Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (http://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a (/showthread.php?tid=47165)



Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - siimruz - 19-10-2017 09:06 PM

Nii

Sai võetud peale väikest vahepausi üks mehisem masin peresse juurde. Kuna päris hobiauto jaoks on aega väga vähe, sai valitud selline vahepealne variant. Millega saaks peresõite teha oleks natuke erilisem välimus ja samas ka natuke ikka hobi masin ka. Ise oleme ostuga väga rahul. Kuna otsisime just masinat, millel oleks AMG body kit. Ja sellel see on. Autol läbisöitu juba on natuke alla 300 tuhande, kuid nii alt, kui pealt veel väheste kulumis jälgedega. Roostetki praktiliselt pole veel. Lisavarustuski selline üle keskmise hea. Kuid tundub, et auto viimastel aastatel seisnud vist päris palju ja sellest ka tekkinud selliseid omapäraseid pisivigu. Mõned neist vajavad kiiremat reageerimist, kuid on ka selliseid millega ei pea kohe tormama. Autot me nii, ehk naa ei plaani müüma hakkata. Seega ehitame endale pikemkas ajaks.
Esimesed suuremad tööd on hooldused, mootor, käigukast jne.! Suurematest vigadest on hetkel veepumba kerge lekkimine külma mootoriga. Väiksematest vigadest vast see, et esimesed parkimis andurid lülitavad aegajalt parkimis abi avarii reziimi. Ju mõni anduritest paneb segast. Lisan ka mõne pildi masinast, kui sai ära toodud. Piltidel siis veel naaber riigi numbrimärkidega. Hetkel juba eesti registris.
Proovime ikka aeg ajalt siin teemas logi pidada kui miskit tähtsat toimetanud oleme masina kallal.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - Joel. - 20-10-2017 09:20 AM

Väga kena. On imekspandav kui palju muudab AMG bodykit ML'ide välimust.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - hellrix - 20-10-2017 11:19 AM

Kena jah. Anna siis siin teada kuidas masin ennast üleval peab. Endal ka plaanis punnsilma asemel tööl käimiseks-sõitudeks ja veduriks taoline võtta.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 21-10-2017 08:51 AM

Oli eile aega ja sai masinat kasitud ja uuritud! Avastasin sellise vidina seoses AMG pakketiga. Esimestes ukselävepakkudes on Mercedes kirjad. Kuna üks lävepakk oli veidi irvakil nägin sealt vahel sisse minevat juhet. Kas on loogiline, et need peaks põlema kui ukse lahti teen? Kuna need ei tööta! Kas on remonditavad? Või peab uued tellima. Huvitav tilulilu igal juhul. Võiks ju töötada.
Küsimus oli vastupidavuse kohta: Kuna meil on nüüd majapidamises 2 tk neid ML-e. Teine mu isa oma see ka 270CDI kuid ilma AMG paketita. Ta on sellega juba viimased 3 aastat vuranud. Veame sellega pidevalt raskeid koormaid käruga ja treilat ja ta paneb pikki otsi ka(pillimees). Olen ka ise sellega usinalt sõitnud. Minu poolt ainult kiidusõnad. Küllalt lihtne, vastupidav, mügav masin. Võrreldes uuema ML-ga on sees oluliselt rohkem ruumi. Puudub tobe õhkvedrustus. Muidugi vana hea rida mootor. Üldiselt selle kooslusega ka vördlemisi õkonoomne. Keskmine jääb alati alla kümne. Isegi käruga möistlikult sõites.
See pärast ka selline juurde sai võetud.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 22-10-2017 12:21 PM

Nii

Panen siia väikse meelsepea
1) 267300 km vahetatud käigukasti öli + filter.
2) Vahetatud alumine amordika puks juhipoolne
3) Vahetatud esimesed stabika puksid

