Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 universaali tagasild - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w124 universaali tagasild (/showthread.php?tid=47662)



w124 universaali tagasild - Poisike - 09-01-2018

Tere, mure selline, et minu w124 tagasild koliseb nagu jube, plaanisin vahetada kõik puksid ära tagasillas, aga ükspäev avastasin, et nivoosüsteem ka ei tööta, kui auto tööle panna, kas võib olla, et kogu kolisemise ja nivoosüsteemi viga on nendes vedrustuse õli lämmastiku paakides ? Mis mul tasuks üle vaadata ja enne ära vahetada ?


RE: w124 universaali tagasild - "kutsikas" - 09-01-2018

Kogu tagasilla majandus maksab ainult 200.
Lihtsam kõik ühe korraga ära vahetada kui pärast peale iga jupi vahetust silda regullimas käia...
Minu arvamus lihtsalt.


RE: w124 universaali tagasild - Poisike - 09-01-2018

Tahaks näha kust kogu tagasilla majanduse 200 euriga saab. Need 2 nivoo paaki maksavad kokku juba 200 eurot.


RE: w124 universaali tagasild - MV85 - 09-01-2018

Punnsilmale olid survesalvestid 80.- tk. Kui need läbi siis kas on kivikõva või maru pehme.Amordid peaksid olema suht lollikindlad..aga kui leemendavad õlist siis on odavam ehitada tavavedrustuse peale. Kõrguse regulaator võib ka õhtal olla.


RE: w124 universaali tagasild - Sm. Västrik - 09-01-2018

Tere,

"...kolisemise ja nivoosüsteemi viga on nendes vedrustuse õli lämmastiku paakides...?"
Ei ole. Need paagid saavad tagaosa ainult jäigaks muuta (nagu amorte poleks). Pehmeks ka ei saa, sest füüsika ei võimalda.

"...ükspäev avastasin, et nivoosüsteem ka ei tööta, kui auto tööle panna."
Igaks juhuks küsin, et kuidas seda kontrollisid?

Koliseda võivad amordipuksid ja kõik muu elu tagasillas.

Parimate soovidega,

Tauno


RE: w124 universaali tagasild - Poisike - 09-01-2018

kontrollisin nii et tagasillas oli umbes 150kg raskust peal, tagumised rattad olid koopas ja tööle pannes ega ka peale 10km sõitu tagaosa ei tõusnud.


RE: w124 universaali tagasild - MV85 - 09-01-2018

Rämedat kolinat (raud vastu rauda) teevad ka satabika kinnitused (stabika puksid) Selle näeb visuaalselt ära. Enda punnsilmal (süsteem võibolla teine) oli tagaosa küll täielik sült, masin oli pm. vedrude peal. Uued survesalvestid ja asi oli hoopis teine.


RE: w124 universaali tagasild - "kutsikas" - 09-01-2018

Kogu tagasilla majandus maksab 200,see jah ei sisalda küll amorte ega rõhupaake...
Amort on jah kallis,ja survepaak ka ca 100 tk.
Ja ega keegi pole öelnudki et vana auto pidamine odav peab olema.
Lihtsalt endal vahetasin kõik peale amortide ja rõhupaakide välja, ja hind oli 200 juppide kulu.
Aga noh,mida mina ka tean Smile


RE: w124 universaali tagasild - Laur - 09-01-2018

(09-01-2018, 04:36 PM)"kutsikas Kirjutas: Aga noh,mida mina ka tean Smile

Tõenäoliselt tead odavate juppide hinda. Mõneti hea, need ei jõua veel kinnigi roostetada, kui juba tuleb jälle lahti võtta. Smile
Aga võibolla on hinnad kõvasti odavamaks läinud, kontrollida ei viitsi.


RE: w124 universaali tagasild - arturmalcik - 10-01-2018

veel
väga palju asju tagasilla sisse kuulub .
alles taastasin kahe auto peal tagusildu . kokku ühe tagasilla peale läheb 600 euri