Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB S500 w220 2000a puterdab - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: MB S500 w220 2000a puterdab (/showthread.php?tid=46459)



MB S500 w220 2000a puterdab - margo26 - 07-07-2017

nimelt siis selline mure et tyhikäigul auto ei mootor ei tööta yhtlaselt puterdab nagu, autosse sisse ka väga hästi seda tunda , muidu sõidab ilusti mingit probleemi pole.... oskab keegi mingit nõu anda mida vaadata kontrollida ??


MB S500 w220 2000a puterdab - .Alar. - 07-07-2017

Elementaarne algus - diagnostika


RE: MB S500 w220 2000a puterdab - berg - 08-07-2017

süütepool ehk. diagnostiga saad teada mitmes silinder.


RE: MB S500 w220 2000a puterdab - HotPapa - 12-07-2017

Alusta küünaldest, kui sa ei tea kuna neid viimati vahetati. 16 tk ja tüki hind Silberist 10 euri kanti.


RE: MB S500 w220 2000a puterdab - v6sa - 12-07-2017

(12-07-2017, 10:27 AM)HotPapa Kirjutas: Alusta küünaldest, kui sa ei tea kuna neid viimati vahetati. 16 tk ja tüki hind Silberist 10 euri kanti.

Ning vanu küünlaid ära prügikasti loobi, vaid reasta kenasti valgele paberile silindrite kaupa ja tee neist pildid. Diagnostikule on sellest suur abi. Veel parem muidugi, kui diagnostik neid küünlaid reaalselt käes keerutada saaks, kuna tahmast must küünal võib olla rikke tagajärg ja mitte põhjus.

Visiidist Ajudega Diagnostiku juurde peaks muidugi alustama...




RE: MB S500 w220 2000a puterdab - hents99 - 12-07-2017

Võsa, diagnostik ei vaata küünlaid tänapäeval enam. Ütleb heal juhul, et kusagil on nn misfire, mis jällegi ei näita, milline komponent vajaka jäi.

Mina kahtlustaks ka vaakumileket, aga see eeldab korralikku lahkamist...


RE: MB S500 w220 2000a puterdab - v6sa - 12-07-2017

(12-07-2017, 01:54 PM)hents99 Kirjutas: Võsa, diagnostik ei vaata küünlaid tänapäeval enam.
...

Nii on, kuna uue aju install turgutab maailmamajandust oluliselt enam. Seda enam, et Ajudega Diagnostikuid on vähe, enamus on kas lihtsalt diagnostikud või lausa vigu resettivad diak gnosdikut.

Vaakumileke, kõrgepingeleke, pooli tõrge, pihustiprobleem - neid asju võib päris mitu olla.

On muidugi õige, et selle paja puhul võiks tarkvara tõrkuvad silindrid kätte näidata ja siis saab edasi harutada.


RE: MB S500 w220 2000a puterdab - Black66 - 12-07-2017

Kui mootori ajalugu teadmata, siis on mõistlik vahetada küünlad + juhtmed alustuseks.

Enda V6 bensukaga sai maadeldud, puterdas kah, aga arvuti midagi tarka ei näidanud kunagi. Uued küünlad ja juhtmed peale ja nädalaga andsid 2 süütepooli otsad. Selle näitas juba arvuti kätte, millised täpselt, uued külge ja edasi töötas mootor kui viiul.

Edit: igasugused õhulekked ja vaakumilekked panevad üldiselt M112/M113 seeria mootoritel mootoritule põlema. Vigane süütepool aga seda näiteks teha ei pruugi.


RE: MB S500 w220 2000a puterdab - hents99 - 12-07-2017

Oleneb.... ma sõitsin nt 2-3 päeva ilma lisaõhu pumbata (pistik tagant lahti) ja alles siis alles näitas mootori tuld.

Sisselaske muutuvat pikkust juhtiv klapp lekkis, aga tuld põlema ei läinud, sest solenoid oli järel ja mehaanilist viga ei nähtud....

Ma võtsin sisselaske pooleks, puhastasin ja panin uute tihenditega kokku ja tegin vaakumreservuaarile korraliku tiheda kiirliite.
Toimib.
Pihustid tasuks ka üle mõõta ja vajadusel pesema/asendama.

Muidu üli lihtne mootor, et töid teostada.

Küünlad tavaliselt feilivad suurel koormusel, mitte lahjal.


RE: MB S500 w220 2000a puterdab - Black66 - 12-07-2017

Mul oli kah selle sisselaske pleenumi pikkust juhtiva klapiga jama vahepeal. See pani kohe tule põlema. Kusjuures mootori töös polnud mingit anomaaliat tunda ja edasi käis ikka samamoodi.
Lisaõhu pumba pistiku lahtivõtt pani koheselt ja alati tule põlema. 211 kere peal M112 mootor.

Muidu aga jutt täitsa tõsi, üsna lihtsa ehitusega mootor.