Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w211 tagumine kojamees - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: w211 tagumine kojamees (/showthread.php?tid=44489)

Lehed: 1 2


w211 tagumine kojamees - Laur - 27-11-2016

Kas 211 saab tagumise kojamehe ise tööle lülitumise välja lülitada?
Täiesti mõttetu asi, paned tagumise käigu, kui esimene juhtub töötama, siis nühitakse kuivalt mudast klaasi.


RE: w211 tagumine kojamees - Hašš - 19-02-2017

Huvitab sama asi.


RE: w211 tagumine kojamees - kait - 20-02-2017

(27-11-2016, 06:39 PM)Laur Kirjutas: Kas 211 saab tagumise kojamehe ise tööle lülitumise välja lülitada?
Täiesti mõttetu asi, paned tagumise käigu, kui esimene juhtub töötama, siis nühitakse kuivalt mudast klaasi.

Miks esimene kojamees tööle hakkab, kui klaas on kuiv? Või on pidevalt situatsioon, kus esiklaas on märg ja tagumine kuiv?
Lahendusi on mitu:

Variant 1 - Võta kaitse välja.
Variant 2 - Osta pudel veini(NB mitte keeratava korgiga!). Eemalda tagaluugi polster, samal ajal veini nautides. Eemalda ka kojamehe mootor. Kasuta veinipudeli korki tagaklaasi jäänud tühimiku täitmiseks(vajadusel kasuta ka tihendussilikooni).
Paigalda polster, joo pudel tilgatuks ja unusta see probleem!
Edu!


RE: w211 tagumine kojamees - Laur - 20-02-2017

möla



RE: w211 tagumine kojamees - v6sa - 20-02-2017

(20-02-2017, 12:36 PM)kait Kirjutas:
(27-11-2016, 06:39 PM)Laur Kirjutas: Kas 211 saab tagumise kojamehe ise tööle lülitumise välja lülitada?
Täiesti mõttetu asi, paned tagumise käigu, kui esimene juhtub töötama, siis nühitakse kuivalt mudast klaasi.

Miks esimene kojamees tööle hakkab, kui klaas on kuiv?
...

Ilmselgelt ei ole kodanik kait elus asfaldilt maha keeranud. Paar kilomeetrit lägast kruusateed kitib tagaaknale kena kihi, mida saab klaasi ja luuda rikkumata maha vaid märkmisväärse koguse küürimisveega. Nii märg see ei ole, et pelga luuavibutuse peale lahkuda, aga sedapalju on küll, et lapiga maha ei pühi.

Loomulikult on veel variandid eemaldada kojamehe vars või lõigata läbi juhtmekimp või asendada klaas üldse plekiga, aga neid ei küsitud.

Küsti konkreetselt: kas saab automaatika välja lülitada ilma ümber ehitamata.


RE: w211 tagumine kojamees - kait - 20-02-2017

(20-02-2017, 10:21 PM)v6sa Kirjutas: Ilmselgelt ei ole kodanik kait elus asfaldilt maha keeranud. Paar kilomeetrit lägast kruusateed kitib tagaaknale kena kihi, mida saab klaasi ja luuda rikkumata maha vaid märkmisväärse koguse küürimisveega. Nii märg see ei ole, et pelga luuavibutuse peale lahkuda, aga sedapalju on küll, et lapiga maha ei pühi.

Loomulikult on veel variandid eemaldada kojamehe vars või lõigata läbi juhtmekimp või asendada klaas üldse plekiga, aga neid ei küsitud.

Küsti konkreetselt: kas saab automaatika välja lülitada ilma ümber ehitamata.

Eksite, kodanik võsa. Kusagil polnud täpsustatud milliste vahenditega pidi tulemuse saavutama, automaatikast tegite juttu teie, mitte Laur.
Ma ei saa aru, kas minu soovitatud variant ei lülita siis seda funktsiooni välja?
Samas, kodanik võsa, tuleb tunnistada, et teie vastus ei sisaldanud ühtegi lahendit, mis vastaks teie poolt seatud kriteeriumitele.



RE: w211 tagumine kojamees - kait - 21-02-2017

Aga kui Laur veini ei taha, siis võib seda ka minuga jagada....


