Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mootori keti probleem peale hooldust - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: Mootori keti probleem peale hooldust (/showthread.php?tid=44024)



Mootori keti probleem peale hooldust - mbw204 - 16-10-2016

Tere

Mure järgmine- sai viidud auto Silberautosse hooldusesse, sest armatuuril tuli B hoolduse kiri ette- hoolduses vahetati õlid, filtrid- käigukast, mootor. Peale seda koju sõites jätsin auto mootori tööle ja kuulasin, kuidas peale õlivahetust töötab ja kuulsin mingit hästi õrna kloppimise heli: nagu plastik käiks kuskile vastu. See heli oli ainult siis, kui auto töötas tühikäigul- kui natukenegi gaasi vajutada, kadus heli ära. No see selleks- võibolla enne hooldusesse viimist ei pannud lihtsalt tähele. Aga ma sain kuskil 10-20km sõita, kui viskas mootori tule põlema.

Ühesõnaga- küsimus selline- kuidas on selline asi võimalik, et peale hooldust läheb auto katki? Ma kahtlustan ikkagi ketti kõige rohkem, sest mootoriõli on puhas ja mootor käib tegelikult sama ühtlaselt kui enne. Ma saan aru, kui peale hooldust läheb mingi muu asi katki, aga õlivahetus peaks igal juhul parandama mootori tööd, mitte seal midagi katki tegema.

Mootoriks on 20007a V6 3l bensiin- ja vin koodi järgi pole tegemist tüüpveaga V6 mootoriga, mida sel ajal toodeti.


RE: Kogemus Silberautoga - mbw204 - 16-10-2016

Võibolla väljendasin ennast ebaselgelt. Ma ei süüdista mitte kedagi. Kuna siin on kindlasti minust pädevamaid inimesi, kes teavad mootorite hingeelu paremini, siis mind huvitabki ainult see, kas või kuidas need asjad võivad omavahel seotud olla. Diagnosti tulemused on veel tulemas.


RE: Mootori keti probleem peale hooldust - siimruz - 16-10-2016

MhMhSmile Naljaks mis nendel täna päeva autodel küll viga on, et ketid üleöö ära kuluvad ja mõned vahetava silla osi nagu leiba. Olen söitnud viimase aastaga oma w203 56000 km. Pole selle aja peale peale ühe öötsa midagi läinud. Kett ei tee plastmassi kloppimise häält. Kett köriseb kui on kulunud. Minul on ka olnud juhus peale hooldust et tegi imelikku häält! Lähemal uurimisel ilmnes et üks plast öhuvötu toru oli lahti tulnud ja käis örnalt tiiviku vastu. Sai kokku tagasi surutud ja korras.


RE: Mootori keti probleem peale hooldust - POZ - 16-10-2016

Ennegi olnud selliseid juhtumeid, kus peale mootori ōlivahetust ketipingutid enam ōiget pingsust ei suuda hoida. Kui Mercedes-Benz ketipingutid on ōlisurvel töötavad, siis vōib vahalt olla, et uus ja puhas ōli pesi vana ning väsinud pinguti tōukuri puhtaks ning seetōttu see ei jōua enam tühikäigul ketti ōigesti pingutada. Mootoripöörere tōstmisega tōuseb ka ōlisurve ning probleem kaob.
Kunagi oli mul üks klient, kes suutis audi ketipingutid 60t km'ga ära tappa, sest ōli vahetas ta vaid ühe korra.


RE: Mootori keti probleem peale hooldust - mbw204 - 16-10-2016

Tänud! Selge vastus- seda ma tahtsingi teada. Vanemaid mersusi on mul olnud küll ja nendega 10neid tuhandeid läbi kärutanud- ei tulnud hetkekski mõtet, et ketiga võiks midagi juhtuda.


RE: Mootori keti probleem peale hooldust - mbw204 - 17-10-2016

Tundub et hirmul on suured silmad. Probleem oli tegelikult sisselaskes. Tegelikult oli Silberauto küllaltki vastutulelik- sain nõu ka töövälisel ajal, mida pole kuskil varem juhtunud.