Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) [Korras] - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) [Korras] (/showthread.php?tid=44653)



W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) [Korras] - emixxed - 11-12-2016

Tere,


2004a. W211 200CDI 90kw-ga on tekkinud mure, nimelt mootorituli põleb ning arvuti näitab veakoodiks P2621 - Diesel particulate filter (DPF) pressure sensor.

Isa käis autoga diagnostiku juures, kus arvuti näitas, et DPF filter 178% täituvus, ning auto püüdis regeneratsiooni teha ~200km tagasi. Väidetavalt diagnostik seda sundpõletamist teha ei saa, pakkus välja:
*uus filter - ~2100eur
*vana välja + programmeerida

Netist otsisin antud veakoodi kohta, kuid palju infot ei leidnud ning paraku MB-dega hästi kursis ei ole samuti. Ehk on siin kellegil olnud midagi sarnast - kas võib olla vaid viga DPF rõhuanduris (hind 40€)?

Uut filtrit niikuinii ei hakka panema, kui pole andurit mõtet ka vahetada, siis vast filter välja.
Mida arvate filtri puhastamisest?




RE: W211 - P2621 (DPF rõhuandur) - emixxed - 11-12-2016

(11-12-2016, 09:12 PM)onu_siim Kirjutas: Odavam ja m6istlikum ikka korda teha kui mässata kallite ja/v6i nurgataguste teemadega.

Kindel et Sul DPF on? Kood 474 datacardil. Kui jah, mis r6huanduri tootekood on? Kui andur vana ja läheb peale uuema tootekoodiga, on vajalik kalibreerimine ja/v6i softiuuendus.

Jah, VIN näitab, et 474 ehk DPF olemas. Rõhuanduri koodi kohe öelda ei oskagi, aga selle info võtan arvesse.


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - kaupo51 - 13-12-2016

DPF filtri puhastamine on ropp töö. Tänapäeval on olemas mingid kemikaalid selleks. Olen kuulnud, et MB Abi pidi sellist teenust pakkuma. Küsi neilt järele.
DPF "välja progemisest". Mind huvitab, kui oskuslikult seda tänapäeval tehakse. Tarkvara tuleb ju muuta peale filtri eemaldamist. Kas ei ole oht, et auto tehakse natuke "liiga pimedaks"? Ehk siis aasta pärast on sul mingi probleem, näiteks mootori töö ebaühtlane. Jooksed ühe diagnostika juurest teise juurde, kõik panevad autole testri külge, aga "auto ei räägi midagi". Ei mingeid veakoode. Kõik kehitavad õlgu, sina maksad raha. Lõpuks lähed esindusse ja nemadki ei leia viga ja siis kirjutavad igaks juhuks tarkvara üle....

Mõni teadjam võiks sel teemal sõna võtta.


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - madis71 - 14-12-2016

Kui ikkagi näitab esmalt anduri probleemi,vaheta välja,sest vigase anduri korral ei tohiks ka MB-l saada sundpuhastust tööle.


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - kentq - 15-12-2016

(11-12-2016, 08:23 PM)emixxed Kirjutas: Tere,


2004a. W211 200CDI 90kw-ga on tekkinud mure, nimelt mootorituli põleb ning arvuti näitab veakoodiks P2621 - Diesel particulate filter (DPF) pressure sensor.

Isa käis autoga diagnostiku juures, kus arvuti näitas, et DPF filter 178% täituvus, ning auto püüdis regeneratsiooni teha ~200km tagasi. Väidetavalt diagnostik seda sundpõletamist teha ei saa, pakkus välja:
*uus filter - ~2100eur
*vana välja + programmeerida

Netist otsisin antud veakoodi kohta, kuid palju infot ei leidnud ning paraku MB-dega hästi kursis ei ole samuti. Ehk on siin kellegil olnud midagi sarnast - kas võib olla vaid viga DPF rõhuanduris (hind 40€)?

Uut filtrit niikuinii ei hakka panema, kui pole andurit mõtet ka vahetada, siis vast filter välja.
Mida arvate filtri puhastamisest?
Anduris võib viga küll olla. Endal oli kunagi sama probleem. Kui õhu andur ei tööta siis ei lähe ka põletus käima.
Ise läheks pädevamasse kohta (Hort auto näiteks), teeks kindlaks et viga ikka selles on, laseks ära vahetada ja kui saab ka põletusreziimi arvutiga lasta sisse panna.



RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - hents99 - 15-12-2016

Dpf väljaprogemine ja filtri eemaldamine ei too mootori töös kaasa mingeid anomaaliaid. Väljalaskes vastusurve võiks olla minimaalne.

Küll aga võib tulevikus ülevaatusel probleem tekkida, kui hakatakse Obd kaudu parameetreid vaatama. Haisemine on teine probleem, katt peaks ikka all olema.
Eestis on suht suur hulk diisleid Dpf'ta, seda on ninaga tunda ja silmaga näha.

Muidu dpf väljajätmine muudab kütusekulu (Ca 1-1.5 sajale alla) ja minekut päris tublisti.



RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - stihl - 15-12-2016

(15-12-2016, 12:11 PM)hents99 Kirjutas: Küll aga võib tulevikus ülevaatusel probleem tekkida, kui hakatakse Obd kaudu parameetreid vaatama.

Noh, loodame, et see juhtub alles X aasta pärast.
Pigem jõuavad enne veel numbrituvastusega kaamerad, mille hind kogu aeg langeb, igale poole ÜV punktidesse üles toppida.Doubt

Kütusekulu langeb juba kasvüi selle arvelt, et midagi pole vaja enam põletada ega aeg-ajalt kuumaks ajada.
Lisaks muud asjad.




RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - hents99 - 15-12-2016

(15-12-2016, 01:12 PM)stihl Kirjutas:
(15-12-2016, 12:11 PM)hents99 Kirjutas: Küll aga võib tulevikus ülevaatusel probleem tekkida, kui hakatakse Obd kaudu parameetreid vaatama.

Noh, loodame, et see juhtub alles X aasta pärast.
Pigem jõuavad enne veel numbrituvastusega kaamerad, mille hind kogu aeg langeb, igale poole ÜV punktidesse üles toppida.Doubt

Kütusekulu langeb juba kasvüi selle arvelt, et midagi pole vaja enam põletada ega aeg-ajalt kuumaks ajada.
Lisaks muud asjad.

Kuuldavasti pidavat juba üsna pea tulema.

Tegelt see tühja toruga diisel haiseb rõvedalt, silmadki ajab kipitama (Selliseid on ikka VÄÄÄGA palju liiklemas, ma pakun ca 30% ~10a vanustest autodest)
Katalüsaator võiks ikka alla jääda.

Ma olen isegi mõne DPF`i välja kirjutanud lisaks muu tuuninguga.
Viimati tegin ühel volkaril DPF väljakirjutamise asemel hoopis põletusprotsesse, mingi aja tagant korduvalt ja tulemus sai päris hea.


Ühel maadsta kuuel oli DPF nii kinni, et heitgaasid punnitasid end välja vedrudega pinget hoidvast liitekohast, mootoriruumis.


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - ReinGSM - 17-12-2016

Filtri ummistumisel on ka omad põhjused:
-turborõhu leke
-halvad pihustid
-rõhuerinevusanduri rike
-väljalaske gaaside tagasisurve anduri rike
-vale mootoriõli kasutamine
-pidev peaegu tühja paagiga sõitmine
-kõrge väävli sisaldusega diisli kasutamine
-lühikesed otsad
jne...


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - madis71 - 21-12-2016

(15-12-2016, 10:32 AM)kentq Kirjutas:
(11-12-2016, 08:23 PM)emixxed Kirjutas: Tere,


2004a. W211 200CDI 90kw-ga on tekkinud mure, nimelt mootorituli põleb ning arvuti näitab veakoodiks P2621 - Diesel particulate filter (DPF) pressure sensor.

Isa käis autoga diagnostiku juures, kus arvuti näitas, et DPF filter 178% täituvus, ning auto püüdis regeneratsiooni teha ~200km tagasi. Väidetavalt diagnostik seda sundpõletamist teha ei saa, pakkus välja:
*uus filter - ~2100eur
*vana välja + programmeerida

Netist otsisin antud veakoodi kohta, kuid palju infot ei leidnud ning paraku MB-dega hästi kursis ei ole samuti. Ehk on siin kellegil olnud midagi sarnast - kas võib olla vaid viga DPF rõhuanduris (hind 40€)?

