Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
c126 keskluku vaakummootor 84a - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: c126 keskluku vaakummootor 84a (/showthread.php?tid=48196)



c126 keskluku vaakummootor 84a - M.E.SEC - 31-03-2018

Tere, minu autol puudus keskluku vaakummootor.
Ostsin siis w124 oma prooviks, kuna tekkis lootus, et ehk sobib.
Kuigi juba selle mootoriga tutvudes oli näha, et ei ole korrektselt sobivad otsad.
Kuna auto poolsel piklikul pistikul on kolm klemmi, aga ostetud mootoril on keskmise klemmi asemel plastik pulgake lihtsalt.(mõtesin, et ehk see kolmas klemm mingi istme käskluseks mõeldud, et ehk keskluku saan tööle)
Auto poolne kolme klemmiga piklik pistik mõõtsin siis testriga et, punane on pluss, keskel on must ja teises servas pruun nendel ei saanud midagi seega tunduvad miinused.
w124 mootori pilklikul pistikul on kaks ümarat klemmi tunduks loogiline, et +ja-.
Kolme soonega ümar pistik sobib ilusti, eeldan, et juhtme sooned on samad.
Auto poolt on seal siis kaks õhu toru, üks on siis iste (hall)ja teine kesklukustus (kollane), nagu ma aru olen saanud ja testides selgus.
Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates.
Seega on autopoolne pikliku pistiku keskmine nn- klemm väga oluline kesklukule.
Tõenäoliselt juhitakse siis käsklusi miinuste kaudu.
Kas ma saaksin kuidagi selle mootori toimetama? Oskaks keegi mingi skeemi anda, et mis klemm millele liigub?
Õhu otsadega muidu saaks lahendada probleemi kolmikuga, liites kollase ja halli ja siis mootoriga.
Aga ma kardan, et seda elektri juhtimist ei saa ikkagi mootori ja auto vahel korralikult toimima.
Aga aitäh, et lugesid ja kaasa mõtlesid.
Kui sellest postitusest muud asja ei tule, siis Postitan selle postituse lihtsalt tedmiseks teistele, et vaakum mootorid võivad näiliselt isegi sobida, aga ikkagi on erinevusi mida jälgida ja teada. mina katsetasin ja sain kinnitust, et ei sobi.
[Pilt: image.jpeg]


RE: c126 keskluku vaakummootor 84a - stihl - 31-03-2018

Kuna skeem on töökoja arvutis, siis googel andis 124-ja central locking system`i otsinguks näiteks sellise asja: https://www.justanswer.com/uploads/eurotec/2009-05-26_131357_central_lock_wiring_124.gif

Ehk siis tundub, et kaks pistikut, üks kolme otsaga (süütepluss, pidev pluss, mass) ja teine juhtotsad: v. uks, p uks + pagass.
Juhitakse juhtotsi plussi (lahti) ja massi (kinni) lülitades, mingit kosmost ei ole.

Aga sellest lausest - "Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates" - ei saanud aru.
See pole ju häda, kui mootor korraks töötab? Mis seal veel edasi peab toimima?
Või kuhu sa selle juhtme ühendad?


Teine asi on see, et ilmselt eeldad, et su autol muu süsteem on korras.
Ära eelda midagi, see tark, kes sealt omal ajal keskluku pumbaga jooksu pani, ei pruukinud arugi saada, et viga pole vaid pumbas.

.




RE: c126 keskluku vaakummootor 84a - M.E.SEC - 31-03-2018

Selle kolme klemmiga pikliku pistiku ühendamisel mootoriga. Töötab mootor ca 5sec ja kesklukk teeb liigutuse lukku, või avab.
Ja pärast proovides võtit keerata uksel ei toimi midagi.
Ma mõõtsin süüde sees kui ka süüde väljas pistikust, et punane on 12, midagi, must ja pruun ei andnud mingeid numbreid, proovisin ka ukseluku keeramise ajalm.
Sellest ka oma rumal järeldus, et must ja pruun on hetkel -.
Iseasi kas ka nii peaks päriselt olema.
Ühesõnaga ma proovin saada sobivama pumba, või ehk saaks keegi kasvõi korra proovimiseks anda.
Saaks teada, kas on viga vaja mujalt hakata otsima.


RE: c126 keskluku vaakummootor 84a - hents99 - 31-03-2018

Hall vaakum peaks olema istmete jaoks. Patjade pumpamiseks.



RE: c126 keskluku vaakummootor 84a - stihl - 31-03-2018

(31-03-2018, 09:18 AM)M.E.SEC Kirjutas: Selle kolme klemmiga pikliku pistiku ühendamisel mootoriga. Töötab mootor ca 5sec ja kesklukk teeb liigutuse lukku, või avab.
Ja pärast proovides võtit keerata uksel ei toimi midagi.
Ma mõõtsin süüde sees kui ka süüde väljas pistikust, et punane on 12, midagi, must ja pruun ei andnud mingeid numbreid, proovisin ka ukseluku keeramise ajalm.
Sellest ka oma rumal järeldus, et must ja pruun on hetkel -.
Iseasi kas ka nii peaks päriselt olema.
Ühesõnaga ma proovin saada sobivama pumba, või ehk saaks keegi kasvõi korra proovimiseks anda.
Saaks teada, kas on viga vaja mujalt hakata otsima.

On nagu on, tule nädala sees tööajal selle autoga läbi. Võta 20€ kaasa ja kui auto ja pump asja toetavad (s.o. korras on), siis paneme tunniga vast asja käima.
Mis pump seal on, vahet väga pole, isegi Audi oma sobib, peaasi, et töötab.
Pistikud võiksid küljes olla, mingi 5cm kauguselt min maha lõigatud. (et ei peaks kuhugi linnapeale klemmide järgi sõitma, mida mul riiulis pole)
Rõhku ja vaakumit 0,5bar`i saan testimise jaoks tekitada.

Aga 126 on juba piisavalt vana, et minu töökojas sellesse süveneda.Eusa_dance

.




RE: c126 keskluku vaakummootor 84a - M.E.SEC - 03-04-2018

Tere, kui ma muud lahendust vahepeal ei leia, siis ma mai algul kavatsen liikuda tallinna küll seciga.



RE: c126 keskluku vaakummootor 84a - M.E.SEC - 09-05-2018

Kas keegi oskaks muidu välja pakkuda minu auto õige pumba koodi?
Vin wdb1260441a102246
Huvi pärast tahaks proovida leida ikka õige.
Saaks ehk originaalselt toimima siis asja.
Äärmisel juhul läheb kasutusele olemasolev, hetkel mitte toimetav pump