Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w211 SBC - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w211 SBC (/showthread.php?tid=48420)



w211 SBC - madis71 - 04-05-2018

niisiis...
algatasin teema kus on mul soov et siis kirjutaksid need kellel on tarvidust olnud SBC välja vahetada.Huvipakuvad kõik sümptomid millega asi algas ja lõppes SBC vahetusega.Et asi huvitavam oleks ,siis kirjeldan endal olevat situatsiooni.
reeglina juhtus see sõiduajal et lõi armatuuri punaseks ja pidurid läinud.Kindlasti ei juhtunud see esimese 30 min sõidujärgi,vaid hiljem.Oli ka situatsioone kus sai sõita sadu km-e ennem kui jälle kõik kadunud.Juhtus ka sedasi et kui sõidetud ilma probleemideta siis jättes masina seisma ja mõne ajapärast uuesti käivitades(ca 0-30 min)lõi kohe punaseks.Vahetevahel tegi ka pump rõhku üleslüües väga imelikku häält ,just kui hakkaks kohe kokku jooksmaSmile
veel 1 imelik ebakõla.nimelt kui auto on liikumises ja pidurid puudu,armatuur punanee siis SBC-t tulev info ütleb et auto seisab,ja SBC on aktiivne,samas abs anduritest tulev signaal on korrapärane ja ei erine teineteisest.
1 tähelepanek veel ,kui pidurid kadunud ,siis töristasid mingiaja 30km/h teise käiguga,jäid seisma,süüde välja uks lahti ja lõi uuesti surve üles...
diagnoos 1 :rõhud madalad pump vajab vahetust.
diagnoos 2 :rõhud madalad pump vajab vahetust.
diagnoos 3 :rõhud madalad pump vajab vahetust.
niisiis nagu näha tegin kolm erinevat testi ja tulemus sama....
masin mul sõitnud 507000 ja kõik hooldused Silberis tehtud
On muidugi midagi mis natuke häirib selle asja juures...
Nimelt rõhukadu on kaootiline.Kui ikka pumb kompressor mis iganes rõhku välja ei anna, siis peaks see olema järjepidev aga mitte vahelduv....Sai tehtud veel 1 mõõtmine.survereservuaaris pidurite toimimise korral rõhk 130-136 bar-i
(A7/3b2 accumulator pressure sensor)



RE: w211 SBC - Eero_S - 04-05-2018

Mina sõitsin 1,5a valge SBC rikke kirjaga ringi, minule teada olevalt sõitis auto veel enne seda aasta selle kirjaga ringi.
Hort vaatas kunagi diagnostiga, mis tal viga ka oli, aga ma seda veateadet ei küsinud ja kuna mul pidurid toimisid eeskujulikult(2x sai ülevaatus läbitud) ning ma ostsin selle auto teadlikult sellise veaga, olles arvestanud, et ma mingihetk pean selle pumba välja vahetama, siis ma ei viitsinud sellesse üldse süveneda ja ootasin, kuniks armatuuri punaseks lööb. Ühel hetkel lõigi punaseks, pedaal läks hästi pehmeks ja pidurid võtsid hästi kõvasti vajutades täiesti pedaali lõpust, sõitsin temaga Horti, vahetasin SBC päris uue vastu ja sõit jätkus. Auto läbisõit oli pumba vahetuse hetkel 437k km.


RE: w211 SBC - v6sa - 09-05-2018

(04-05-2018, 10:10 AM)madis71 Kirjutas: ...
veel 1 imelik ebakõla.nimelt kui auto on liikumises ja pidurid puudu,armatuur punanee siis SBC-t tulev info ütleb et auto seisab,ja SBC on aktiivne,samas abs anduritest tulev signaal on korrapärane ja ei erine teineteisest.
...

Kuigi teeamalgataja arutelu ei soovinud, siis ma julgen küsida, et kuidas see situatsioon on vaadatud? STARiga, universaalse lugeriga või lihtsalt auto armatuurilt?

Kas samal ajal oli ka muid aktiivseid vigu? Pardapinge oli ikka 14 V ja CAN HI/LO OK?

Et seal mingi jobustunud andur kogu siini möla täis ei pasandaks ja sellega vajalikku signaali müra alla ära ei uputaks.


RE: w211 SBC - erx000 - 09-05-2018

Silber vahetab tänase päevani mõnel juhul SBC tasuta ära, sõber Rakvere silberis diagnostik ja ütles et pole oluline hooldusajalugu vaid mingi muu faktor, nemad võtavad autolt veakoodid ja andmed, saadavad tehasesse ja saavad vastuse kas läheb tasuta või ei. On olnud ideaalse ajalooga autosid mis ei saa ja samas täielikke ronte mis on saanud 100% tasuta ehk tehas kinni maksnud. Päring pidi maksma 18 eurot. Näiteks eelmisel aastal üks endine 2004a rootsi takso, läbisõit keritud ja ajalgu puudub, sai 100% tehase kulul.


