Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine (/showthread.php?tid=48098)



216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - ak75 - 20-03-2018

Olen kuulnud, et selle töö juures ka diagnostikaseadet vaja. Vastab tõele, või on võimalik ka klassikalisel moel see vahetus ära teha?

Kuna sellel mudelil piduritega tehakse ka kolmetäheliste abide tööd, siis eeldan, et silindrid liiguvad vabalt ja saab klotsid vahetatud lihtsa vaevaga, ehk vanematele autodele tüüpilist silindri "käima meelitamist" teha vaja pole.


RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - Rolz - 20-03-2018

Saad ilma vabalt hakkama.
SBC puhul ainult teemaks selline oht, kui valel ajal uksi avada, aga seda lühendit see isend ei oma.



RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - ak75 - 20-03-2018

(20-03-2018, 06:50 PM)Rolz Kirjutas: Saad ilma vabalt hakkama.

Suurimad tänud taaskord kasuliku info eest!




RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - ak75 - 29-03-2018

Klotsid tänaseks vahetatud. Et sest teemast mingit kasu ka oleks, panen EPC-st pildid varuosakoodidega ja lõppu Silberi originaalosade hinnad. Sobivad siis 216.377 koodiga autodele ja võimalik, et ka 221.077 ja 221.177. (221 mudelile sobivuse osas ma kindel pole!) Ehk on abiks neile, kel pole ligipääsu EPC-le.
[Pilt: 93895-EPC_MB_esipidurid.png]
[Pilt: 28452-EPC_MB_tag.pidurid.png]
[Pilt: 75565-Silber_esim.tagum.pidurid_hinnad.png]
Mina panin Ferodo klotsid, ette koodiga FDB4412 ja taha FDB4413, lisaks andurid, üks ette, teine taha.
Klotse vahetades jäi häirima, et supportide katteplekid on küllalt koledaks läinud. lakk kohati maas ja isegi mõni roostetäpp. uued on väga kallid, nagu ülalt hinnakirjast näha. Vanad saaks edukalt puhtaks lasta ja uuesti kuskil töökojas värvida, aga kuidas taastada AMG kirjad plekkidel? Plekid on hõbedased, kirjad mustad!


RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - stihl - 30-03-2018

Tuues pisutki maa poole lähemale: klaaskuuliga puhastus + edasi-tagasi transa + vastav krunt + püstolipesu + värv + püstolipesu + sõitmine kunstniku juurde + käsitsi kindla käega tähed peale (peenikese oravasaba pintsliga) + sõitmine maalri juurde tagasi + kuumakindel lakk = samuti mitte odav töö.
Ainuke asi, et ise tehes võib parema tulemuse saada, kui tehases, kus keegi ei viitsi nendega niimoodi seksida.

Aga osta uued ära ja vanad müüki, saad odavamalt.

.


RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - ak75 - 30-03-2018

(30-03-2018, 10:21 AM)stihl Kirjutas: Tuues pisutki maa poole lähemale: klaaskuuliga puhastus + edasi-tagasi transa + vastav krunt + püstolipesu + värv + püstolipesu + sõitmine kunstniku juurde + käsitsi kindla käega tähed peale (peenikese oravasaba pintsliga) + sõitmine maalri juurde tagasi + kuumakindel lakk = samuti mitte odav töö.
Ainuke asi, et ise tehes võib parema tulemuse saada, kui tehases, kus keegi ei viitsi nendega niimoodi seksida.

Aga osta uued ära ja vanad müüki, saad odavamalt.
Eeem..lõin nende vidinate maksumuse Silberi hinnakirja alusel kokku, € 656,50. Ehk siis ca €600- eest saaks need uued kätte.

Kui seda töökalkulatsiooni nüüd vaadata, siis miks töövõtja peab sõitma iga liigutuse pärast kuhugi? Kas luksepatöö hinnad kujndatakse ka nii, et iga haamrist vähe peenema riista juurde arvutatakse rentimise ja sealt toomise-viimise ajakulu?! Ma leian, normaalne pädev tegija, kes on leidnud omale oma nišši ning keda saab usaldada, on omale senise karjääri (võib ka lugeda enese ja oma võimaluste täiendamise käigus) soetanud kogu omale tööks vajaliku riistapargi, sh ruumid. Selline suhtumine näitab pühendumust ning tekitab usaldust.
Ma ei soovi eelnevaga kellegi suhtes isiklikuks minna, kuid ülaltoodud "kalkulatsiooniga" sarnane suhtumine kumab läbi paljudel elualadel, kus midagi tehakse. minu arvates on selline lähenemine vale juba ebaratsionaalse ajakasutuse seisukohast ja sellise mõtlemise esindajate hulgast kuuleb ka kõige valjemat nuttu ja hala, kui raske elu ikka on. Sry, aga peabki olema raske kui valesti läheneda asjadele!



RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - Laur - 30-03-2018

Lukksepp ja maaler ei tööta samades ruumides, tihti isegi mitte samas majas. Maaler ei hakka autoalt pidurplekke eemaldama, maalril pole ka klaaskuulipritsi.
Igal töötegijal on omad vajalikud töövahendid.
Lukksepp keerab tükid maha ja tükid külge.


RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - ak75 - 30-03-2018

(30-03-2018, 12:44 PM)Laur Kirjutas: Lukksepp ja maaler ei tööta samades ruumides, tihti isegi mitte samas majas. Maaler ei hakka autoalt pidurplekke eemaldama, maalril pole ka klaaskuulipritsi.
Igal töötegijal on omad vajalikud töövahendid.
Lukksepp keerab tükid maha ja tükid külge.
Pidasin enda puhul silmas stsenaariumit, kus viin puhastatud detailid maalri juurde ning asetan laua peale.




RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - stihl - 30-03-2018

(30-03-2018, 12:29 PM)ak75 Kirjutas: Ma leian, normaalne pädev tegija, kes on leidnud omale oma nišši ning keda saab usaldada, on omale senise karjääri (võib ka lugeda enese ja oma võimaluste täiendamise käigus) soetanud kogu omale tööks vajaliku riistapargi, sh ruumid. ...
Ma ei soovi eelnevaga kellegi suhtes isiklikuks minna, kuid ülaltoodud "kalkulatsiooniga" sarnane suhtumine kumab läbi paljudel elualadel, kus midagi tehakse. minu arvates on selline lähenemine vale juba ebaratsionaalse ajakasutuse seisukohast ja sellise mõtlemise esindajate hulgast kuuleb ka kõige valjemat nuttu ja hala, kui raske elu ikka on. Sry, aga peabki olema raske kui valesti läheneda asjadele!

Sa ei pea isiklikuks minema, sa pead lihtsalt leidma Eestist inimese, kes neid plekke just niimoodi taastab ja oma senise "karjääri" on üles ehitanud. Nö. oma nišši leidnud.
Et teostab vaid piduriplekkide taastamist ja nende kahe tahtja, kes meil Eestis aastas on, pealt elab vabalt pensionini ära.
Kui oled leidnud, oled teretulnud tema kontakte siin avaldama, aga senikaua võiks oma prognoosidega vait olla. Ja ei pea üldse isiklik olema.

Ise, muidu, ikka saad aru, mida sa räägid?

Ok, minu viga praegu oli ilmselt see, et pühajärgsel hommikul vaatasin, mis see fkng 100€ maksev 2214211220 (katteplekk) on, pildil tundus tavaline pressitud plekijunn. 600 ei tulnud kusagilt, aga ilmselt see kood ei sisaldanud kõiki vajalikke osi. See oli mu viga.
Maha-peale ka ei arvestanud sisse. Üle ridade lugesin SEDA teemat.
Paljudest elualadest tean niipalju, et sina neist midagi ei tea. Kui näed nišši, siis tee ära. Aga üldiselt on selle asja nimetus spetsialiseerumine. S.o. kas teha kõike s..tasti või ühte asja hästi, selles on küsimus.

Edit: Kui viid puhastatud detaili maalri juurde, on ok. Aga selge on see, et käsitsi maalimise või siiditrükiga nad ei tegele. Ühte, tõsi, tean, aga see ei tahtnud kaua maaler olla ja hakkas hoopis värve ja tööriistu maale tooma. Pidi lihtsam töö olema.
Aga tema on ka selline maaler, kes mulle ARK poolt väljastatud numbrimärgi puhtaks lasi, kameleoniga ära värvis, mustaga käsitsi tähed peale värvis ja siis lakkis. Number jäi ühe nurga alt vaadatuna täiesti valge, nagu meil ette nähtud, ja teise nurga alt kollane nagu Suurbritannias. (politseinikud olid kõik sassis omadega, kui seda nägid...Noh, et kas siis saab trahvi teha või ei saa?? - no ei saa ju, sest fotokas teeb vaid valgest numbrist pilti ja kollane peale ei jää. Shit happens)
Aga ta ei viitsi sellega enam tegeleda, nagu öeldud.

.




RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - väikemees - 30-03-2018

Sellise asjaga võivad tegeleda mootorrataste ehitamisega tegelevad isikud. Seal on selliseid detaile, mida tuleb taastada ja mõnikord peale käsitsi joonistada.
Kas nad seda kõike ise teevad, vaevalt. Vähemalt neil kohad kus käivad oma tellimusi täitmas.
Üks video siia juurde: https://youtu.be/RENcn-Mq6JE?list=PLDqMl55fYtnVpB--SI8Nsoqg0zwyXAzFe



RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - ak75 - 31-03-2018

Kuidas tehaseuutele toodetele need kirjad peale kantakse?


RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - stihl - 31-03-2018

(30-03-2018, 12:29 PM)ak75 Kirjutas: normaalne pädev tegija, kes on leidnud omale oma nišši ning keda saab usaldada...

...vastab sulle.




RE: 216 (221) mudelil piduriklotside vahetamine - väikemees - 31-03-2018

Uk-s teenus olemas: https://www.specialisttyres.com/brake-caliper-painting