Õli oli väga väga must. Näpuvahel proovides eriti head õli muljet ei jätnud. Vahetasin õli nii, et lasin alt välja, siis lisasin uut peale sama palju. Lasin masinal veidi töötada ja sama protsess uuesti. Niimoodi viis korda ja see järel panin uue filtri ning veel kord uue õli sisse. Vana filter oli igal juhul originaal alles küljes. Nii, et mine tea kas üldse on vahetatud seda öli seal. Kast toimetas ka ennem eeskujulikult veel, kuid nüüd nagu veel sujuvamalt ja pehmemalt. Nüüd siis uuel nädalal tuleb veepump ette võtta! Näeb kuidas see saaga lõppeb.
Lisan ka sellest lävepakkust pildi, mille kohta eelmises postituses kirjutasin ja salongist!
Lisaks sai vahetatud möned lihtsad puksikesed. Nüüd veermiku osa ilus ja vaikne. Kunagi aega saab peab ka rooli öigeks reguleerima. Veidike viltu otse sõites. Aga seda väga vähe.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 06-11-2017 12:50 PM

Mõned üles tähendused!

267500km

1) Vahetatud veepump
2) Uued rehvid talveks!
3) Auto ettevalmistus talveks
4) Silldade reguleerimine

Nüüd siis enamvähem ring peale tehtud! Ja saab võtta kasutusse masina. Veepumba vahetus igal juhul õnnestus ja mingeid uusi anomaaliaid sellega seoses pole enam täheldanud.

Mõned pildid ka peale garaazist välja ajamist!


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - v6sa - 06-11-2017 01:05 PM

(20-10-2017 09:20 AM)Joel. Kirjutas:  ...
On imekspandav kui palju muudab AMG bodykit ML'ide välimust.

Heh, ma pole emmelli kunagi sellise pilguga vaadanudki. Tean nüüd, mida juba eos vältida. MaitseasiEusa_angel...

Kusjuures AMG kosmeetikakomplekti eeliseks tavapäraste podikittide ees on lähenemis-ja lahkumisnurkade mittehalvendamine. Väga positiivne, tavaliselt tekitatakse juurde pseudospoilereid, mis esimesena maakera külge kinni jäävad, kui asfaldilt maha keerata.

Palju sellele piduritega haagist loositi?
5-kohaline?
Liblikatega sisselase või ilma?

Muretuid kilomeetreid!


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 06-11-2017 03:34 PM

Piduritega haagis passis 3360 kg
5 kohaline
Seda liblikate asja pole uurinud ausalt õeldes! Hetkel ei tossa ja liigub energiliselt! Kui miskit toimuma hakkab siis näeb!


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 07-04-2018 06:54 PM

Nii

Masin end eeskujulikult üleval pidanud siiani. Võsa jah ikka liblikatega on see sisselase ja eks ta sealt lekib ka juba, kuid ma veel ei näe pöhjust lammutama hakata. Vahepael vaevas ets/esp viga armatuuris. Sai muretsetud endale garaazi väike MBII obd tester. See tuvastas vigase olema piduri tule lüliti. Tellisin Silberist uue ja vahetasin ära. Viga kadus. Vötsin sportlikust huvist lüliti lahti ja oligi täitsa tuksis teine seest. Kaks klemmi pölenud , kuna üks plastik liin mis pidi klemmi kokku suruma oli ära kulunud ja klemmid enam korralikult kokku ei läinud. Veel vaevas parkimis süsteemi error. Jälle aitas see väike tester, mis näitas vigased olema esimesd kaks andurit. Võtsin stange maha ja ilmnes hoopis, et juhtmestik oli andurite juurest oksüdeerunud ja juhe peaaegu katki. Egas miskit tinutasin uued juhtmed pistikutesse. Ja vaatsin üle ka teised pistkud. Nüüd igal juhul süsteem töötab laitmatult. Täna sai alla kruvitud ka suverehvid koos Hentsi käest ostetud velgedega.
Teha oleks vaja veel möned värvitööd. taga stange on ajahamba poolt päris palju pureda saand. Vajaks korralikult üle värvimist. Vahest harva eriti möne niiske ilmaga on streikinud üks ksenoonidest. Ei taha kohe süttida. Aga kui süttib siis pöleb laitmatult. Panin igaks juhuks uue Philips pirni, kuid ikkagi on möni kord hilinenud süttimisega. Hetkel veel närvidele ei käi.
Seoses ksenoonidega selline asi veel. Et tal nii ees kui taga öötsa küljes andurid hoobadega. Loogika ütleb, et need peaks olema tulede reguleerimiseks. Kuid see süsteem millegi pärast ei toimi. Kui kunagi mahti uurin veits asja.
Sportlikust huvist jäi näppu ka üks tuuning iluvöre.(W164 Look) Mötlesin et proovin. Siiani on nagu meeldima jäänud.

