C124, 1992, CE300-24 M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo MÜÜDUD 19.4.2018-LUKKU. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Prügikast (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=32) +--- Foorum: Reeglitele mittevastavad- ja aegunud teemad (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=33) +--- Teema: C124, 1992, CE300-24 M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo MÜÜDUD 19.4.2018-LUKKU. (/showthread.php?tid=46054) |
C124, 1992, CE300-24 M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo MÜÜDUD 19.4.2018-LUKKU. - nostromo - 10-05-2017 Tegin uue teema uute piltidega kuna eelmine liialt laialivalguv. Vabandust et osadel piltidel näha veidi tolmu kuna auto sai pestud küll 2 päeva tagasi aga südalinnas hoides tekib taoline kerge tolmukiht praeguste ilmadega paraku loetud tundidega. Ostetud 10.8.2016 kasutajalt "coupemonkey". 2012 tehtud mootorivahetus kasutaja "Joosu" poolt 3.2 R6 162kW -> 4.2 V8 205kW mis ka hiljem kasutaja "Majori" poolt ARK-is ametlikult registreeritud-passis märge ümberehituse kohta: ÜMBEREHITUS: P130060 Lisaks sisuliselt ka kogu ülejäänud tehnika 1993 E420 sedaani doonori pealt ümber laotud (suuremad ventileeritavad pidurid, näidikublokk jne). 06/1992 319.114km M119 4.2 V8 205kW 32V 279hj 400Nm 0-100: ca 6.9 sek kuna 200kg raskemal sedaanil 7.2 sek (ametlik kupee info puudub kuna kupeele pole kunagi tehasest V8 paigaldatud) Toodud Eestisse Shveitsist Reg. nr: 239TEN VIN: WDB1240511B543327 Baumuster 124051 Sales name 300 CE-24 Order number 0 9 571 86872 (Destination: Switzerland) Delivery date 1991-05 PAINT1 199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING Interior color 265 No code designation available LISAVARUSTUS: 199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING 211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD) 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 265A LEATHER CREAM BEIGE - MUSHROOM / QUARTZ 265A *1 _______ 19960806 LEATHER CREAM BEIGE - MUSHROOM / QUARTZ 265A *2 _______ 19961112 LEATHER MUSHROOM 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 538 AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT 543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE- 570 FOLDING ARMREST, FRONT 580 AIR CONDITIONING 592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG 620 AIR POLLUTION CONTROL 630 ECE - WARNING TRIANGLE 653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 801 AEJ 06/1/M/X 823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS 952 No code designation available Nüüd müügis kuna soov 2003-2006 C215 CL55 AMG KOMPRESSOR 368kW osta. RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - k2rpman - 16-06-2017 Kui tihti ikka kõrvuti pildistada saab ..... Sul tundusid talvekad all olema ? RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - nostromo - 19-06-2017 Heh vaatasin ka et tuttav SL Jep lamellid all. Oleme majanaabrid? RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - punnsilm - 22-08-2017 (22-08-2017, 02:28 PM)nostromo Kirjutas: Paar päeva tagasi üle pika aja auto juures käies oli parklas alla punane õliloik tekkinud silma järgi u 0.5-1l ehk. Tegemist vist käigukasti õlilekkega? 0,5-1l oleks ikka väga suur punane loik. Õli levib vähe pikema ajaga üllatavalt laiali väga väikese tilkumise juures. C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - .Alar. - 22-08-2017 Mul hakkas üleeelmine talv pikemalt väljas seistes punast lekkima. Lasin Lesvenisse vedada, kus peale põgusat peale vaatamist hakati uuest rv pumbast rääkima, kuid kui raatsiti süüvida siis piisas vist paari tihendi vahetamisest C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - .Alar. - 23-08-2017 Jup, roolivõimu toru ja pumba vahelt vms lekkis. Ei mäleta enam nii täpselt RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - nostromo - 13-11-2017 RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - TonyT - 06-12-2017 (06-12-2017, 06:58 PM)nostromo Kirjutas: Pärast generaatorivahetust ülevaatusele minnes CO 0.9 (lubatud 0.3). RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - k2igukast - 08-12-2017 Proovida võid ka kõvasti äkilisemat sõitu. RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - nostromo - 04-04-2018 Ülevaatus värskelt läbitud kuni 30.04.2019 Ventilaatorikojal oli mingi kinnitusklamber puudu-seepärast käis suurematel pööretel 3000-4000 vastu tuulekoda-Truumus tehti 10€ korda. RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - Oliver.L - 04-04-2018 Mis siis tegema pidid, et see CO paika saada lõpuks ja ÜV peale? RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - nostromo - 04-04-2018 RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - nostromo - 07-04-2018 RE: C124, 1992, CE300-24, M104 3.2 R6 24V 162kW ->M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo - nostromo - 19-04-2018 Auto läks täna 19.4.2018 Soome-teema lukku. |