Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB W212 E200CDI 2010a - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB W212 E200CDI 2010a (/showthread.php?tid=48891)



MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 08-08-2018

Jälle üks MB hoovipeal juures
[Pilt: 47379-MBe200n.jpg]
[Pilt: 69867-MNe200tn.jpg]

MARK: Mercedes-Benz E 200 CDI
AASTA: 2010
ODO: 190 000 km (reaalne läbisõit)
VÕIMSUS: 100 KW

Model E 200 CDI BlueEFFICIENCY
Engine 651925 30 179466
Transmission 722694 07 984615
Order Number 0 9 239 10791
Order Location ULM BRANCH
Interior FABRIC - BLACK/ANTHRACITE (001A)
Paint 1 BLACK (040U)
Release Date 2010-02-01
Delivery Date 2010-02-02


Code Description
000A FABRIC
001A FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
030 ELECTR. REGULATED DIESEL FUEL PUMP
040U BLACK
050 AEJ 09/2
061 STEUERCODE FUER KRAFTSTOFFPUMPE
108 CONTROL CODE MARKETING
1P1 CONTROL CODE MARKETING
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
229L GERMANY
230 PARKING GUIDANCE
236 ADAPTIVE REAR INTERIOR LIGHT
255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG)
294 KNEE AIRBAG
2U1 RADIATOR SHUTTER
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
386 UNIVERSAL TELEPHONY PACKAGE
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
485 (COMFORT RUNNING GEAR)
525 CONNECT 20 HIGH (NTG7)
550 TRAILER COUPLING
580 AIR CONDITIONER
682 FIRE EXTINGUISHER
739 TRIM PIECES - ALUMINUM
78N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
800 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
B09 REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING
B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL
F212 MODEL SERIES 212
FW LIMOUSINE
G694 TRANSMISSION CODE VERSION 94
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J54 JOINT FLANGE VARIANT
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
K22 SOFTWARE CONTROL F. LOW BEAMS WITHOUT NIGHT DESIGN
L LEFT-HAND STEERING
M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M651 R4-DIESEL ENGINE M651
R01 SUMMER TIRES
R75 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN W/ WIDE TIRES
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
V14 SPEED- + LOADINDEX 92W
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT

Mercedes Benz VIN decoded at https://www.datamb.com/vin/rogOm27D303A8DNRl


RE: MB W212 E200CDI 2010a - El`Lango - 08-08-2018

Ilus sedaan, velg on ei kommentaari.
Tänases ühiskonnas on väheseid kes 100kW premiumklassi autoga sõita julgevad, aga neid siiski leidub, nagu näha.
Ära unusta õli vahetada, ja velgi.


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 09-08-2018

100kw-le on abiks chipp ...
Stage1:Võimsus: 200hp (147kW)
Stage1Tongueöördemoment: 450Nm (332ft-lb)
Võimsuse kasv: 64hp (47kW)
Pöördemomendi kasv: 90Nm (66ft-lb)

ja voilaa Smile


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 09-08-2018

Sellele autole chip on sama hea, kui vanaemale silikonid panna ju...


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Randar - 10-08-2018

Oliver.L palun põhjenda oma väidet


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 10-08-2018

Ei ole ta lennuk ennem ega ka pärast chippi. Kui siis liikur punktis A punkti B ökonoomselt jõudmiseks. Enda auto puhul saaksin tuua näite, et justkui minu 170kw E350 oleks chipiga samaväärne 195kw isendiga, mida ta paraku pole.. Isegi kui vanaemale silikonid panna, sa ei taha teda ikka k€ppida.

Ei oska kuidagi paremini enda ideed edasi anda, kui et äkki on odavam kohe õige asi vaadata, kui hiljem tjuninguga endale meelerahu otsida.

Võite mu arvamuse hukka mõista, aga selline on minu mõtteviis.


RE: MB W212 E200CDI 2010a - El`Lango - 10-08-2018

Enamus vanaemadel linnapiires on nagunii silikonid.
Lõppudelõpuks üle 100kmh eriti palju sõita ei saa ja veab see 100kw ka sellele autole hoo sisse.
Kui eesmärk on saekaatri bemuvennaga fooride all tahmarallit teha, siis ei aita see chip ka, see on küll õige.
Hoia masin korras ja naudi sõitu või kui väheks jääb, vaheta välja.