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 16-05-2018 11:58 AM

Tere

Palavus käes ja ilmnes, et konditsioneer ei tööta. Vigaseks osutus pump sai see vahetatud, kuid tundub et see vana pump, mis oli kinni kunagi jooksnud, ei ole juba pikemat aega seal töötanud. Sest pumba juhtme peale ei tule ka õiget särtsu. Kui panime otse 12v peale uuele pumbale, siis süsteem hakkab uue pumbaga ilusti külma tootma. Poole ööni jaurasime arvuti ja elektrikuga. Ja kuskilt sealt kaitsem ploki seest infot nagu edasi ei tule. mingine 4,89 V tuleb juhtmele, kuid pistikud ühendada siis kaob seegi. Jöudsime oma loogikaga sinna välja et kuskil peaks olema relee mis seda signaali annab, kuid kaitsme plokist sai pea köiki kaitsmeid ja releesid välja vöetud skeemi järgi, kui see seda ahelat ei katkestanud. On kellegil sellist juhust olnud ja oskab miskit jagada. Ise kahtlustan lülitite plokki salongis, kuid arusaamatuks jääb relee asukoht.
NB! Hetkel sai kaitsmega lisa juhe pumbale peale veetud ja süsteem toimetab, kuid sooviks ikka veale jälile saada.
Lisaks leidsime kaitsme plokist veel ühe huvitava asja! Pilt manuses!
Tundub miskine BRABUSE D4 KIT, mis peaks andma 205 hj ja 450 nw väänet. Need googeldamise andmed. Kas keegi ennem ka sellist asja kohanud.

Masin muidu üsna terava minekuga.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - Ott - 16-05-2018 02:10 PM

(07-04-2018 06:54 PM)siimruz Kirjutas:  Seoses ksenoonidega selline asi veel. Et tal nii ees kui taga öötsa küljes andurid hoobadega. Loogika ütleb, et need peaks olema tulede reguleerimiseks. Kuid see süsteem millegi pärast ei toimi. Kui kunagi mahti uurin veits asja.
Kui selle auto süsteem on sarnane W210 omaga siis võin mainida mõningaid võimalikke probleeme selles tulede reguleeringus.

Tulede taga on mootorite korpused, sees on mikromootor ja see keerab ajamit sisse-välja, mis omakorda tõukab/lükkab munaka otsas olevat väikest plast võlli. Tule reflektor ripub ka munakate otsas ja saab seeläbi kõikuda seal.

Mootori korpuses on veel ka väike potentsiomeeter, kaks rada mida pidi väiksed klemmid sõidavad. Siin võib juhtuda sama asi nagu KE-jeti "asendianduris", rajad kuluvad ära. Samas võib see ajami osa kinni olla jäänud.

Reflektor võib olla munakate otsast lahti tulnud, või muud moodi kinni kiilunud.

Kuid kõigepealt ikka, et kas pistikusse vool tuleb jne. :)

EDIT: Taipasin pilte vaadata, ja tundub, et ML puhul on tuledes luubid? Sel juhul võib mu jutt täiesti asjakohatu olla.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - onu_siim - 16-05-2018 03:46 PM

Kompressor pole ju magnetsiduriga, et 12V sinna tulema peaks. Pumba tootlikust reguleeritakse, sellest ka "imelikud" pinged. Signaal tuleb SAMi eellasest AAM-ist, releed seal pole.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 16-05-2018 03:58 PM

Sellest saan aru et 12V sinna pähe ei käi päris! See hetkel ajutine lahendus, et päris mune praadima ei pea 32 kraadiga. Aga kus see AAM plokk asub? Skeem näitas, et selle kaitsme karbi all ehk otsas on miskine signaal karp mis peaks neid signaale edastama. see käib sealt ka eraldi ära. Sai tellitud igaks juhuks ka üks salongi nuppude plokk!( ei olnud eriti kallis proovimiseks). Saan ta uus nädal kätte. See 4,89 volti peaks ka miskit seal toimetama, kuid probleem selles, et nii kui pistik ühendada kaob see kuhugi. ST. miskine ühendus kuskil mäda.

