Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i (/showthread.php?tid=45002)

Lehed: 1 2 3


Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 20-01-2017

Tere,

Kas keegi teab selle auto kohta midagi?
http://www.auto24.ee/used/2324975


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - kentq - 20-01-2017

(20-01-2017, 10:24 AM)Even88 Kirjutas: Tere,

Kas keegi teab selle auto kohta midagi?
http://www.auto24.ee/used/2324975

Tundub hea, 800 kilti kuus sõitnud iga kuu viimased 24 aastat!


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 20-01-2017

Kas igapäeva autoks tasub osta? Kuidas selle mudeli vastupidavus?


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Eero_S - 20-01-2017

Kui kütusekulu ei tõmba ohkima, siis igapäeva autoks väga hea liikur. Keskmine kütusekulu olenevalt jalast ca 10-11l/100km. Tüütu on see, et iga ca 400km tagant tuleb tankida, Tallinnas võib keskmine muidugi ka suurem olla.


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 20-01-2017

Foorumist leidsin kriitikat antud mootori kohta.

"Mercedes-Benzi W124 on väga töökindel auto, kuid tal on mõned mootorid, mida ei saa soovitada. Need on kahe- ja 2,8liitrised bensiinimootorid. Mõlema on probleem elektrisüsteem, täpsemalt kipuvad neil mootoriruumis asuvad juhtmed pudedaks muutuma. Nende puhul taheti teha keskkonnasõbralikumaid juhtmeid, mis kahjuks hakkasid lagunema juba auto ekspluatatsiooni ajal. Ehk siis sellega pingutati veidi üle."

Kas on kellelgi on olnud neid probleeme? Kui kulukas on nende probleemide lahendamine?




RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - indrek - 20-01-2017

(20-01-2017, 11:02 AM)Even88 Kirjutas: Foorumist leidsin kriitikat antud mootori kohta.

"Mercedes-Benzi W124 on väga töökindel auto, kuid tal on mõned mootorid, mida ei saa soovitada. Need on kahe- ja 2,8liitrised bensiinimootorid. Mõlema on probleem elektrisüsteem, täpsemalt kipuvad neil mootoriruumis asuvad juhtmed pudedaks muutuma. Nende puhul taheti teha keskkonnasõbralikumaid juhtmeid, mis kahjuks hakkasid lagunema juba auto ekspluatatsiooni ajal. Ehk siis sellega pingutati veidi üle."

Kas on kellelgi on olnud neid probleeme? Kui kulukas on nende probleemide lahendamine?

Kui ise oled natukenegi jootekolviga sinasõber, siis enamvähem ainult ajakulu.



Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - .Alar. - 20-01-2017

See jutt käib pea kõigi 1993-1995a vahemikus toodetud MB bensiinimootori juhtmestike kohta. Ma lasin juhtmestiku uueks teha Saksamaal - kulu natuke üle 400€
Suuremal osal autodel peaks see juhtmestik vast vahetatud olema. Vaata kapoti alla tähelepanelikult, kui mootoritemp andurisse jms minevad juhtmedotsad enne pistikut on sellised roheka oksiidi kihiga siis juhtmestik hapu:
[Pilt: e171bf77ea837d7f1257f1da45257d8f.png]



RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - v6sa - 20-01-2017

(20-01-2017, 11:02 AM)Even88 Kirjutas: Foorumist leidsin kriitikat antud mootori kohta.

"Mercedes-Benzi W124 on väga töökindel auto, kuid tal on mõned mootorid, mida ei saa soovitada. Need on kahe- ja 2,8liitrised bensiinimootorid. Mõlema on probleem elektrisüsteem, täpsemalt kipuvad neil mootoriruumis asuvad juhtmed pudedaks muutuma. Nende puhul taheti teha keskkonnasõbralikumaid juhtmeid, mis kahjuks hakkasid lagunema juba auto ekspluatatsiooni ajal. Ehk siis sellega pingutati veidi üle."

Kas on kellelgi on olnud neid probleeme? Kui kulukas on nende probleemide lahendamine?

Biolagunevate juhtmetega on paljudel probleeme. Originaaljuhtmestik maksab vene keeles, netist saab tellida analoogi jämedalt 400 € eest. siin keegi odavamalt tegema nõus teadaolevalt ei ole.

Ise tehes saab odavamalt, kui jootekolviga vehkimine hobiks passib.Eusa_angel Juhe ei maksa palju, pistikud käivad lahti.

Muus osas on küsimus tahtmises. Ka parimal juhul 21 aastat vana auto on alati riskantne ja erinevad rikked on pigem ootuspärased, kui midagi ettenägematut.


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - JorgenP - 20-01-2017

See auto on olnud seal platsil müügiks alates augusti lõpust/septembri algusest, ise vaatamas käinud pole, aga ehk abiks see infokild.