RE: MB W212 E200CDI 2010a - Randar - 11-08-2018

Kui soft üle kirjutada siis saab juurde veidi võimu ja samas muutub ökonoomsemaks.
Samas on mul ka endal 100kw ja pole veel olnud vajadust saada juurde võimu. Foori taga toppama ei jää ja ka täislastis möödasõitudega probleeme pole. Öko on ta nagunii.
Kuna Ericu masinal on nagunii M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE siis võiks ju veidike tõsta küll.
Aga teha maha kellegi ideed, et väänet juurde saada on väga matslik. Ja kõik ei pea otsima turult seda kõige võimsamat mis arvatavasti ongi juba läbi põletatud ja maksma hinge hinda, kui võib soetada soodsamalt ja veidike ise peale keerata.

Oliver.L, ka sinu sõiduk on loodud punktist A punkti B jõudmiseks. Kui mitu korda sul muidu kõiki neid 170KW vaja on läinud?


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 11-08-2018

Mina valisin enda auto veoskeemi tõttu.


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Laur - 11-08-2018

ehk veab ja pärast pole hala, et tagant ajab mingit imelikku suitsu. Hiljuti oli teemaks.



RE: MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 12-08-2018

Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel.


RE: MB W212 E200CDI 2010a - v6sa - 13-08-2018

(12-08-2018, 01:03 AM)Eric Kirjutas: Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel.

Enamasti kestab mootor selle vägivalla ära. Aga ma ei ole sugugi kindel, et MB ei kasutanud "vähendatud võimsusega" mootorites piiripealsete tolerantsidega detaile. Rasketehnika poole peal on seda tehtud: sama konstruktsiooni, kuid elektrooniliselt nuditud võimsusega mootorisse pandi sisse napilt tolerantsis olevaid detaile. Sama raua "võimsamates" isendites valiti hoolikamalt.

Täitsa huvitav on vaadata, kuidas rahvas jõukamaks muutub ja soetatavad mudelid järjest uuemaks saavad.

Kas lõpuks peab paika MB väide, et mudeli 212 puhul on roostekindlusega asja hästi? Ehk auto on ka seeliku alt tehasevärvi?


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 13-08-2018

(13-08-2018, 10:07 AM)v6sa Kirjutas: Kas lõpuks peab paika MB väide, et mudeli 212 puhul on roostekindlusega asja hästi?
Ei. Minu auto puhul on tänaseks detailid Silberis, mis pole alumiiniumist ehk uksed, tagatiivad, saanud uue värvi selga. Katus on tal ka mustast, aga seda pole veel vajadust värvida olnud. Mina kahjuks seda kinnitada enda auto puhul ei saa, et kõik hästi oleks. Vahepeal oli peres 2011. a Hyundai i30, mis sai uuest peast ligivõetud ja see on tänaseni originaal värvi all ja ilma roostealgedeta.



RE: MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 13-08-2018

(13-08-2018, 12:59 PM)Oliver.L Kirjutas: [quote='v6sa' pid='282568' dateline='1534144055']
Kas lõpuks peab paika MB väide, et mudeli 212 puhul on roostekindlusega asja hästi?


No ma ei tea minu omal puudub rooste nii kerel kui põhjalat.



RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 13-08-2018

Otseselt roostet polegi kerel olnud. Kõigest kerged mullitused värvi all. Põhi on ka minul puhas. Auto uuena Eestist soetatud, äkki põhjus peitud siin.


RE: MB W212 E200CDI 2010a - Gerdok - 23-08-2018

Tervitus,
w212 mehed kui juppe vaja siis kirjutage mulle !


RE: MB W212 E200CDI 2010a - kriipc - 23-08-2018

(13-08-2018, 10:07 AM)v6sa Kirjutas:
(12-08-2018, 01:03 AM)Eric Kirjutas: Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel.

Enamasti kestab mootor selle vägivalla ära. Aga ma ei ole sugugi kindel, et MB ei kasutanud "vähendatud võimsusega" mootorites piiripealsete tolerantsidega detaile. Rasketehnika poole peal on seda tehtud: sama konstruktsiooni, kuid elektrooniliselt nuditud võimsusega mootorisse pandi sisse napilt tolerantsis olevaid detaile. Sama raua "võimsamates" isendites valiti hoolikamalt.

E200, E220, E250 on sama 2,2L OM651 mootor. E200 omal on peal üks muutuva geomeetriaga turbo. E220 ja E250 omavad kahte turbot. Ma ei tahaks uskuda, et samale rauale pandi erineva tolerantsiga juppe. Pole ju erilist mõtet.
E220 on programmiliselt nuditud E250. Graafikutel on ilusti näha, kuidas teatud võimsuselt/pöördemomendilt muutub kõver sirgeks. "Lagi" on sisse progetud.