Tulede asjaga pole praegu tegelenud! Ega see mind eriti ei häiri, et nad ei liiguta end, kui aeg tekib siis tegelen.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - onu_siim - 16-05-2018 04:45 PM

Mootoriruumis kaitsmekarbi alla on AAM kinnitatud.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 16-05-2018 10:07 PM

AAM leitud. See sama jah mida juba pörnitsesime. Nagu maailma foorumeid lugesin, siis seal vast see viga ka on. AC mitte lülimine ja keskluku mitte toimimine ühed levinumad probleemid seoses sellega. Kuid nagu aru sain on selle vahetamine veidi tülikas, kuna teise auto oma seal tööle ei hakka. Maailma foorumid räägivad miskise kiibi vahetamisest. Ausalt õeldes päris täpselt ei saanud aru. Herr onu_siim oskad äkki infot jagada. Kas on mõtet möni kasutatud otsida millel viimased 4 numbrit kokku lähevad ja siis lasta Kellegil STAR-ga kokku liita. Või tuleb ainult uue peale möelda? Ega nende vanade elulugu ju ka ei tea. Äkki töötab ühe päeva. Samas on ju hetkel ka külm toas ja muud asjad köik töötavad. Ainult selline imelik tunne endal, et kapoti all talupoja lahendus.

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 18-05-2018 11:18 PM

Nii

Hetke seisuga siis asi endiselt suurte muutusteta. Viga mis arvuti järgi süsteemis on on B1105.( A/C pumba viga) Seda käsitletud siis remondi töökoja Launciga. Kui ära kustutada tuleb kohe tagasi. Kompressor sai pandud uus ja kui uuele kompressorile 12 v peale panna siis toodab ilusti külma süsteem. NB! Pump siis solenoidiga mitte magnet siduriga. NB! Eeldatavasti on kunagi tal vana kompressor rikki läinud ja see auto on pikemat aega ilma töötava süsteemita söitnud. Kaasa arvatud minu käes kuna ostsin auto sügisel. Ja nagu ei pööranud sellele väga tähelepanu, pigem arvasin, et lihtsalt tahab täitmist. Siiani pole STAR i taga veel käind, kuid lähiajal see kindlasti ka plaanis ( arvatavasti mitte silberis), et siis saab veel targemaks mis häda teda kummitab, et ta pumpa järgi ei lase. AAM kallale veel ei torma. Kuna see puhtal oletuste pealt tehtud järeldus. Selle vahetamine on möistlik teha ainult uue vastu. Aga seda uurisin Silberist ja selle tellimine paras ooper. Riiulis pole. tehakse vastavlt teh. passi alusel tehases. Tarne aeg oletatavlt 1,5 kuud, kuid eeldatavsti aeg pikem. Hind iseenesest mõistlik. Enne vaja kindlaks teha pöhjus ikkagi. Sain romulast ka teise nuppude ploki, kuid ei ole veel külge proovinud. Maailma foorumis ka sellest juttu, et tuleks nagu korra lahti ühendada nupuplokk ja siis uuesti tagasi see nuppude plokk ja siis ka aidanud. Seni kuni oleme vea leidnud ja körvaldanud kasutan siis häda varianti. Ise veetud lisa lüliti ja kaitsmega veetud toide kompressorile, et saaks suure palavusega veidi külma toota, mitte pidevalt. Ühesönaga üks habemega lugu igal juhul. Katsun kursis hoida, kui miskeid muutuseid positiivsuse suunas. Ja kui kellegil on mingeid ideid vöi vihjeid võib julget jagada!

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - onu_siim - 18-05-2018 11:25 PM

Milline see uus kompressor on?


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 18-05-2018 11:34 PM

See siis uus mitte remonditud ega romula oma. Ja tellitud sai win koodi järgi. Muidugi oli seal kolm varianti, aga see mille tellisime seda kinnitas ka Silberi varuosa mees, et see peab öige olema. Ühesönaga see siis solenoid juhtimisega ja ühe juhtmega.

Kas seal võib mingi koer maetud olla?


