Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB S320, 2002, w220 - Verner - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB S320, 2002, w220 - Verner (/showthread.php?tid=44003)



MB S320, 2002, w220 - Verner - Verner2 - 12-10-2016

*****


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - Mike22 - 13-10-2016

Ilus S! 16 originaal velgedega tõesti väga hea sõita. Jälgin teemat Smile


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - kubilius - 14-10-2016

Tore auto.
Oleks vanadest velgedest huvitatud Big Grin


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - Verner2 - 06-12-2016

*****


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - ktmduke - 08-12-2016

Väike võrdlus kuluks ära siia. w140 vs w220.

Ise vaatan ka hetkel w220 kerega S. Aga pole olnud kokkupuudet. Hetkel w140 traktor ,mis tundub samuti mitte igapäevasele sõidule.




RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - 92S500 - 08-12-2016

(06-12-2016, 08:05 PM)Verner2 Kirjutas: Maantesõidud mööduvad ideaaltingimustes selliseid numbreid jälgides:
[Pilt: 1]
Möödasõidud väikse varbaga gaasi vajutades ja püsikas 94 GPSi.

Ei tasu liiga südamesse neid numbreid võtta, sellel autol on lihtne nendega manipuleerida mootori ecu või kelladeploki kaudu. Omal kokkupuude 3x w220 3.2cdi-ga ja üks neist oli tutikas ning paraku alla 7 ei ole maanteel kordagi saanud, sõida kuidas oskad...



RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - Ogadik - 08-12-2016

Tere

Isiklikult on W220 diisliga kokkupuutunud juba aastast 2003. Peab nentima, et tegemist on vägagi mõnusa ja sujuva kulgemise masinaga. Seda ka võrreldes W221, mille juhitavus on palju konkreetsem ja seetõttu kiirused ka suuremad. Aga W220 roolis on tõesti tunda, et pulsisagedus väheneb.
Tehnilise kohapealt on kõik enam-vähem ok, aga ainult rooste on tõesti suur vaenlane. Kui aga roosteussil mitte lasta hambaid sisse lüüa siis pole suur probleem aga see eeldab vastavat töötlust.
Paljud probleemid selle autoga saavad alguse puudulikust hooldusest. Näiteks airmaticu pump, sellel on sees niiskuse eemaldamiseks graanulid mida on mõistlik vahetevahel kuivatada, lisaks ka muidugi veel filter mida tasub ka vahetada.
Varuosade hinnad on ka igati mõistlikud, airmaticu amordi saab juba 350 euri eest kätte jne.


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - Verner2 - 05-02-2017

*****


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - dunlop - 07-02-2017

Ega egri eemaldusest pilte pole? saaks rohkem infot?


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - Verner2 - 07-02-2017

*****


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - Silversi - 08-02-2017

Huvipärast küsiks, et kas on infot milist mõju kinni pandud EGR tahmafiltrile avaldab ?

Sai enda masinal EGR ja sisselase ära puhastatud, aga nüüd paneb mõtlema, et äkki hoopis kinni panna. Et masin jääkski ainult värsket hingama Smile



RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - dunlop - 12-02-2017

Oleks kena küll, kui viitsiksid oma auto pealt kõik täpselt välja vaadata Smile


RE: MB S320, 2002, w220 - Verner - Laur - 22-02-2017

(07-02-2017, 09:39 PM)Verner2 Kirjutas: [Pilt: attachment.php?attachmentid=16071&d=1311773972]
See skeem hakkab ajule väitma, et EGR töötab. Need neli juhet käivad EGR-i pistikusse jooksvate juhtmete otsa.

220 paigaldati nii 613 kui ka 648 mootorit, egri juhend sobib ainult viimasele.
Esimesel egr vaakumiga.