Uut filtrit niikuinii ei hakka panema, kui pole andurit mõtet ka vahetada, siis vast filter välja.
Mida arvate filtri puhastamisest?
Anduris võib viga küll olla. Endal oli kunagi sama probleem. Kui õhu andur ei tööta siis ei lähe ka põletus käima.
Ise läheks pädevamasse kohta (Hort auto näiteks), teeks kindlaks et viga ikka selles on, laseks ära vahetada ja kui saab ka põletusreziimi arvutiga lasta sisse panna.
uus dpf filter Poolast ca 1700-2000 zlt ehk ca 500 euri kanti



RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - madis71 - 19-02-2017

(21-12-2016, 03:44 PM)onu_siim Kirjutas: Mida ta selle uue filtriga teeb? Umbes DPF on tagajärg, mitte probleemi põhjus.
no esmalt likvideerib põhjuse ja siis tagajärje.....Praktika on näidanud paljude dpf filtrite puhul et pärast nn sundpuhastust hakkab ikkagi masin sagedamini teda puhastama.Alguse on abiks jah aga pikeas perspektiivis oleks kasulik uus panna.Oman kogemust.



RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - Ogadik - 19-02-2017

Diisel on hea näide sellest kui palju kütuse "säästmine" maksab ja mis on selle tagajärjed igapäevases liikluses. Linnas peab ikka väga tihti salongi ventilatsiooni sisetsirkulatsiooni nuppu kasutama, eriti kui ees auto millel diisli tähis või allasuunatud summutitoruotsad.


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - Sm. Västrik - 19-02-2017

Tere,

Filtri ummistumise põhjused on varasemalt ilusti loetletud. Lihtsalt alternatiivina võib veel välja tuua, et kui DPF juba väga umbes on, kuid element veel katki ei ole, saab filtri auto alt võtta, lahti lõigata ja elemendi ära puhastada (pesta). Puhastuskemikaal peab mõistagi olema sobiv ehk selline, mille jäägid hiljem keraamikat tahmaosakesi kleepima ei jäta ning pesuprotsess peab olema elemendi suhtes võrdlemisi õrn ja on seega aeganõudev. See töö on kindlasti odavam kui uus filter (Tartus kuni 200 eurot) ja tänu originaalelemendi säilimisele ning peaaegu uueväärsele puhtusele peaks ka tulemus pikaealine olema.

Parimate soovidega,

Tauno


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - Eero_S - 19-02-2017

(15-12-2016, 12:11 PM)hents99 Kirjutas: Eestis on suht suur hulk diisleid Dpf'ta, seda on ninaga tunda ja silmaga näha.

Sellepärast ongi ju vaja lisaks välja kirjutamisele ka muuta muid parameetreid. Tehasest tulnud DPF'ita diislid ju ei haise nii.


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - Laur - 19-02-2017

Katüsaator eemaldab enamuse haisust, aga juba kordades mainiti, umbes on tagajärg, mitte põhjus.
Enda autol on katalüsaatori tühi, originaal oli mingi pisikese universaalsega asendatud, kuna otsisin viga taga miks masin ei liigu, siis see oli osa põhjusest, läks paremaks, aga mitte täitsa, aitas pihusti otste vahetus.
Võimalik, et panen originaal kati alla, võibolla ka mitte.
Käisin just ülevaatusel, tahm 0,4% aasta varem oli 0,8%, lubatud 1,5 (2004a. 320CDI dpfi pole, originaalis ka mitte)


RE: W211 - E200CDI 2004. P2621 (DPF rõhuandur) - emixxed - 22-03-2017

Tere

Unustasin siia kirjutada, praegu asi korras. Piisas õnneks vaid arvutiga sundpõletamisest. Ei kujuta ette mis selle olukorra põhjustas. Võibolla asjaolu, et autoga sai sõidetud 40km geneka rihmata, kuna muud varianti polnud. Nüüd paar tuhat sõidetud ja uuesti pole tuld põlema löönud.

Tänud kõigile vastajatele igatahes!