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - onu_siim - 19-05-2018 10:44 AM

Tegu siis originaalkompressoriga?
Ilma VIN-koodi ja kompressori varuosakoodita on raske seisukohta võtta.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - Oliver.L - 19-05-2018 12:47 PM

Vaadates, kuidas Silberauto mulle varuosi soovitanud on, siis minule ei jäta nad väga usaldusväärset muljet. Räägin muidugi Tartu esindusest.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - ReinGSM - 19-05-2018 12:55 PM

Mis koodiga AAMi sul vaja on? Midagi vb leian.
Kisu kaitsmekasti kaas maha (kruvidest), siis 2 kruvi eest otsast, tõsta kaitsmete osa üles poole siis kood näha. Viimased 4 numbrit on kleepsu peal. Aam on kaitsmete osa küljes (all) olev aju.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - Laur - 19-05-2018 02:58 PM

Juhtimise toimimise mõõdab ka vähe parema multimeetriga ära. Sellisega, mis suudab sagedust mõõta.
Eeldan et juhitakse pwmiga.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 19-05-2018 04:16 PM

Nii

Edasiminekud siis sellised! Müttasin maailma foorumites hilisöhtal. Süsteem siis nii, et AAM ei mängi rolli. Aastast 2002 ja edasi juhitakse süsteemi ikkagi sees oleva nuppude mooduliga. Seega kui moodul terve pump terve Röhuregulaator terve ja süsteem täis peab töötama. Täna vötsin kätte ja eemaldasin keskkonsooli, et ära vahetada nuppude moodul, mille romulast sain. Lahtivötmisel selgus et pistiku küljes olev roosa juhe mis ongi AC juhtimine on kunagi pöleda saanud, seda eeldatavasti siis kinnijooksnud pumba pärast. Millegi pärast on keegi üritanud seda remontida vahetades juba nuppude moodulit, kuid viimased numbrid ei lähe minu Win koodi järgi mooduli plokiga kokku need siis 2589. See mille tellisin romulast on siiski öige numbriga löpp siis 5589. Puhastasi igaks juhuks pinni ilusti ära ja ühendasin siis teise nupuploki külge ja kliima hakkas toimima. Nii nagu peab. Muudab ilusti pinget ja lülitab välja kui vaja. Seega see info siis õige, et AAM ei mängi rolli 2002 ja edasi. Kuid nüüd teine probleem. Masin ise toodab maximaalselt kuuma. Panime arvuti järgi ja see näitab ka et temp on maksi peal ja muuta seda rullikust ei anna. Seega tundub, et see uus nuppude plokk ka vigane. Pean ümber vahetama vöi siis uue tellima. Siis loodetavasti on see saaga ka läbi.

Aga vaatame mis saab, hetkel rohkem ei saanud edasi !

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 19-05-2018 10:58 PM

Nii palju täpsustuseks, tundub et need koodide erinevused ei mängi rolli, kuna see 1638202589 on hiljem asendatud 1638205589 -ga vahepeal on veel kaks asendust olnud. Igal juhul koogime selle 2589 löpuga ploki huvipärast lahti. Ehk on seal miskit huvitavat näha. Google annab ka infot, et neid remonditakse. Kuigi järelturul nende hind üüratu pole ei tea kunagi, saad jälle vigase ploki. Päris uue hind ei ole aga väga kiita!


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - onu_siim - 19-05-2018 11:19 PM

Ilmselt 49 89 l6puga plokki enam ei saa uuena (vähemalt Saksa ladudes pole).
See on Sinupoolt toodud kahe vahepealne variant, kuid maksab kaks korda vähem.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 19-05-2018 11:35 PM

jah üks 4289 löpuga on ka seal vahepeal. neid ei ole uhtegi vist enam saadaval. E-parts näitab ainult 5589 mille ära tunneb, kuid selle saadavus ka küsimärgiga.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 23-05-2018 05:42 PM

Vahepeal arengutest!

