukorraga ja sõita edasi, kallates jahutusvedelikku vahel peale? ( Auto ju pole enam esimeses nooruses ). Võimalused oleks veel uus mootoriplokk, uus tihend või suisa terve mootor ringi vahetada?

Oleksin nõu osas tänulik!


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - Heinar - 05-05-2007

Kas oled täiesti kindel, et ei leki lõdviku juurest ? Ja jookseb sealt mööda mootorit alla ...


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - jan110 - 05-05-2007

Olen kyll. Lõdviku klamber on kinni keeratud.


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - Heinar - 05-05-2007

See pole näitaja.
Lõdviku ja mootori vahel peab kuiv olema, muud moodi pole kindel.


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - jan110 - 05-05-2007

Heinar... uurin asja veel, aga 2 inimest on juba siiski kinnitanud, et lekib plokikaanetihendi vahelt.
Igatahes paisupaagis olev jahutusvedelik on õline endiselt. Aga see võib olla ju sellest, et kui ta kord sinna jahutussärki sattunud, ei tule ta sealt niisama lihtsalt välja.
Mis veel... õlilekkeid pole, valget suitsu taga ei ole, õli on puhas.


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - nordrainbow - 05-05-2007

Kõige mustem stsenaarium,et plokis või kaanes mõra sees.


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - Heinar - 05-05-2007

Enne mootori lammutamist peaks ikka päris kindel olema veas, et tagantjärgi mitte avastada ...
Alati võib enne remondile mõtlemist radikalekkepeatajat proovida.


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - Laur - 05-05-2007

Heinar Kirjutas:Enne mootori lammutamist peaks ikka päris kindel olema veas, et tagantjärgi mitte avastada ...
Alati võib enne remondile mõtlemist radikalekkepeatajat proovida.
Ei soovita.


RE: 91.a. w124 200E plokikaane tihendi jama - jan110 - 05-05-2007

TO Nordrainbow:

Aga kas mõra või pragu ei ole reeglina silindrite pool ehk siis seal, kus on temperatuuride kõikumine on suurim?

TO Heinar:

Aitäh soovitamast seda radikalekkepeatajat. Eks ma uurin asja.
Kysiks veel, et kas see leke läheb suuremaks ajapikku või saaks teoreetiliselt ka vahepeal tosooli peale kallates rahulikult edasi sõita? A la jälgida taset. Hetkel on pooliku tihendiga paisupaagikork ka. Süsteemis seega mingit survet pole.

Või viskab mingil hetkel hetkega kogu vedeliku välja ja mootor kottis?