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Laur - 20-01-2017

Ma võin ära teha, nii ca 300 eest


Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - .Alar. - 20-01-2017

Jäin seda universaali isegi mõned päevad tagasi vaatama. Kui tõesti on roostest vaba nagu lubatakse siis ma eelistaks seda kui roostes autot korras juhtmestikuga


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 20-01-2017

Käisin vaatamas. Külmalt töödates tegi mootor häält nagu summutis oleks auk, aga siis jäi see vait. Kellegil aimu mis see olla võiks? Neljast tõsteavast kolm läbi roostetanud. Kas see on suur probleem? Mul endiselt vaimustus autost Smile
[Pilt: 96394-Kuljekarp.jpg]


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - pikkvint - 20-01-2017

(20-01-2017, 03:10 PM)Even88 Kirjutas: Käisin vaatamas. Külmalt töödates tegi mootor häält nagu summutis oleks auk, aga siis jäi see vait. Kellegil aimu mis see olla võiks? Neljast tõsteavast kolm läbi roostetanud. Kas see on suur probleem? Mul endiselt vaimustus autost Smile
[img]httpclubmb.ee/pilt/96394-Kuljekarp.jpg[/img]

Veidi kõrge hind pole auto kohta millel juba karbid mädad.
Mis põhja all toimus?


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 20-01-2017

(20-01-2017, 04:06 PM)pikkvint Kirjutas:
(20-01-2017, 03:10 PM)Even88 Kirjutas: Käisin vaatamas. Külmalt töödates tegi mootor häält nagu summutis oleks auk, aga siis jäi see vait. Kellegil aimu mis see olla võiks? Neljast tõsteavast kolm läbi roostetanud. Kas see on suur probleem? Mul endiselt vaimustus autost Smile
[img]httpclubmb.ee/pilt/96394-Kuljekarp.jpg[/img]

Veidi kõrge hind pole auto kohta millel juba karbid mädad.
Mis põhja all toimus?

Põhja alla unustasin piiluda, aga mujal roostet ei näinud. Pole eriti teadlik nendes asjades, plaanis minna ka pädevama isikuga vaatama. Mis karpide taastamine maksta võiks?


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 20-01-2017

Nii vana auto puhul vist raske leida täiesti murevaba autot, aga mis on teie arvamus sellest autost hetke info põhjal. Kas tasub selle auto ostu plaaniga edasi minna ja põhjalikumalt uurida või on seis halb ja turult on selle raha eest võimalik parem eksemplar saada.


Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - .Alar. - 20-01-2017

Ma võin suht kindlalt väita, et odavamalt paremas korras w124 on vist raske leida. Vähemalt normaalse mootori ja enamvähem varustusega. Hiiu Autoga on vähemalt asi, et tegu legendaarselt kehvade automüüjatega. Esimesed jutud nende pohhuismi kohta levisid rohkem kui 10a tagasi vist. Kui saad normaalselt ülevaadatud ja ka kaubale, soovitan mina selle auto ära võtta. Ma ilmselt oleks seda teinud, kui tegu oleks ASD-d oma autoga ja see veebruaris-märtsis veel alles oleks


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Priit - 20-01-2017

Miks mitte diisel? http://www.auto24.ee/used/2419556
Ps pildi järgi sel Hiiu omal tungiavast pole midagi ju järele jäänud, põhi ja igasugused "nurgatagused" tahaks põhjalikku uurimist.


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 21-01-2017

(20-01-2017, 10:05 PM)Priit Kirjutas: Miks mitte diisel? http://www.auto24.ee/used/2419556
Ps pildi järgi sel Hiiu omal tungiavast pole midagi ju järele jäänud, põhi ja igasugused "nurgatagused" tahaks põhjalikku uurimist.

Ei ole diisli inimene. Aga tänan pakkumast.


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Priit - 21-01-2017

Sedaan või universaal on samuti maitse küsimus ja oleneb milleks autot kasutatakse. Ise eelistaks kärukonksuga (hea kui eemaldatav) sedaani.

Siin n 1000 eurot kallim sedaan http://www.auto24.ee/used/2427498
2,2 l on suht öko mootor, täiesti võrreldav 10 aastat uuemate sama suurte bensukatega. Oluline, et käiks korralikult ja ei oleks eelnevate omanike poolt plomme eemaldatud ja reguleeringuid näpitud.
Kui Sa ei osta kohe korralikku, siis korda tegemine on oluliselt kallim kui kohe korras auto osta ja ei pruugigi õiget elulooma saada Smile Ja kui kerel juba uss sees, on selle välja saamine ka mitte lihtne tegevus ja mitte odav, kui ise ei tee.


RE: Mercedes-Benz E 280 TE 2.8 i - Even88 - 21-01-2017

(21-01-2017, 01:25 PM)Priit Kirjutas: Sedaan või universaal on samuti maitse küsimus ja oleneb milleks autot kasutatakse. Ise eelistaks kärukonksuga (hea kui eemaldatav) sedaani.

Siin n 1000 eurot kallim sedaan http://www.auto24.ee/used/2427498
2,2 l on suht öko mootor, täiesti võrreldav 10 aastat uuemate sama suurte bensukatega. Oluline, et käiks korralikult ja ei oleks eelnevate omanike poolt plomme eemaldatud ja reguleeringuid näpitud.
Kui Sa ei osta kohe korralikku, siis korda tegemine on oluliselt kallim kui kohe korras auto osta ja ei pruugigi õiget elulooma saada Smile Ja kui kerel juba uss sees, on selle välja saamine ka mitte lihtne tegevus ja mitte odav, kui ise ei tee.

See sedaan on täitsa korralik. Proovin selle TE 280-ga tehno kontrollis käia ja kui seal suuri vigu ei avastata ja tuttav remondimees vaatab korrosiooni osa üle ja remont jääb alla 400 euro, siis võtan selle auto ära.