Sai nüüd siis järgmine plokk proovitud! Müüja ütles kohe, et plokk pärit inglise masinalt ehk siis parempoolse rooliga variant ja ta ei tea kas asi töötab. Proovisin ära. Süteem töötab, kuid on sellised probleemid, et sooja juhtimine käib vastupidi. Kui keeran soojapeale liigub kraan hoopis kinni ja kui panen külma peale liigub kraan lahti. Kliima juhtimine käib õiget pidi. Teine asi on see, et kui suunan õhu akendele liigub see hoopis jalgadele ja vastupidi ning kui suunan õhu kesk avadesse puhub ta hoopis üles ja alla, ning vastupidi. Seega tundub, et inglise masinal on miskit juhtimises ikkagi teisti. Või on armatuuri all mingid osad teiste asetustega, et need operatsioonid peavad teisipidi liikuma. Nüüd siis vaja järgmist plokki proovida. Ehk ikka leiab möne töötava veel. Viimane variant on uus osta:(

Äkki oskab mõni targem öelda, kas äkki peab seda plokki öpetama vöi mingeid null punkte arvutiga paika sättima arvutiga, et ta öieti töötama hakkab. Samas kui pistan selle ploki külge mis tal küljes oli siis töötab köik õiget pidi välja arvatud puudub a/c juhtimine. Pöhimötteliselt peaks nüüd üks plokk veel soolas olema ja kui see ka analoogset jama keedab siis hakkab möistus otsa saama. Samas google avarustes ei kohta nagu kuskil seda infot, et peaks softima arvutiga seal miskit. Isegi selle inglise variandi kohta ei oska miskit juurde kosta.

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit 2002a - siimruz - 06-06-2018 07:56 AM

Nii

Nüüd vast võib selle saaga löppenuks kuulutada. Läbi suurte ponistuste jõudis kohale järjekorras kolmas plokk. Seekord siis saksast ja saksa masina pealt. Ja peale katsetusi tundub, et süsteem vöttis õige hingamise sisse. Soe ja külm töötavad korrektselt. Toodab külma ja õhk lülitub õieti kui teda suunata.
Seega järeldus, et inglise masina peal on plokk küll sama koodiga, kuid miskit sisus on ikkagi teistmoodi, et süsteem valepidi tööle hakkab.

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - siimruz - 13-06-2018 06:25 PM

Tere

Tänase seisuga ka ülevaatus läbitud. Tähelepanu pöörati tagumistele piduri torudele ja esimese gabariit tule pirn üks oli läbi. Ise kartsin veidi seda et masin tahmab veidi palju ja äkki miskit paigast, kuna lisatud talle ju kunagi see BRABUS D4 kit, mis peaks juurde liisama 40 kW vöimsust. Need andmed saadud googeldades. Palju seal tegelikkuses on, kes seda teab. Kuid edasi astub vägagi ergalt. Enne ülevaatust sai muidugi möned korrad torud puhtaks lastud ja läbis edukalt. Öeldi et ruumi veel on. Enne ülevaatust sai lisatud veel uued signaali pasunad, kuna vanad olid vett täis ja ära roostetanud ning ei töödanud. Üldiselt masinaga väga rahul. Hea ja mönus liikur.

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - siimruz - 03-02-2019 12:58 PM

Nii

Masin muidu kulda väärt olnud. Igasugu pikemaid otsi sõidetud ja rännatud, Kuid nüüd on mingi pull pihta hakanud jahutussüsteemi ja salongi soojendusega. Hetkel ei ole veel pihta saanud mis seal täpsemalt juhtunud on. Hakkas pihta sellega, et homikul sõitma hakkates hakkab nagu köik ilusti toimetama ja salong soojenema, kuid siis üheltmaalt enam salongi sooja ei tule ja ega mootori temp ka siis väga üle 60 kraadi ei lähe. Kuid, kui siis edasi söita siis mingil ajal liigub seier üsna kiirelt kuni 100 kraadini ja veits peale seisab seal möne hetke ja siis vajub 80 peale ja siis salong soe ning köik nagu korras ka peale pikemat söitmist. Siiani pole jahutusvedeliku kadu märganud. Täna testisin tsirkulatsiooni pumpa. No see muidugi öhtal. Kuid kui selle sisemust vaadata siis see on juba pikemat aega seal mitte töödanud. Seega ma väga seda ei kahtlusta. Tellisin muidugi uue pumba juba ja ka uue termostaadi. proovin need lähiajal vahetada vaatab mis siis sünnib. Kehvem variant on plokikaane tihend muidugi. Samas ta keema ei lähe ja välja ei pressi. Muidugi ise küsimus on see surve mis süsteemis on. On see normaalne vöi ei ole pole siiani arusaanud. Töökoda kes mul veepumpa aasta tagasi vahetas väitis et see peabki nii olema. Olen ju sedasi söitnud pea 20000 km ja no problems. Sama sugune surve on ka meie teisel ML il. Aga töömasinal 200 cdi samas ei teki seda survet kunagi süsteemi ei suvel talvel ega suurel peenestamisel. Vöta siis kinni. Eks hetkel loodan et termostaat paneb segast ja see et tsirkulatsiooni pump ka ei tööta annavad kokku täieliku kemüüse. Lootus on lolli lohutus.
NB! sooja kraani ka uurisin see peab töötama. See tal küll väga lolli kohapeal aga kui köik vaikseks teha ja kuulata siis elektri ajam seda igal juhul liigutab. Samas see sooja kadumine salongist ja tagasi tulemine salongi ei muutu sellest karvavõrdki kui ma seda sooja kraani asendit muudan.