RE: w211 SBC - madis71 - 09-05-2018

(09-05-2018, 03:07 PM)v6sa Kirjutas:
(04-05-2018, 10:10 AM)madis71 Kirjutas: ...
veel 1 imelik ebakõla.nimelt kui auto on liikumises ja pidurid puudu,armatuur punanee siis SBC-t tulev info ütleb et auto seisab,ja SBC on aktiivne,samas abs anduritest tulev signaal on korrapärane ja ei erine teineteisest.
...

Kuigi teeamalgataja arutelu ei soovinud, siis ma julgen küsida, et kuidas see situatsioon on vaadatud? STARiga, universaalse lugeriga või lihtsalt auto armatuurilt?

Kas samal ajal oli ka muid aktiivseid vigu? Pardapinge oli ikka 14 V ja CAN HI/LO OK?

Et seal mingi jobustunud andur kogu siini möla täis ei pasandaks ja sellega vajalikku signaali müra alla ära ei uputaks.
vaadatud on 2x star ja 1x launch
Pardapingega oli koik ok aga CAN oli impulsiivne ehk siis can ajas jama kah.
Lähipäevadel kui mahti siis vana pumba tõmban algosadeks ja püüan selgitada esmalt visuaalselt kas on midagi mehaanilist ja ehk saan ka kuidagi süviti sisse tungida mõne seadmega.....Mis monda andurisse puutub siis ei saa seda üldsegi välistada,kas või sisemine rõhuandur peksab puusalt segast ja sellest piisab.



RE: w211 SBC - v6sa - 09-05-2018

(09-05-2018, 07:31 PM)madis71 Kirjutas: ...
Pardapingega oli koik ok aga CAN oli impulsiivne ehk siis can ajas jama kah.
...

Kas see sama jama jäi CANi ka siis, kui mootori ja kere vahele sai pandud lisamaandus käivtuskaabliga?

Loomulikult on võimalik, et viga on mehhaaniline, aga praegu lõhnab pigem mingi labase kontaktimure järgi...


RE: w211 SBC - v6sa - 09-05-2018

(09-05-2018, 09:08 PM)onu_siim Kirjutas: WTF see mootori-kere lisamass CAN-i puutub?

CAN on oma olemuselt kõrgsagedusside. Igasugused anomaalselt liiklevad voolud võivad (kuid ei pruugi) tekitada mitmesuguseid huvitavaid efekte. Hädalisel oli CAN signaal häiritud. Mis võib olla tõepoolest sellesinase ploki sisene viga. Aga ei pruugi.

Põllutehnikal on ka praegu kogu elu CAN peal ja seal kipub massiühendusi lõhkuma vibratsioon, W211 puhul ei välistaks ma labast läbimädanemist.

Lihtne viis välistada labane viga. Nagu ka üle/alapinge.


RE: w211 SBC - madis71 - 09-05-2018

(09-05-2018, 07:48 PM)v6sa Kirjutas:
(09-05-2018, 07:31 PM)madis71 Kirjutas: ...
Pardapingega oli koik ok aga CAN oli impulsiivne ehk siis can ajas jama kah.
...

Kas see sama jama jäi CANi ka siis, kui mootori ja kere vahele sai pandud lisamaandus käivtuskaabliga?

Loomulikult on võimalik, et viga on mehhaaniline, aga praegu lõhnab pigem mingi labase kontaktimure järgi...
Anna paarpäeva aega ja ma ütlen täpselt peale lahtivõtmist mis tegelik põhjus oliSmile



RE: w211 SBC - v6sa - 10-05-2018

(09-05-2018, 10:44 PM)onu_siim Kirjutas: Jajah aga mida see mootorile lisaks pandav mass annaks?

Ega muud annagi, kui täieliku kindluse, et selle CANis toimuva läbu põhjuseks ei ole labane halb massiühendus. Põhiasi, mida tänapäevased arvutiusku inimesed kole kergesti ära unustavad.Icon_rolleyes Ning mis W211 puhul, mis on tänaseks ka parimal juhul 10 aastat vana auto, võib täiesti vabalt juhtuda.

Lihtne ja kiire teha ja kui tulemust ei anna, on see asi vähemalt välistatud.

Minul on aega küll - SBC-ga autot ei tule meile veel lähiajal ja seega on see võõras mure. Kuigi intellektuaalselt huvitavWink

Aga ma siinkohal lõpetan teemavälise jutu.