Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Paar küsimust seoses 190E - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: Paar küsimust seoses 190E (/showthread.php?tid=44551)



Paar küsimust seoses 190E - S4BiT - 02-12-2016

Esimene asi mis muret teeb, on salongi ventikas, veidi kiginat tegi juba algusest kuid nüüd lülitab aegajalt puhurid tagant ära, ja siis tuleb mingil hetkel uuesti järele jälle, kas salongi vendi mootor on pigem vajalik vahetada või saab seal midagi remontida ka? Seda kus see on ja kuidas ligi pääseb leidsin juba google kaudu.
Teine asi on õlirõhu seier, tegin õlivahetuse koos filtriga, rõhk ise on väga hea, kuid see seier hakkab lampi pendeldama, pigem on asi ühenduses/anduris, rõhk ise nagunii nii kiirelt muutuda ei saaks. Mida peaks kontrollima/vahetama?
Ja kui juba küsimiseks läks, siis tegelikult oleks veel välistemperatuuri anduri tootekoodi vaja ning puhuriresti ümbruse plastikut kellegi käest kasutatult (vasakul pool, rooli kõrval), kuna see oli esindusest 130+ käive.


RE: Paar küsimust seoses 190E - S4BiT - 03-12-2016

Salongi ventika sain korda, kuna auto oli eelnevalt päris kaua seisnud, siis võll oli kinni roostetanud ja käis koos südamikuga ringi. Küljest ära lammutades sai palju leotavat õli ja hiljem määrdevahendit ning mootori keeramist, nüüd toimib ilusasti ja ei mingeid kõrvalisi helisi.


RE: Paar küsimust seoses 190E - stihl - 03-12-2016

Pigem on see andur samuti seest karvaseks roostetanud; vaata, sõida pisut, ehk kulutab end puhtaks. Lahti see konserv ju ei käi.
Ja kui ei ärka ellu, siis - uus andur. mina paneks ehk isegi kasutatud, aga originaali, mine neid uusi hiinlasti tea.

Kontrollimiseks võid anduri takistuse tühikäigul ära mõõta - oommeeter tõenäoliselt samuti pendeldab. (hea, kui oleks mittedigi)


RE: Paar küsimust seoses 190E - S4BiT - 04-12-2016

Miks auto vahel välja sureb kui maanteekiirusel kulgeda ning hoogu maha võttes vaba käigu peale panna? Vaakumileke kusagil? Tühikäik on ka kohati natukene ebalev..


RE: Paar küsimust seoses 190E - Werewolf - 04-12-2016

(04-12-2016, 05:57 PM)S4BiT Kirjutas: Miks auto vahel välja sureb kui maanteekiirusel kulgeda ning hoogu maha võttes vaba käigu peale panna? Vaakumileke kusagil? Tühikäik on ka kohati natukene ebalev..

See on tühikäiguga seotud jah. Kui gaasi lahti lased, lülitub gaasihoovastikus tühikäigu lüliti, mis annab ajule teada, et mootor töötab nüüd tühirežiimis. Kui tühikäik lonkab, siis võivadki pöörded liiga madalale kukkuda ja mootor välja surra. Kui käik sees on, siis seda ei juhtu, kuna veerev auto veab mootorit kaasa (toimub niiöelda mootoripidurdus) ja pöörded ei kuku isenesest liiga madalale (kui just hoogu liiga maha ei lase).

KE-Jet-i puhul võib lonkav tühikäik (nagu ka enamik muid vigasid) olla põhjustatud mitmest faktorist, seega jah tuleb kontrollida üle vaakum, süütesüsteem, tühikäigulüliti, temperatuuri andurid (neid on üsna mitu), ÜPR, küttesüsteem, lamda jne. ehk kogu kupatus nagu tavaliselt, kuna vigasid võib olla üx või mitu. KE-Jet-i puhul ei ole võimalik öelda, et selliste sümptomite puhul on täpselt see detail vigane, kuna enamik KE-Jet-i kimbutavatest vigadest tekitab üsna sarnaseid sümptomeid, seega diagnoosimine toimub samm-sammult kõiki komponente üle mõõtes ja testides. Tehase manuaalis on KE-Jet-i diagnoosimise juhend selgelt kirjas kui soovid ise probleemi lahendada. Kui ei, aitab Hannes Speedster-ist.