Aga eks hoian kursis kui olen midagi saavutanud vöi mitte saavutanud. Igal juhul selline kummaline anomaalia.

Mul olnud muidu kunagi plokikaane praoga masin. See tegi nagi ikka päris tsirkust ja söita ütleme nii, et ei saanudki.
Aga see sigudik nagu söidab ikka:)

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - siimruz - 05-02-2019 09:29 PM

Tänased muutused.

Sain kätte uue tsirkulatsiooni pumba ja termostaadi. Kuna aega oli vähe ja see termostaadi vahetus tundub natuke keerulisem kui algul, siis panin külge ainult uue pumba ja täitsin uuesti süsteemi. Tegin ka uued katsed söita. Muutus nii palju, et nüüd püsis salong soojana peale kahte erinevat katset. Nagu ei tekkinud enam seda külma tühimiku. Kuid mootori temperatuur teeb ikka nalja. Nüüd ei teki enam seda üle 80 kraadi minemist sinna 100-ni. Vaid pika piinamise peale saab vast kudagi moodi 80 kraadi kätte, kuid peagi vajub sinna 60 peale tagasi. Seega pean ikkagi selle termostaadi ka vahetama vöi laskma vahetada. Silmitsedes seda uut termostaati jäi silma et see oleks nagu kahe tsoonne. seal ka üks metall taldrik vedru otsas. Eks homme proovin veel teda veidi testida ja siis vaatab mis saab.
Seega sellel tsirkulatsiooni pumbal on ikka päris oma roll selles süsteemis. Ja tundub, et see ikkagi suht alles saba sellisel juhul andnud. Nii, et kui seda uskuda mida foorumist olen lugenud, et sellest pole midagi, kui see eii tööta ei pea ikka päris paika.
Aga samas saaga pole veel löppenud.

Kirjutan kui miskit muutub jälle.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - siimruz - 09-02-2019 01:53 PM

