Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Peale abs viga rool raske?? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Peale abs viga rool raske?? (/showthread.php?tid=48820)



Peale abs viga rool raske?? - kubilius - 18-07-2018

Mure selline, et laagrite vahetamisega sai üks magnetvõru kannatada, nüüd paariks päevaks 5 viga ees karjumas:
*ESP defective
*BAS defective
*ABS defective
*Speedtronic
*Service brake

Küsimus aga selline, et peale pikemat sõitu rool kohapeal raske. Kas võib seda see sama võru põhjustada või hakkab mõni roolisüsteemi osadest ka surema?

Tänud!


RE: Peale abs viga rool raske?? - kubilius - 21-07-2018

Lõppude lõpuks võib öelda et laagri tagumine rant oli vale, laager ei läinud seetõttu lõpuni pessa ja ka magnetvõru tänu sellele paar mm kaugemal kui peaks.
Rool läks ka seetõttu raskemaks kui abs viga sees oli.

Ostke kohe tuntud laagrid mitte ärge katsetage uusi tulijaid mis teistele markidele on häid asju teinud, või veenduge 9 korda 100% sobivuses, mitte nagu mina. Hea et käändmikud veel ellu jäid ja neid ära polnud rikkunud.


RE: Peale abs viga rool raske?? - stihl - 22-07-2018

Ma sain nii aru, et peale pikemat sõitu rool kohapeal raske ?
S.t. peale käivitamist oli kerge.

Elektroonika on ju kohe pekkis, mitte peale mingit aega. On elekter või ei ole, selles on küsimus....Eusa_naughty
On tal üldse kiirustundlik rool?

.


RE: Peale abs viga rool raske?? - kubilius - 22-07-2018

Ei oska kommenteerida, hetkel toimib ilusti ja netist uurides mõnel sama jama olnud, kuigi jah, neil suht kohe rool raske olnud.

Peaks ikka kiirusetundlik olema.

Viga peale käivitamist kohe ei olnud vaid sõitma hakates ~20kmh lõi vea sisse, algul üks ratas, mingi aeg hiljem teine. Ilmselt see moment kui teise ratta vea ka sisse võttis, läks raskeks, seda ei kontrollinud.


RE: Peale abs viga rool raske?? - siimruz - 22-07-2018

Kiirustundlik rool saab info ju ABS andurilt. W 140 sai ta juhipoolselt esimeselt, ju siis sellel samuti. Sellega ongi nii, et kui käivitad siis ta töötab kergemalt kui kiiremini liigud muutub raskemaks ja kui seisma jääd läheb jälle kergeks. Aga kuna ta sul liikumise peal luges vead sisse, siis tundlikus läks avariisse ja muutus ühtlaselt raskeks. Täpselt samuti tegi ta ka W 140-l. W211 on ka sedasi, et kui sul tagumised abs jamama hakkavad, siis läheb ka käigukast mönikord lolliks, sest mingeid kiiruseid arvestatakse just tagumiste ABS andurite pealt.


RE: Peale abs viga rool raske?? - kubilius - 22-07-2018

Aitäh.