RE: w211 tagumine kojamees - väikemees - 21-02-2017

Ei tunne seda STAR asja aga kaevates internetisügavustes, siis ideeliselt võiks toimida, kui määrata sedaaniks. Iseasi kas käsitsi ikka saab lülitada tagumist kojameest tööle peale seda. Kas kaasnevad ka mõned konfliktid ja hakkab vigu lugema sisse.
http://www.mbstartool.com/service/detail.asp?id=1062


RE: w211 tagumine kojamees - kait - 21-02-2017

(21-02-2017, 12:12 AM)väikemees Kirjutas: Ei tunne seda STAR asja aga kaevates internetisügavustes, siis ideeliselt võiks toimida, kui määrata sedaaniks. Iseasi kas käsitsi ikka saab lülitada tagumist kojameest tööle peale seda. Kas kaasnevad ka mõned konfliktid ja hakkab vigu lugema sisse.
http://www.mbstartool.com/service/detail.asp?id=1062

Aga kui nüüd tõsist juttu rääkida siis ma arvan ka, et keretüübi kohta valetamine võib tagumise kojamehe toimimise hoopiski kaotada ja kurat eab mis anomaaliaid veel tekitada.
Ma tean, et tagaluugi plokist on võimalik seadistada, mitme sekundi pärast rakendub t. kojamees, kui vajutatakse t. klaasipesu nuppu. Et siis vesi jõuaks ilusasti klaasi ära katta, ennem kui luud üle libiseb.
Aga automaatse lülituse kohta seal küll midagi polnud.....ei mäleta, et ka mõnes teises plokis oleks sellist seadet olnud.




RE: w211 tagumine kojamees - Laur - 21-02-2017

Mul on ainult pakivein.


RE: w211 tagumine kojamees - v6sa - 21-02-2017

Laur kirjutas sõnasõnalt "välja lülitada". Mitte "eemaldada" ega "välja lõhkuda" ega mõnda kolmandat varianti.

Millest siis säärane äkiline start verbaalsete kummide vilinal?

Küll ei saanud austet kait aru, milles probleem. Mina maakana saan selgelt aru - kui esikojamees on automaadi asendis ja tagurpidikäik sisse lülitada, tõmmatakse (enamasti rokane) kaas üle, hoolimata sellest, kas esikojamees on viimasel ajal oma tööd teinud või mitte. Praeguste ilmadega on kaunikesti tavaline, et automaatasendi peal sõites on esiluual harva tööd ja tagakna puhtanapidamisel puudub üldse mõte. Tagurdatakse ju peeglite järgi.

Seda valusam on kuulda tagaaknalt raginat, kui luud jälle oma asjatut tööd alustab...




RE: w211 tagumine kojamees - kait - 21-02-2017

(21-02-2017, 10:43 AM)Laur Kirjutas: Mul on ainult pakivein.

Ai....siis on pahasti jah. Aga ära võib ikkagi juua!Icon_razz
(21-02-2017, 11:09 AM)v6sa Kirjutas: Mina maakana saan selgelt aru.....
Sina, maakana ei saa ikkagi aru. Tagumine kojamees hakkab automaatselt tööle ainult siis, kui töötavad esimesed kojamehed(automaat asendi puhul vihmaanduri signaal või ON asendis lüliti) ja on olemas tagurpidi käigu signaal.

(21-02-2017, 11:09 AM)v6sa Kirjutas: Millest siis säärane äkiline start verbaalsete kummide vilinal?
Mul on verbaalsed ringraja rehvid all, tore ju vahepeal kummi sussitadaEusa_dance.


Aga sa Laur oskad ju joota küll. Ehita miskitsugune CAN converter-inverter, millega saab t. käigu signaali tagaluugi ajust välja filtreeridaIcon_razz





RE: w211 tagumine kojamees - Laur - 21-02-2017

Siis ei hakka tagurdamis tuled tööle.



RE: w211 tagumine kojamees - kait - 21-02-2017

(21-02-2017, 01:33 PM)Laur Kirjutas: Siis ei hakka tagurdamis tuled tööle.

Karta on jah. Aga siis ei jää midagi üle.....tuleb passat osta jälle.;-)
Tegelikult näeb kasutusjuhend ette, et kui ikkagi ei saja, tuleks kojameeste lülitit hoida Off asendis, sest teatud valguse ja mustuse kooslusel võivad esim. kojamehed automaatselt rakenduda ja klaasi kahjustada.
Vist oli USA juhendis selline info.
See lahendab ka ju sinu probleemi.