Nii

Ei saand ikka asja sellest asjast veel:). Ühesõnaga tsirkus kestab edasi jahutussüsteemis. Eile igal juhu soovitud sihtpunkti ma ei jõudnud, pidin teepeal otsa ringi keerama ja garaazi tagasi sõitma. Olin mitu päeva teda proovinud sedasi linnvahel, siis nagu oli talutav see asi. Salong oli soe, kuigi temperatuur trikitas seieri järgi. Eile oli plaanis üks veidi pikem maantesöit ja siis hakkas asi pihta. Algul tilkus seier seal neljakümne ja kuuekümne vahel. Kord oli tükk aega 60 peal siis vajus isegi korra 40 peale sõidu aeg ja siis uuesti 60 peale. Katsusin ka radikat see oli eest igal juhul soe või isegi kuuma poolne, kuigi ülemine lödvik oli enne termostaati 30 cm täitsa jahe. salong oli nagu kogu aeg soe. Ja siis ühtäkki peale 20 km söitu hakkas temp töusma ja läks peagi kuni 120-ni. ja siis kohe vajus ta uuesti tagasi 80 peale ja jäigi sinna. Samas süttis ka jahutusvedeliku taseme tuli. Jätsin masina teeäärde töötama ja vaatasin kapoti alla. Paagist oli jah veidi välja visanud kuid mitte tühi. Salong oli endiselt ilusti soe ja seda tuli kogu aeg ühtlaselt. Kuna garaazi tagasi oli 25 km söitu, pime ja metsavahe oli ka, ning närvid olid krussis, siis löin käega ja söitsin sedasi samuti tagasi. Tagasi söites seisis seier stabiilselt ilusti 80 ja natuke peale salong oli soe ja elu tundus kui lill. Ja nii ilusti garaazini tagasi. Siis valasin jahutusvedelikku juurde, kuid seda ei läinud rohkem kui 300-400 g. Seega nüüd vötan hambad risti ette termostaadi vahetuse ja vaatan mis siis juhtub. kui asi jääb samaks, eks siis mötleb edasi, sest suure töenäosusega on järgmine kahtlus alune juba headgasket. Kuigi nii palju kui olen foorumeid kamminud, siis see sellel mootoril järgi nii lihtsalt ei pidanud andma.

Aretame edasi.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - siimruz - 09-02-2019 11:06 PM

Nii

Võtsin poest ühe peenema E10 toksi ja käisin termostaati vahetamas. Ei olnud tõesti nii hull see vahetus, kuigi jamamist oli. Kurvastuseks esimese hooga mingeid suuri muutuseid ei täheldanud. Temperatuur töusis visalt ja tegi ikka neid naljakaid temperatuuri köikumisi. Kuigi nii kuumaks nagu 120 kraadi ta ei läinud. Kuid kui olin ikka suure ringi lahti saanud, siis nagu käib köik väga hästi. pigem on see pull siis kui suur ring kinni alles on. Homme katsetan veel kord ja siis näeb. Täna vöis asi ka öhus olla, kuna mul jooksis vedelikku päris palju seoses vahetusega välja. Kuid märgid viitavad siiski ikka sellele et mootori peaga on midagi lahti. kas tihend vöi möni pragu kaanes, mis kuumaga kinni paisub ja teatud temperatuuril annab survet süsteemi.

Siim


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - sm. pelle - 10-02-2019 02:21 PM

Töökodades olemas mingi tester, millega saab vaadata kas jahutusvedelikus heitgaase on.


RE: Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a - siimruz - 10-02-2019 03:26 PM

Tänud pelle kaasa elamast.

Täna tegin veel katseid ja tuleb tunnistada, et viga ikka kaanetihendis vöi kaanes. Seni kaua kuni suur ring kinni tekib päris kiiresti arvestatav surve süsteemi, mis tundub et tekitab termostaadi juurde mingi öhu korgi, millest tulenevalt hakkab ka temp. näit segast panema. Kui suur ring löpuks avaneb siis lööb ka jahutusvedelikku paagist välja, kuid töötab seni normaalselt kuni suur ring avatud on. Nii kui sulgub hakkab sama pull uuesti väiksesse ringi tekib arvestatav surve, nii et kui paagi punn avada hakkab välja ajama vedelikku kohe. Seega tundub et ikkagi tekib süsteemi liigne surve, mis kogu seda kompotti tekitab. Läheb mootori pea laiali kiskumiseks.
NB! Tsirkulatsiooni pumbast niipalju juurde,kuna sai siin igasugu selle teemalisi lugusid loetud. Ta on seal vahel ikka kindla eesmärgiga. Seega jutt, et kas on või ei ole pole vahet ei vasta päris töele. Ühest küljest ta jah tsirkuleerib vedelikku. Teisalt jahutab ta ka jahutus vedelikku mootori peas, kui kuum mootor seisata. See tähendab, et kui auto seisma jätta siis see tsirk pump ajab vedelikku edasi ringi päris tükk aega veel. Siis ei teki seda anomaaliat, et kui auto uuesti käivitad hüppab termomeeter 100 peale korraks ja siis normi tagasi. Omal kogetud seda päris tihti ja eks süüdlane oligi see tsirk pump mis ei töödanud.

Eks nüüd tule vaadata kus ja kuidas mootor remontida lasta.

Siim