Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 e320 probleem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 e320 probleem (/showthread.php?tid=46429)



W124 e320 probleem - --Arx-- - 03-07-2017

Parem esimene ratas käib sujuvas jõnksus koopasse kui keegi kõrval istub . Vedru terve. Milles võib veel viga olla ?


W124 e320 probleem - .Alar. - 03-07-2017

Naljakas lugu, ise maadlesin sama jamaga. Mõõda kas vahe esitiiva ja ratta vahel on mõlemal pool samasugune. Ma lõpuks andsin alla ja läksin seda teed, et vahetasin vedru pealse puksi vähe kõrgema vastu. Viga on otseselt selles, et kõrvalistuja poolne esiratas on sent tagapool kui juhipoolne ja oli ka madalam. Vahetatud on amordid, puksid, õõtshoovad, kuid ratas siiski vähe tagapool. Mingit märgatavat avariijälge või deformatsiooni pole silladetailide kinnituskohtades näha.


RE: W124 e320 probleem - --Arx-- - 03-07-2017

kusjuures, ongi sama lugu nagu sinul. Nii nagu kirjeldasid, on ka minu autol. Vahetamata ainult amort. Tuleb vist sama teed minna.


RE: W124 e320 probleem - Werewolf - 08-07-2017

W124-jal saab esiõõtsa poltidega lisax ratta külgkaldele (camber) reguleerida ka ratta ette/taha kallet (caster), seega usun, et sillastendis peax olema võimalik rattad õigesti paika reguleerida. Lihtsalt tavaliselt keerataxe sillastendis ainult kokku/lahkujoox paika ja muud väga ei näpita.

Suurendades rataste kallet ettepoole paraneb rooli tsentreerumise võime, ehk kui sõidu ajal välja keeratud rooli lahti lased, keerab see end kiiremini otsex/otsemax tagasi. Driftimeeste hulgas väga popp asi, kuna teeb driftimise lihtsamax.


RE: W124 e320 probleem - --Arx-- - 20-07-2017

Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin. Oskab keegi öelda, miks on nii, et külma mootoriga oleks nagu autol kiirendus parem kui töösooja mootoriga. (E320 162kw)