RE: w211 tagumine kojamees - Laur - 21-02-2017

...või renault.


RE: w211 tagumine kojamees - Eero_S - 21-02-2017

Lihtsalt mainin, et ma andsin oma universaal b6 Passatile käsuks sedaan olla.. kui esimesele klaasile vett tõmbasin, kukkusid esimesed kojamehed vehkima, aga vesi lendas tagaklaasile...

Õnneks sain nädal hiljem õige juhtme otsa, millega sai automaatika välja lülitada.

Olen ka muidu Laur'iga ühte meelt, et see tagakojamees on saatanast. Mõnikord on lihtsalt esiklaas märg, annad kojameestele käsu ühe korra vehkida, samal ajal rakendad tagurpidi käigu ja siis paneb tagumine kojamees mõnusa raginaga seda paska mööda klaasi laiali. Ei ole tarvis...


RE: w211 tagumine kojamees - indrek - 21-02-2017

Kas poleks võimalik kojamehe toitele katkestus tekitada, relee vahele ja lisanupp armatuurini, et enamuse ajast kojamees välja lülitatud ja kui tõesti vaja on, siis lükkad sisse ja kasutad. Kasvõi klahvlüliti panna


RE: w211 tagumine kojamees - stihl - 22-02-2017

(20-02-2017, 10:21 PM)v6sa Kirjutas: Ilmselgelt ei ole kodanik kait elus asfaldilt maha keeranud. Paar kilomeetrit lägast kruusateed kitib tagaaknale kena kihi, mida saab klaasi ja luuda rikkumata maha vaid märkmisväärse koguse küürimisveega.

Ta ei ole ilmselgelt ka Eesti kliimas päevagi elanud. Mingi fng jäävihm, esimesed on klaasisoojenduse ja sõiduga lahti, tagumise unustad, sipsa tagurdad ja edasi?

Aga mis häkkerid selle kohta ütlevad?
Pgn, EGR-ist ju diislil ntx. ometigi ollakse võimelised lahti saama; tagakojamees võiks ju lihtsam asi olla neile...?

Mul naabrionu hädas sama asjaga.

.





RE: w211 tagumine kojamees - kait - 22-02-2017

Pseudoprobleem!

(22-02-2017, 02:26 PM)stihl Kirjutas: Ta ei ole ilmselgelt ka Eesti kliimas päevagi elanud. Mingi fng jäävihm, esimesed on klaasisoojenduse ja sõiduga lahti, tagumise unustad, sipsa tagurdad ja edasi?


Aga stihl....mis saab edasi? Ma ütlen sulle.....mitte midagi! Kui ei usu, "külastage ka meie boksi!" Icon_razz aka tule vaata minu autot ja vaata....mis sai edasi!


RE: w211 tagumine kojamees - stihl - 22-02-2017

(22-02-2017, 03:23 PM)kait Kirjutas: Kui ei usu, "külastage ka meie boksi!"

Vaevalt, et ma selle pärast nüüd kuhugi Saue kanti garaaži joosta viitsiks, et seda teada saada....Eusa_wall

Aga kuna teema on aktuaalne, siis pane kõvatamise asemel kirja:

1. Kas 211-l rakendub mingi ülepinge relee, voltage protector, misiganes
2. Juhtmed ilmselt maha ei põle, kuna keskelektri plokk saab aru, milles küss.
3. Kojamehe mootori võll pöörab ennast hoova + luua külmumisest hoolimata edasi ja pärast lihtsalt keerad mutrit peale. Nuudid, muidugi, on ajalugu.

Mul praegu Volvol (kah nagu külmal maal ja lumehange autoks tehtud, eksole) keeras esikojamehe võllid hoova sees nuudid maha ja kogu video.
Kui esimest korda luuad jääst lahti raiumata unustasin ja lüliti oli intervalli peale õhtul jäänud. Pärast keerasin mutrit peale, kuna tegu ikkagi koonusühendusega.
Ja enne kojamehe kangi puutumist mõtlen nüüd 2 korda üle.
Tagumise puhul 3x. Doubt Kah universaalkerega.


.